Ik ookquote:Op zondag 5 juni 2005 15:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt. Er stond op de officiele BB site zelfs een link naar dit forum. Zo ben ik hier toen terecht gekomen.
Ik had me geregistreerd, vervolgens in 3 jaar tijd 2 posts geplaatst en 1 topic geopend, die meteen werd gesloten. Toen vond ik het niet tof meer, totdat VBL werd geopend.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook
Al ben ik toen niet meteen op het forum gekomen maar het was wel voor het eerst dat ik van de site hoorde.
Holy Shitquote:Op zondag 5 juni 2005 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik bedoelde UK.
Het lijkt wel of ze gescreend zijn op DIKKE tieten!
quote:Op zondag 5 juni 2005 15:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik had me geregistreerd, vervolgens in 3 jaar tijd 2 posts geplaatst en 1 topic geopend, die meteen werd gesloten. Toen vond ik het niet tof meer, totdat VBL werd geopend.
Hallo hee, wat een uiers.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik bedoelde UK.
Het lijkt wel of ze gescreend zijn op DIKKE tieten!
Lekker begin! Je naam was gevestigd.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:57 schreef SCH het volgende:
[..]Ik werd volgens mij na mijn eerste post op de FP geband en vervolgens binnen 5 posts op het forum. Onterecht uiteraard.
![]()
Mooie tatooquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 15:35 schreef tong80 het volgende:
En de nieuwe presentatrice van Big Brother wordt :
TADAAAAAAAAAA
[afbeelding]
Hij was wel de beste, maar leverde in de Revu net even te veel kritiek op de Mol.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:03 schreef SCH het volgende:
Gaat Beau er ook weer een rol in spelen?
Hij heeft een dik contract bij De Mol nu dus dat zal het punt niet zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was wel de beste, maar leverde in de Revu net even te veel kritiek op de Mol.
Oh ja dat is waar.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft een dik contract bij De Mol nu dus dat zal het punt niet zijn.
Het meeste wat ik gelezen heb is een zelfde soort programma als RTL Boulevard, maar dan bij Talpa obviously. NSE zou het moeten gaan heten.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:
Beau gaat toch samen met Jort Kelder een dagelijks talkshow doen?
Bridget heerlijkquote:Op zondag 5 juni 2005 15:35 schreef tong80 het volgende:
En de nieuwe presentatrice van Big Brother wordt :
TADAAAAAAAAAA
[afbeelding]
B&vD gaan daar hun laatste seizoen doen dus de opvolging is geregeldquote:Op zondag 5 juni 2005 16:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het meeste wat ik gelezen heb is een zelfde soort programma als RTL Boulevard, maar dan bij Talpa obviously. NSE zou het moeten gaan heten.
En uiteraard hebben Barend en Van Dorp daar dan al een talkshow. Lijkt me een beetje teveel van het goede om twee dagelijkse talksshows te hebben
True, maar Beau zal daar geen jaar gaan zitten niksenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
B&vD gaan daar hun laatste seizoen doen dus de opvolging is geregeld
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
SMS-je van Justme:
"Gewonnen!!!!! Tot ooit."
Die gaat dus nu douchen met 'haar 'mannen en zal wel een slokje gaan drinken.
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
SMS-je van Justme:
Die gaat dus nu douchen met 'haar' mannen en zal wel een slokje gaan drinken.
brengt mooi herinneringen naar boven van hun concert in de HMH waar k bij wasquote:
Op MTV 2 is nu een het $2 bill concert van hun bezig,moet je wel MTV 2 hebben natuurlijkquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:26 schreef TerroRobbie het volgende:
is Justme vrouwelijk?
mawhquote:Op zondag 5 juni 2005 16:26 schreef TerroRobbie het volgende:
is Justme vrouwelijk?
is Justme vrouwelijk?
Whehe mooiquote:Op zondag 5 juni 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
SMS-je van Justme:
Die gaat dus nu douchen met 'haar' mannen en zal wel een slokje gaan drinken.
Absoluut!quote:
is Justme vrouwelijk?
Dan zullen we het jou maar niet vragen hequote:Op zondag 5 juni 2005 16:29 schreef SCH het volgende:
Beau gaat afwisselend met Bridget een nieuwsprogramma doen, met amusement en sport - soort van journaal voor tokkies, als je het mij vraagt.
helaasquote:Op zondag 5 juni 2005 16:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op MTV 2 is nu een het $2 bill concert van hun bezig,moet je wel MTV 2 hebben natuurlijk
Feliquote:Op zondag 5 juni 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
Zo, vage zaken vanochtend. Traumahelicopter verderop, was een vrouw van een flat gesprongen.
Vandaag is ook mijn moeder jarig, daar gaan we vanavond heen.
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:30 schreef Suijk het volgende:
Just Me praat als een vent, zuipt als een vent, woont in een voetbalkantine...niet zo gek dat 'ie dat denkt.
dat ligt er wel heel erg dik bovenop!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:32 schreef rubbereend het volgende:
Terrorobbie
misschien moeten we van iedereen even wat vertellen, laatst vroeg hij ook al of SCH homo was
We hebben na de wedstrijd gegeten onderweg. Anders mis je de eerste 10 minuten van de tweede helft bij zo'n drukte.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe was de friet gister in de rust mm?
of was je 6 uur snel ff naar huis
zo onlogisch is dat,zo geweldig is ie niet in het NL elftal,een soort Seedorfje zeg maarquote:Op zondag 5 juni 2005 16:34 schreef pascalheister het volgende:
wat is die Marco toch ook een rare gast zeg, van Bommel naar huis sturen
hij speelde niet goed maar om hem dan naar huis te sturenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zo onlogisch is dat,zo geweldig is ie niet in het NL elftal,een soort Seedorfje zeg maar
Wat? Sjongejonge...het moet niet gekker worden zeg.. Dit vind ik echt belachelijk!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:34 schreef pascalheister het volgende:
Hij is niet weggestuurd ofzo, maar de tribune klanten mogen in principe naar huis.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij speelde niet goed maar om hem dan naar huis te sturen
Er moesten er 4 afvallen. Blijkbaar vind Van Basten dat De Jong beter speelde dan van Bommel, dus kan van Bommel naar huis. De rest is geen directe concurrent op dezelfde positie.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij speelde niet goed maar om hem dan naar huis te sturen
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij is niet weggestuurd ofzo, maar de tribune klanten mogen in principe naar huis.
Hoezo? Het is logisch dat als er nog 2 wedstrijden gespeeld moeten worden je nog een slag om de arm houdt met wat mensen op de tribune. Nu heeft marco zijn keuze gemaakt (v. Bommel is niet nodig) en mogen ze naar huis. Vind ik niet zo gek.quote:
Ik heb het over van Bommel, die zat nou niet bepaald op de tribune.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoezo? Het is logisch dat als er nog 2 wedstrijden gespeeld moeten worden je nog een slag om de arm houdt met wat mensen op de tribune.
samen met 3 andere PSVersquote:Op zondag 5 juni 2005 16:34 schreef pascalheister het volgende:
Nee die kreeg weer een kans in oranje en die pakte hij weer niet. In de volgende wedstrijd heeft Marco dus een ander strijdplan in zijn hoofd. Niks mis mee, toch?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb het over van Bommel, die zat nou niet bepaald op de tribune.
Iddquote:Op zondag 5 juni 2005 16:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zo onlogisch is dat,zo geweldig is ie niet in het NL elftal,een soort Seedorfje zeg maar
Wie doet het dan beter op het middenveld? Ik vond Landzaat ook niet sterk en invallen bij een 2-0 voorsprong is makkelijker voor bv een Maduro. Rare beslissing.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee die kreeg weer een kans in oranje en die pakte hij weer niet. In de volgende wedstrijd heeft Marco dus een ander strijdplan in zijn hoofd. Niks mis mee, toch?
Heel logischquote:Op zondag 5 juni 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
Ik ga even off, mijn vriendin wil even achter de PC voor d'r scriptie.
idd, een echte van Basten beslissingquote:Op zondag 5 juni 2005 16:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Wie doet het dan beter op het middenveld? Ik vond Landzaat ook niet sterk en invallen bij een 2-0 voorsprong is makkelijker voor bv een Maduro. Rare beslissing.
anders kwam hij in e war met zn vrijgezellenavond a.s. woensdagquote:Op zondag 5 juni 2005 16:50 schreef clauwheee het volgende:
VdV heeft die gele kaart van gister gewoon expres gepakt, kan ie zich op vrijdag storten
Maduro heeft zich ook al bewezen in wedstrijden waarin ie in de basis begon. van Bommel faalt steeds, en dat is dan pech voor hem..quote:Op zondag 5 juni 2005 16:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Wie doet het dan beter op het middenveld? Ik vond Landzaat ook niet sterk en invallen bij een 2-0 voorsprong is makkelijker voor bv een Maduro. Rare beslissing.
2 pc's MM....en sinds kort een laptop....arme studentjes toch...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doe jij zeker ook altijd, Noca wegsturen?
En dankzij al die beslissingen zijn we nog steeds ongeslagen, hebben we een verjonging gehad en zijn er geen vedettes meer.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, een echte van Basten beslissing
Lucius is er nog,quote:
Prachtigquote:
quote:
Als je je vraagtekens erbij zet ben je waarschijnlijk meteen over de zeik ofzo...quote:Op zondag 5 juni 2005 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verontwaardigd reageren kan al niet meer op Fok!, k zal volgende keer posten dat ik er blij mee ben
Wij hebben 2 pc's en een laptopquote:Op zondag 5 juni 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doe jij zeker ook altijd, Noca wegsturen?
Heb het over andere reacties en niet alleen over de reacties op Fokquote:Op zondag 5 juni 2005 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]verontwaardigd reageren kan al niet meer op Fok!, k zal volgende keer posten dat ik er blij mee ben
Je hoeft je toch niet aangesproken te voelen? Je komt toch niet uit Eindhovenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Als je je vraagtekens erbij zet ben je waarschijnlijk meteen over de zeik ofzo...
Idd, op Fok vallen ze nog wel mee maar als je op andere fora leest dan lijkt het wel of er een ramp is gebeurd in Eindhoven terwijl Markie niet eens een PSV-er meer isquote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hoeft je toch niet aangesproken te voelen? Je komt toch niet uit Eindhoven
En verder als je het forum op het PSV netwerk leest, dan lach je je helemaal kapot; en reacties zoals van Zapper en Pascal over Finland supporteren, tja dan zet je geen twijfels bij het selectiebeleid, maar dan ben je gewoon aan het janken. Toch?
Doe ik ook niet, maar dan vind ik het nog steeds wel dom dat je zoiets niet zou kunnen zeggen, daarvoor hoef ik niet uit eindhoven te komenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hoeft je toch niet aangesproken te voelen? Je komt toch niet uit Eindhoven
okeuhquote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb het over andere reacties en niet alleen over de reacties op Fok
Vorig jaar was het na het EK.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
okeuh
wanneer wordt er eigenlijk meesteal met de VBL awards begonnen?
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar dan vind ik het nog steeds wel dom dat je zoiets niet zou kunnen zeggen, daarvoor hoef ik niet uit eindhoven te komen
Maar dat is dan meer voor de overdreven reacties bedoelt begrijp ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |