Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor na 2 jaar zal het weer gaan scoren.
Middagquote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Van der Sar.
Tot hoe laat duurde de downtime gisteren?
Tuurlijk daar kijken we ook voor, je heerlijk ergeren.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef Suijk het volgende:
Het ligt aan de mensen in het huis. En ze moeten het roddelen enzo meer belonen. Anderen erbij naaien, dat soort zaken. Dan wordt het interessant, dat brengt het slechtste in de mens naar boven.
ManU toch? Leuk voor Sarrie.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Van der Sar.
Dan kan het inderdaad wel een succes wordenquote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef Suijk het volgende:
Het ligt aan de mensen in het huis. En ze moeten het roddelen enzo meer belonen. Anderen erbij naaien, dat soort zaken. Dan wordt het interessant, dat brengt het slechtste in de mens naar boven.
Was het niet in Duitsland dat ze een heel dorp gingen bouwen waar overal camera's staan etc. Een soort van Big Brother, maar dan een heel dorp? Of was dat in Engeland.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
In Duitsland is het nog een succes. Daar scoort het als de neten.
Maar ja, daar liggen ze binnen week ook al bij elkaar in bed.
Engeland volgens mij ja.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Was het niet in Duitsland dat ze een heel dorp gingen bouwen waar overal camera's staan etc. Een soort van Big Brother, maar dan een heel dorp? Of was dat in Engeland.
Zeker eindelijk weer een echte keeper bij Man Unitedquote:
Word het hetzelfde als in duitsland? Alleen maar wijven met dikke tieten?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:35 schreef tong80 het volgende:
En de nieuwe presentatrice van Big Brother wordt :
TADAAAAAAAAAA
[afbeelding]
En lekker in het BB-forum schelden.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:48 schreef SCH het volgende:
Ik heb wel weer zin in BB - is goed voor ons autisten, zo'n vast ritme vroeg in de avond
Sar naar ManU? Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zeker eindelijk weer een echte keeper bij Man United
Klopt. Er stond op de officiele BB site zelfs een link naar dit forum. Zo ben ik hier toen terecht gekomen.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Fok heeft heel veel aan BB te danken, de stelling "zonder BB geen Fok" is niet zo gewaagd.
Ik had fok anders nooit ontdekt.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Fok heeft heel veel aan BB te danken, de stelling "zonder BB geen Fok" is niet zo gewaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |