18, 19 graden is een normale temperatuur voor in de lentequote:Op zondag 5 juni 2005 13:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, lente kan ik het vandaag ook niet echt noemen![]()
Ongelooflijk he, knap hoor, aan die ringen.quote:
De lente is inderdaad wel eens beter geweest. Alhoewel het weer hier niet slecht te noemen is op dit moment.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, lente kan ik het vandaag ook niet echt noemen![]()
Ja hij is europees kampioenquote:Op zondag 5 juni 2005 13:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ongelooflijk he, knap hoor, aan die ringen.
Goede prestatie van hem inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ongelooflijk he, knap hoor, aan die ringen.
Ja is wel eens leuk ditquote:Op zondag 5 juni 2005 13:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goede prestatie van hem inderdaad.
Een Nederlander Europees kampioen bij een onderdeel van het turnen, wie had dat een paar jaar geleden kunnen denken.
Gewoon je mond houdenquote:Op zondag 5 juni 2005 13:18 schreef pascalheister het volgende:
en wat moet je doen als de zon hier schijnt
Je komt toch uit het Gooi?quote:
best spannendquote:
Ik zag net een kerel die een stick tegen zn hoofd had gekregen, lekker bloeden.quote:
Rond 01.00 lag ie er nog steeds uit hoor.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:31 schreef tong80 het volgende:
Ga je om half elf naar bed is Fok om 22.35 weer on air.
Ik riep het nog tegen je op het forum van PH, maar je was al weg denk ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:31 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Ga je om half elf naar bed is Fok om 22.35 weer on air.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |