Dan zullen we het jou maar niet vragen hequote:Op zondag 5 juni 2005 16:29 schreef SCH het volgende:
Beau gaat afwisselend met Bridget een nieuwsprogramma doen, met amusement en sport - soort van journaal voor tokkies, als je het mij vraagt.
helaasquote:Op zondag 5 juni 2005 16:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op MTV 2 is nu een het $2 bill concert van hun bezig,moet je wel MTV 2 hebben natuurlijk
Feliquote:Op zondag 5 juni 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
Zo, vage zaken vanochtend. Traumahelicopter verderop, was een vrouw van een flat gesprongen.
Vandaag is ook mijn moeder jarig, daar gaan we vanavond heen.
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:30 schreef Suijk het volgende:
Just Me praat als een vent, zuipt als een vent, woont in een voetbalkantine...niet zo gek dat 'ie dat denkt.
dat ligt er wel heel erg dik bovenop!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:32 schreef rubbereend het volgende:
Terrorobbie
misschien moeten we van iedereen even wat vertellen, laatst vroeg hij ook al of SCH homo was
We hebben na de wedstrijd gegeten onderweg. Anders mis je de eerste 10 minuten van de tweede helft bij zo'n drukte.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe was de friet gister in de rust mm?
of was je 6 uur snel ff naar huis
zo onlogisch is dat,zo geweldig is ie niet in het NL elftal,een soort Seedorfje zeg maarquote:Op zondag 5 juni 2005 16:34 schreef pascalheister het volgende:
wat is die Marco toch ook een rare gast zeg, van Bommel naar huis sturen
hij speelde niet goed maar om hem dan naar huis te sturenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zo onlogisch is dat,zo geweldig is ie niet in het NL elftal,een soort Seedorfje zeg maar
Wat? Sjongejonge...het moet niet gekker worden zeg.. Dit vind ik echt belachelijk!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:34 schreef pascalheister het volgende:
Hij is niet weggestuurd ofzo, maar de tribune klanten mogen in principe naar huis.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij speelde niet goed maar om hem dan naar huis te sturen
Er moesten er 4 afvallen. Blijkbaar vind Van Basten dat De Jong beter speelde dan van Bommel, dus kan van Bommel naar huis. De rest is geen directe concurrent op dezelfde positie.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij speelde niet goed maar om hem dan naar huis te sturen
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij is niet weggestuurd ofzo, maar de tribune klanten mogen in principe naar huis.
Hoezo? Het is logisch dat als er nog 2 wedstrijden gespeeld moeten worden je nog een slag om de arm houdt met wat mensen op de tribune. Nu heeft marco zijn keuze gemaakt (v. Bommel is niet nodig) en mogen ze naar huis. Vind ik niet zo gek.quote:
Ik heb het over van Bommel, die zat nou niet bepaald op de tribune.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoezo? Het is logisch dat als er nog 2 wedstrijden gespeeld moeten worden je nog een slag om de arm houdt met wat mensen op de tribune.
samen met 3 andere PSVersquote:Op zondag 5 juni 2005 16:34 schreef pascalheister het volgende:
Nee die kreeg weer een kans in oranje en die pakte hij weer niet. In de volgende wedstrijd heeft Marco dus een ander strijdplan in zijn hoofd. Niks mis mee, toch?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb het over van Bommel, die zat nou niet bepaald op de tribune.
Iddquote:Op zondag 5 juni 2005 16:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zo onlogisch is dat,zo geweldig is ie niet in het NL elftal,een soort Seedorfje zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |