Ja of niet. Dat lijkt me niet goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:56 schreef Public_NME het volgende:
Gaat lekker met de familie Barton...![]()
![]()
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/merseyside/4736955.stm
idd.. die zal niet veel potten breken daar..... eerder bottenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
http://www.evertonfc.com/news/index.php?page_id=7136
Whahahahahahaha
quote:Schelden in Premiership is vanaf nu direct rood
10/8/2005 17:29
De Premier League is het gescheld op de Engelse velden zat. Spelers die dit seizoen schelden op de arbitrage zullen direct rood krijgen.
'Elke speler die een confrontatie veroorzaakt met een wedstrijd-official en daarbij aanstootgevend, beledigend of bedreigend taalgebruik hanteert, zal van het veld worden gestuurd', waarschuwt Keith Hackett, de baas van het Engelse scheidsrechterskorps.
De bal is gaan rollen na tal van incidenten in het afgelopen seizoen met als dieptepunt het voorval met Wayne Rooney en Graham Poll. Overduidelijk was op televisiebeelden te zien dat de aanvaller van Manchester United in het duel met Arsenal de arbiter in een tijdsbestek van zestig seconden tien keer uitschold. Rooney ontsnapte aan een straf, al stuurde Man U hem wel op een cursus om zijn heetgebakerde gedrag te kunnen temperen.
'Dit gaat om spelers die naar zichzelf moeten kijken', aldus Hackett. 'Het laatste wat we willen is dat we met negen tegen zeven gaan spelen.' En scheidsrechter Poll: 'We proberen een positief imago te scheppen en slecht taalgebruik past daar niet bij.'
Tevens willen de officials af van de trend dat bij elk fluitsignaal hordes spelers zich komen beklagen bij de scheidsrechter. Oud-bondscoach Bobby Robson wijst naar het professionele rugby, waar spelers zonder morren de beslissingen van de arbitrage accepteren. 'Dat moeten we in ons spel zien te krijgen.'
Baas Hackett wijst naar de voorbeeldfunctie van de profvoetballers. 'Er is geen twijfel over mogelijk dat wat je zaterdagmiddag ziet gebeuren, je zondagochtend terugziet.'
Belachelijk natuurlijk. Scheidsrechters nemen in mijn ogen vaker verkeerde beslissingen dan juiste, vooral met betrekkking tot buitenspel. Een goal wordt ook veel te vaak onterecht afgekeurd.quote:
hahahquote:
Erg overmoedig IMHO.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:58 schreef stevengerrard het volgende:
Misschien maar ik denk dat ze nu een veel sterker team hebben dan vorig seizoen.. Ze hebben op meerdere posities dubbele mensen voor als er iemand geblesseerd raakt...Daarbij komt dat ze met Crouch en Moro meer punten gaan pakken bij uit wedstrijden dus ik verwacht dat ze daadwerkelijk mee kunnen voor plek 2 of 3
Chelsea is gewoon nog de beste maar ik denk dat Arsenal en Scum te pakken zijn dit jaar
Dat lijkt mij ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:04 schreef Gunner het volgende:
Liverpool zal tevreden moeten zijn met weer een vierde plaats.
in my humble opinion.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:40 schreef stevengerrard het volgende:
ok wat betekend IMHO?? In mijn en verder kwam ik niet
Gelijkwaardig?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:40 schreef stevengerrard het volgende:
ok wat betekend IMHO?? In mijn en verder kwam ik niet
Misschien is het ook wel te overmoedig maar ik denk toch zeker dat LFC gelijkwaardig is aan Arsenal en Scum dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |