Alsof het vroeger in juni nooit regendequote:Op zondag 5 juni 2005 13:12 schreef clauwheee het volgende:
Het komt hier ook weer lekker naar beneden vallen op het moment.
* clauwheee kijkt op kalender...mjah het is toch écht juni...
Doe het dan zelf als je niet kan wachtenquote:Op zondag 5 juni 2005 13:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat duurde lang!
Doe het dan lekker zelf!quote:Op zondag 5 juni 2005 13:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat duurde lang!
Hier doet alles hetquote:Op zondag 5 juni 2005 13:15 schreef Dos37 het volgende:
er doet 1 plaatje het niet
Hier in Groningen nietquote:Op zondag 5 juni 2005 13:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof het vroeger in juni nooit regende![]()
De zomer begint ook pas over een paar weken (volgens de kalender)quote:Op zondag 5 juni 2005 13:18 schreef clauwheee het volgende:
Maar het is juni! En veel zomer hebben we nog niet gehad!
* clauwheee wil op terrasjes kunnen zitten, zonder paraplu naar buiten..
Nou, lente kan ik het vandaag ook niet echt noemenquote:Op zondag 5 juni 2005 13:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De zomer begint ook pas over een paar weken (volgens de kalender)![]()
Wachten tot het regendquote:Op zondag 5 juni 2005 13:18 schreef pascalheister het volgende:
en wat moet je doen als de zon hier schijnt
18, 19 graden is een normale temperatuur voor in de lentequote:Op zondag 5 juni 2005 13:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, lente kan ik het vandaag ook niet echt noemen![]()
Ongelooflijk he, knap hoor, aan die ringen.quote:
De lente is inderdaad wel eens beter geweest. Alhoewel het weer hier niet slecht te noemen is op dit moment.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, lente kan ik het vandaag ook niet echt noemen![]()
Ja hij is europees kampioenquote:Op zondag 5 juni 2005 13:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ongelooflijk he, knap hoor, aan die ringen.
Goede prestatie van hem inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ongelooflijk he, knap hoor, aan die ringen.
Ja is wel eens leuk ditquote:Op zondag 5 juni 2005 13:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goede prestatie van hem inderdaad.
Een Nederlander Europees kampioen bij een onderdeel van het turnen, wie had dat een paar jaar geleden kunnen denken.
Gewoon je mond houdenquote:Op zondag 5 juni 2005 13:18 schreef pascalheister het volgende:
en wat moet je doen als de zon hier schijnt
Je komt toch uit het Gooi?quote:
best spannendquote:
Ik zag net een kerel die een stick tegen zn hoofd had gekregen, lekker bloeden.quote:
Rond 01.00 lag ie er nog steeds uit hoor.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:31 schreef tong80 het volgende:
Ga je om half elf naar bed is Fok om 22.35 weer on air.
Ik riep het nog tegen je op het forum van PH, maar je was al weg denk ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:31 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Ga je om half elf naar bed is Fok om 22.35 weer on air.
Dan heb ik het verkeerd gezien.quote:
quote:QUESTION 9
On January 1, 2003, Tomás Galásek purchased a ¤ 24,000 car, making a ¤ 4,000 down payment, and borrowing the rest on a 4-year note at 8% interest. He agrees to make annual payments of ¤6,038.47, starting January 1, 2004. What is the journal entry that Tomás would make on January 1, 2004, for the first payment on the note?
Ik dacht van niet. Ik was rond 12 uur terug en toen deed 'ie het al weer.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Tussen 01.00 en 02.00 lag ie er volgens mij weer helemaal uit.
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ga je een tentamen maken, zit deze vraag erin:
[..]
Dat kan natuurlijkquote:Op zondag 5 juni 2005 13:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Tussen 01.00 en 02.00 lag ie er volgens mij weer helemaal uit.
Aardig. En bij jou?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:32 schreef SCH het volgende:
Was het een leuke wedstrijd gisteren?
Ja, je kan weer terugzappen naar Ned 2.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:35 schreef VoreG het volgende:
Is het hockey al afgelopen?
het is met een te kleine balquote:Op zondag 5 juni 2005 13:36 schreef SCH het volgende:
Mooi getimed allemaal - Van Gelder in de pauze van het hockey en daarna het tennis.
Wel spannend dat hockey maar het blijft een koleresport
Om die reden kijk ik ook nooit ijshockey op tv.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
het is met een te kleine bal
ik mis de bal soms
Soms? Ik hou dat ding zelden bij als ie eenmaal in de cirkel is.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
het is met een te kleine bal
ik mis de bal soms
Inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:36 schreef SCH het volgende:
Mooi getimed allemaal - Van Gelder in de pauze van het hockey en daarna het tennis.
Wel spannend dat hockey maar het blijft een koleresport
En dat zonder nachtrustquote:Op zondag 5 juni 2005 13:39 schreef tong80 het volgende:
Gaat hard bij het hockeyen. 3-0 voor Oranje Zwart.
Daar heb jij gelukkig weinig last van..quote:Op zondag 5 juni 2005 13:40 schreef SCH het volgende:
Hockey is de enige sport die je wel op tv moet zien omdat de radioverslaggever een ontieglijke zwetskont is.
Ik vind die hockeyverslaggever bij langs de lijn juist erg goed.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:40 schreef SCH het volgende:
Hockey is de enige sport die je wel op tv moet zien omdat de radioverslaggever een ontieglijke zwetskont is.
Ik schat nog iets van 20 minuten, geen tijdsklok in beeldquote:Op zondag 5 juni 2005 13:42 schreef VoreG het volgende:
Godver zijn ze nog steeds bezig? Hoe lang duurt dit nog
Jij bent te goed met je voor keuren voor dyslectische demente patienten.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind die hockeyverslaggever bij langs de lijn juist erg goed.
Yepquote:Op zondag 5 juni 2005 13:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Fok was ff weg?
Fok stond hier ook even op wit jaquote:Op zondag 5 juni 2005 13:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Fok was ff weg?
Hij moet ook wel eens pissuhquote:Op zondag 5 juni 2005 13:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Fok was ff weg?
Als je gelijk daarna hockey ziet dan geloof ik dat bestquote:Op zondag 5 juni 2005 13:57 schreef SCH het volgende:
Volgens die tv-verslaggever leven we in het jaar tweehonderdvijf
huh waar?quote:Op zondag 5 juni 2005 14:02 schreef VoreG het volgende:
Hey we hebben fotoboek knoppies!
Ja nu je het zegt!quote:Op zondag 5 juni 2005 14:02 schreef VoreG het volgende:
Hey we hebben fotoboek knoppies!
Ik zal ook maar eens kijken of ik hem kan updatenquote:
Nu zie je ze vast ookquote:Op zondag 5 juni 2005 14:04 schreef SCH het volgende:
Leg het voor Tong80 en mij anders even uit, over die knoppies
quote:Op zondag 5 juni 2005 14:07 schreef Eilanden het volgende:
Bedoel je dat Dione de Graaf nu in beeld is Tong?
Gisteravond beloofde Tom al dat we in de toekomst veel vaker naar skeeleren kunnen kijkenquote:Op zondag 5 juni 2005 14:08 schreef VoreG het volgende:
Heerlijk is het hockey afgelopen gaan we naar motortjes kijken
al het goede zit ook in Eindhovenquote:Op zondag 5 juni 2005 14:07 schreef rubbereend het volgende:rondje op kosten van Eindhovense hockyers
Je komt maar niet van zo'n JustLogee af hequote:Op zondag 5 juni 2005 14:10 schreef Bluezz het volgende:
afwas wordt door de vrijgezelle logee gedaan
Kan niet wachten...quote:Op zondag 5 juni 2005 14:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Gisteravond beloofde Tom al dat we in de toekomst veel vaker naar skeeleren kunnen kijken![]()
MotoGPquote:Op zondag 5 juni 2005 14:08 schreef VoreG het volgende:
Heerlijk is het hockey afgelopen gaan we naar motortjes kijken
verkeerde slowchat limboquote:
En daar ligt Sete.quote:
Lijkt me idd uitermate vervelend om daarmee een dikke 300 km/h te gaan.quote:
Hij heeft zelfs een eigen topic SCH: [ROSSI] MotoGP Legend!quote:Op zondag 5 juni 2005 14:14 schreef SCH het volgende:
Ik vind die Rossi wel een lekker ding. Wat zeg jij ervan zjroentje?
Da's geen antwoord op mijn vraag, kleintjequote:Op zondag 5 juni 2005 14:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een eigen topic SCH: [ROSSI] MotoGP Legend!
Interne spam mag.quote:
Hij is helemaalquote:
quote:
Flamboyante kerel idd. Past ook wel bij de motorsport vind ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:23 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik hou van dat soort sportmensen. Lekker ruig en alternatief: hij houdt ongetwijfeld van de juiste muziek![]()
Dan vast met de master league of aangepastquote:Op zondag 5 juni 2005 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo even met FC Den Bosch inter milan afgemaakt in pro evo
Zegt 'ie terwijl hij net terug is van de wedstrijdquote:Op zondag 5 juni 2005 14:25 schreef golfer het volgende:
Zo, dat lawaai van dat hockey-veld in de buurt hier is nu ook weer verstomd.
Was blijkbaar iets te doen?
quote:Op zondag 5 juni 2005 14:25 schreef golfer het volgende:
ML inderdaad, alles vol uiteraard.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan vast met de master league of aangepast. Of op hoeveel sterren?
.
Op de PC of niet?quote:Op zondag 5 juni 2005 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
ML inderdaad, alles vol uiteraard.
Mijn vriendin vond het boek beter dan de film, maar ja, ze zal tijdens de film niet op Scarlett geilen zoals jij PHquote:Op zondag 5 juni 2005 14:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0335119/
Scarlett Johansson![]()
Ahh die wil ik ook graag nog zien, zometeen eerst Master en Commander afkijkenquote:Op zondag 5 juni 2005 14:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0335119/
Scarlett Johansson![]()
Op de PC moet je "the wolf patch" downloaden. Alle goede shirts enz. Ziet er allemaal stukken beter uitquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 14:25 schreef golfer het volgende:
Toevallig een linkje?quote:Op zondag 5 juni 2005 14:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op de PC moet je "the wolf patch" downloaden. Alle goede shirts enz. Ziet er allemaal stukken beter uit
'Sla de homo voor één euro.'quote:Op zondag 5 juni 2005 14:48 schreef SCH het volgende:
Het is hier Marokkaanse zondag
"Laat je hier als homo gratis in elkaar slaan" - zoiets?
"hallal-schaap-happen"quote:Op zondag 5 juni 2005 14:48 schreef SCH het volgende:
Het is hier Marokkaanse zondag
"Laat je hier als homo gratis in elkaar slaan" - zoiets?
Hij is gewoon de beSCHtequote:
Bedoel je deze bij de sportman ?quote:Op zondag 5 juni 2005 14:54 schreef tong80 het volgende:
De zoekfunctie komt eerdaags gelukkig ook weer terug.
Kan mijn sportman van het jaartopic niet vinden en het doelpunt van het jaar is ook uit m'n zicht verdwenen.
Je bent een heldquote:Op zondag 5 juni 2005 14:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedoel je deze bij de sportman ?
Nomineer hier de sporter van het jaar 2005.
Ik ben je eeuwig dankbaar.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:59 schreef Bos81 het volgende:
en hier van het doelpunt:
Mooiste doelpunt seizoen 2004-2005 deel 2
?
Jij blij dat ze weg zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 15:18 schreef clauwheee het volgende:
Ook weer een snelle break nu bij tennis.
Zo, schoonouders kwamen ff een bakkie doen.
Net even in het park gezeten, best lekker.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:26 schreef Againzender het volgende:
hm, best aardig weer opeens, eens kijken of er nog gewandeld kan worden.
Met de bugaboo zeker?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:26 schreef Againzender het volgende:
hm, best aardig weer opeens, eens kijken of er nog gewandeld kan worden.
Wat kan jij eigenlijk zelf?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:29 schreef tong80 het volgende:
Broer : 'Niet in de weg lopen.'
Staat inderdaad aan op de achtergrondquote:Op zondag 5 juni 2005 15:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij blij dat ze weg zijnKan je nu zonder gestoord te worden tennis kijken
Ik kan een bal 1000 keer hooghouden.quote:
Nasi opwarmen.quote:
Opwarmen is mijn specialiteit.quote:
hij heeft zat hadquote:
Dat word het kijken wel waardquote:Op zondag 5 juni 2005 15:35 schreef tong80 het volgende:
En de nieuwe presentatrice van Big Brother wordt :
TADAAAAAAAAAA
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 juni 2005 15:35 schreef tong80 het volgende:
TADAAAAAAAAAA
[afbeelding]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat een succes gaat worden. De succesformule is mijn inziens al lang uitgewerkt.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:35 schreef tong80 het volgende:
TADAAAAAAAAAA
[afbeelding]
Nee hoor na 2 jaar zal het weer gaan scoren.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat een succes gaat worden. De succesformule is mijn inziens al lang uitgewerkt.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor na 2 jaar zal het weer gaan scoren.
Middagquote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Van der Sar.
Tot hoe laat duurde de downtime gisteren?
Tuurlijk daar kijken we ook voor, je heerlijk ergeren.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef Suijk het volgende:
Het ligt aan de mensen in het huis. En ze moeten het roddelen enzo meer belonen. Anderen erbij naaien, dat soort zaken. Dan wordt het interessant, dat brengt het slechtste in de mens naar boven.
ManU toch? Leuk voor Sarrie.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Van der Sar.
Dan kan het inderdaad wel een succes wordenquote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef Suijk het volgende:
Het ligt aan de mensen in het huis. En ze moeten het roddelen enzo meer belonen. Anderen erbij naaien, dat soort zaken. Dan wordt het interessant, dat brengt het slechtste in de mens naar boven.
Was het niet in Duitsland dat ze een heel dorp gingen bouwen waar overal camera's staan etc. Een soort van Big Brother, maar dan een heel dorp? Of was dat in Engeland.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
In Duitsland is het nog een succes. Daar scoort het als de neten.
Maar ja, daar liggen ze binnen week ook al bij elkaar in bed.
Engeland volgens mij ja.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Was het niet in Duitsland dat ze een heel dorp gingen bouwen waar overal camera's staan etc. Een soort van Big Brother, maar dan een heel dorp? Of was dat in Engeland.
Zeker eindelijk weer een echte keeper bij Man Unitedquote:
Word het hetzelfde als in duitsland? Alleen maar wijven met dikke tieten?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:35 schreef tong80 het volgende:
TADAAAAAAAAAA
[afbeelding]
En lekker in het BB-forum schelden.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:48 schreef SCH het volgende:
Ik heb wel weer zin in BB - is goed voor ons autisten, zo'n vast ritme vroeg in de avond
Sar naar ManU? Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zeker eindelijk weer een echte keeper bij Man United
Klopt. Er stond op de officiele BB site zelfs een link naar dit forum. Zo ben ik hier toen terecht gekomen.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Fok heeft heel veel aan BB te danken, de stelling "zonder BB geen Fok" is niet zo gewaagd.
Ik had fok anders nooit ontdekt.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Fok heeft heel veel aan BB te danken, de stelling "zonder BB geen Fok" is niet zo gewaagd.
Ik ookquote:Op zondag 5 juni 2005 15:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt. Er stond op de officiele BB site zelfs een link naar dit forum. Zo ben ik hier toen terecht gekomen.
Ik had me geregistreerd, vervolgens in 3 jaar tijd 2 posts geplaatst en 1 topic geopend, die meteen werd gesloten. Toen vond ik het niet tof meer, totdat VBL werd geopend.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook
Al ben ik toen niet meteen op het forum gekomen maar het was wel voor het eerst dat ik van de site hoorde.
Holy Shitquote:Op zondag 5 juni 2005 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik bedoelde UK.
Het lijkt wel of ze gescreend zijn op DIKKE tieten!
quote:Op zondag 5 juni 2005 15:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik had me geregistreerd, vervolgens in 3 jaar tijd 2 posts geplaatst en 1 topic geopend, die meteen werd gesloten. Toen vond ik het niet tof meer, totdat VBL werd geopend.
Hallo hee, wat een uiers.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik bedoelde UK.
Het lijkt wel of ze gescreend zijn op DIKKE tieten!
Lekker begin! Je naam was gevestigd.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:57 schreef SCH het volgende:
[..]Ik werd volgens mij na mijn eerste post op de FP geband en vervolgens binnen 5 posts op het forum. Onterecht uiteraard.
![]()
Mooie tatooquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 15:35 schreef tong80 het volgende:
TADAAAAAAAAAA
[afbeelding]
Hij was wel de beste, maar leverde in de Revu net even te veel kritiek op de Mol.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:03 schreef SCH het volgende:
Gaat Beau er ook weer een rol in spelen?
Hij heeft een dik contract bij De Mol nu dus dat zal het punt niet zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was wel de beste, maar leverde in de Revu net even te veel kritiek op de Mol.
Oh ja dat is waar.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft een dik contract bij De Mol nu dus dat zal het punt niet zijn.
Het meeste wat ik gelezen heb is een zelfde soort programma als RTL Boulevard, maar dan bij Talpa obviously. NSE zou het moeten gaan heten.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:
Beau gaat toch samen met Jort Kelder een dagelijks talkshow doen?
Bridget heerlijkquote:Op zondag 5 juni 2005 15:35 schreef tong80 het volgende:
TADAAAAAAAAAA
[afbeelding]
B&vD gaan daar hun laatste seizoen doen dus de opvolging is geregeldquote:Op zondag 5 juni 2005 16:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het meeste wat ik gelezen heb is een zelfde soort programma als RTL Boulevard, maar dan bij Talpa obviously. NSE zou het moeten gaan heten.
En uiteraard hebben Barend en Van Dorp daar dan al een talkshow. Lijkt me een beetje teveel van het goede om twee dagelijkse talksshows te hebben
True, maar Beau zal daar geen jaar gaan zitten niksenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
B&vD gaan daar hun laatste seizoen doen dus de opvolging is geregeld
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
SMS-je van Justme:
"Gewonnen!!!!! Tot ooit."
Die gaat dus nu douchen met 'haar 'mannen en zal wel een slokje gaan drinken.
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
SMS-je van Justme:
Die gaat dus nu douchen met 'haar' mannen en zal wel een slokje gaan drinken.
brengt mooi herinneringen naar boven van hun concert in de HMH waar k bij wasquote:
Op MTV 2 is nu een het $2 bill concert van hun bezig,moet je wel MTV 2 hebben natuurlijkquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:26 schreef TerroRobbie het volgende:
is Justme vrouwelijk?
mawhquote:Op zondag 5 juni 2005 16:26 schreef TerroRobbie het volgende:
is Justme vrouwelijk?
is Justme vrouwelijk?
Whehe mooiquote:Op zondag 5 juni 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
SMS-je van Justme:
Die gaat dus nu douchen met 'haar' mannen en zal wel een slokje gaan drinken.
Absoluut!quote:
is Justme vrouwelijk?
Dan zullen we het jou maar niet vragen hequote:Op zondag 5 juni 2005 16:29 schreef SCH het volgende:
Beau gaat afwisselend met Bridget een nieuwsprogramma doen, met amusement en sport - soort van journaal voor tokkies, als je het mij vraagt.
helaasquote:Op zondag 5 juni 2005 16:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op MTV 2 is nu een het $2 bill concert van hun bezig,moet je wel MTV 2 hebben natuurlijk
Feliquote:Op zondag 5 juni 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
Zo, vage zaken vanochtend. Traumahelicopter verderop, was een vrouw van een flat gesprongen.
Vandaag is ook mijn moeder jarig, daar gaan we vanavond heen.
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:30 schreef Suijk het volgende:
Just Me praat als een vent, zuipt als een vent, woont in een voetbalkantine...niet zo gek dat 'ie dat denkt.
dat ligt er wel heel erg dik bovenop!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:32 schreef rubbereend het volgende:
Terrorobbie
misschien moeten we van iedereen even wat vertellen, laatst vroeg hij ook al of SCH homo was
We hebben na de wedstrijd gegeten onderweg. Anders mis je de eerste 10 minuten van de tweede helft bij zo'n drukte.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe was de friet gister in de rust mm?
of was je 6 uur snel ff naar huis
zo onlogisch is dat,zo geweldig is ie niet in het NL elftal,een soort Seedorfje zeg maarquote:Op zondag 5 juni 2005 16:34 schreef pascalheister het volgende:
wat is die Marco toch ook een rare gast zeg, van Bommel naar huis sturen
hij speelde niet goed maar om hem dan naar huis te sturenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zo onlogisch is dat,zo geweldig is ie niet in het NL elftal,een soort Seedorfje zeg maar
Wat? Sjongejonge...het moet niet gekker worden zeg.. Dit vind ik echt belachelijk!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:34 schreef pascalheister het volgende:
Hij is niet weggestuurd ofzo, maar de tribune klanten mogen in principe naar huis.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij speelde niet goed maar om hem dan naar huis te sturen
Er moesten er 4 afvallen. Blijkbaar vind Van Basten dat De Jong beter speelde dan van Bommel, dus kan van Bommel naar huis. De rest is geen directe concurrent op dezelfde positie.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij speelde niet goed maar om hem dan naar huis te sturen
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij is niet weggestuurd ofzo, maar de tribune klanten mogen in principe naar huis.
Hoezo? Het is logisch dat als er nog 2 wedstrijden gespeeld moeten worden je nog een slag om de arm houdt met wat mensen op de tribune. Nu heeft marco zijn keuze gemaakt (v. Bommel is niet nodig) en mogen ze naar huis. Vind ik niet zo gek.quote:
Ik heb het over van Bommel, die zat nou niet bepaald op de tribune.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoezo? Het is logisch dat als er nog 2 wedstrijden gespeeld moeten worden je nog een slag om de arm houdt met wat mensen op de tribune.
samen met 3 andere PSVersquote:Op zondag 5 juni 2005 16:34 schreef pascalheister het volgende:
Nee die kreeg weer een kans in oranje en die pakte hij weer niet. In de volgende wedstrijd heeft Marco dus een ander strijdplan in zijn hoofd. Niks mis mee, toch?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb het over van Bommel, die zat nou niet bepaald op de tribune.
Iddquote:Op zondag 5 juni 2005 16:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zo onlogisch is dat,zo geweldig is ie niet in het NL elftal,een soort Seedorfje zeg maar
Wie doet het dan beter op het middenveld? Ik vond Landzaat ook niet sterk en invallen bij een 2-0 voorsprong is makkelijker voor bv een Maduro. Rare beslissing.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee die kreeg weer een kans in oranje en die pakte hij weer niet. In de volgende wedstrijd heeft Marco dus een ander strijdplan in zijn hoofd. Niks mis mee, toch?
Heel logischquote:Op zondag 5 juni 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
Ik ga even off, mijn vriendin wil even achter de PC voor d'r scriptie.
idd, een echte van Basten beslissingquote:Op zondag 5 juni 2005 16:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Wie doet het dan beter op het middenveld? Ik vond Landzaat ook niet sterk en invallen bij een 2-0 voorsprong is makkelijker voor bv een Maduro. Rare beslissing.
anders kwam hij in e war met zn vrijgezellenavond a.s. woensdagquote:Op zondag 5 juni 2005 16:50 schreef clauwheee het volgende:
VdV heeft die gele kaart van gister gewoon expres gepakt, kan ie zich op vrijdag storten
Maduro heeft zich ook al bewezen in wedstrijden waarin ie in de basis begon. van Bommel faalt steeds, en dat is dan pech voor hem..quote:Op zondag 5 juni 2005 16:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Wie doet het dan beter op het middenveld? Ik vond Landzaat ook niet sterk en invallen bij een 2-0 voorsprong is makkelijker voor bv een Maduro. Rare beslissing.
2 pc's MM....en sinds kort een laptop....arme studentjes toch...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doe jij zeker ook altijd, Noca wegsturen?
En dankzij al die beslissingen zijn we nog steeds ongeslagen, hebben we een verjonging gehad en zijn er geen vedettes meer.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, een echte van Basten beslissing
Lucius is er nog,quote:
Prachtigquote:
quote:
Als je je vraagtekens erbij zet ben je waarschijnlijk meteen over de zeik ofzo...quote:Op zondag 5 juni 2005 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verontwaardigd reageren kan al niet meer op Fok!, k zal volgende keer posten dat ik er blij mee ben
Wij hebben 2 pc's en een laptopquote:Op zondag 5 juni 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doe jij zeker ook altijd, Noca wegsturen?
Heb het over andere reacties en niet alleen over de reacties op Fokquote:Op zondag 5 juni 2005 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]verontwaardigd reageren kan al niet meer op Fok!, k zal volgende keer posten dat ik er blij mee ben
Je hoeft je toch niet aangesproken te voelen? Je komt toch niet uit Eindhovenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Als je je vraagtekens erbij zet ben je waarschijnlijk meteen over de zeik ofzo...
Idd, op Fok vallen ze nog wel mee maar als je op andere fora leest dan lijkt het wel of er een ramp is gebeurd in Eindhoven terwijl Markie niet eens een PSV-er meer isquote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hoeft je toch niet aangesproken te voelen? Je komt toch niet uit Eindhoven
En verder als je het forum op het PSV netwerk leest, dan lach je je helemaal kapot; en reacties zoals van Zapper en Pascal over Finland supporteren, tja dan zet je geen twijfels bij het selectiebeleid, maar dan ben je gewoon aan het janken. Toch?
Doe ik ook niet, maar dan vind ik het nog steeds wel dom dat je zoiets niet zou kunnen zeggen, daarvoor hoef ik niet uit eindhoven te komenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hoeft je toch niet aangesproken te voelen? Je komt toch niet uit Eindhoven
okeuhquote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb het over andere reacties en niet alleen over de reacties op Fok
Vorig jaar was het na het EK.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
okeuh
wanneer wordt er eigenlijk meesteal met de VBL awards begonnen?
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar dan vind ik het nog steeds wel dom dat je zoiets niet zou kunnen zeggen, daarvoor hoef ik niet uit eindhoven te komen
Maar dat is dan meer voor de overdreven reacties bedoelt begrijp ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |