Kan ie wel; tijdens testritten in een ferrari was ie sneller dan Luca Badoer, de officiele testrijder van Ferrari.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:55 schreef viezerdt het volgende:
kan ie niet
Nee, Gibernau en Rossi zijn even geen vriendjes meer. Biaggi en Rossi schijnbaar wel; Rossi werd uitgebreid gefeliciteerd door Biaggi. Mooi moment.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:25 schreef -Hans- het volgende:
The Doctor![]()
Fantastisch wat hij ook dit jaar weer heeft laten zien, de wedstrijd van vandaag heb ik nog niet gezien maar ik hoorde dat hij Sete Gibernau in één van de laatste rondes heeft geklopt, hulde! Echt bizar wat Rossi laat zien, en dit is nog maar zijn eerste jaar bij Yamaha en dan direct al kampioen worden is grote klasse.
In de Formule 1 zal hij het ook wel goed doen maar van mij mag die nog wel een paar jaar MotoGP blijven rijden, respect voor Rossi.
Heeft hij het eigenlijk al weer bijgelegd met Gibernau?
uuhhm Biaggi en Rossi weer vrienden? de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:14 schreef Flowce het volgende:
[..]
Nee, Gibernau en Rossi zijn even geen vriendjes meer. Biaggi en Rossi schijnbaar wel; Rossi werd uitgebreid gefeliciteerd door Biaggi. Mooi moment.
Hij ging toch expres naar een zwakker team omdat er anders helemaal niks aan was?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:54 schreef zjroentje het volgende:
Wat een held, het lukt hem gewoon op een Yamaha.![]()
Yep.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:00 schreef mitt het volgende:
[..]
Hij ging toch expres naar een zwakker team omdat er anders helemaal niks aan was?
Zoiets. Hij was Honda zat omdat als 'ie won het altijd aan de motor lag en als hij verloor dan lag het altijd aan hem, volgens Honda. Ik kan me voorstellen dat je dan wel weg wil! Zijn mooiste prestatie vind ik trouwens het winnen van de eerste GP, dat had echt nooit iemand verwacht!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:00 schreef mitt het volgende:
[..]
Hij ging toch expres naar een zwakker team omdat er anders helemaal niks aan was?
Die eerste GP op de Yamaha, dit seizoen, prachtig, die vergeet ik niet zomaar weer, hoe hij Biaggi eruit reed met z'n grote smoel op z'n Honda, prachtig!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Zoiets. Hij was Honda zat omdat als 'ie won het altijd aan de motor lag en als hij verloor dan lag het altijd aan hem, volgens Honda. Ik kan me voorstellen dat je dan wel weg wil! Zijn mooiste prestatie vind ik trouwens het winnen van de eerste GP, dat had echt nooit iemand verwacht!
Rossi, de held van de MotoGP klasse!
quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:07 schreef Leatherface het volgende:
Vanwaar eigenlijk zijn bijnaam de dokter?
Even opgezocht,quote:“He is a real doctor when comes to motorcycles. He pointed out the problems to us,” said Furusawa, adding that Rossi simply knows the ‘treatment’ needed to boost the performance of the racing bikes.
Alleen jammer dat er geen enkele hersencel op de NOS internetredactie aanwezig is. Zie http://www.nos.nl/sport/a(...)eeftnietscadeau.htmlquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:43 schreef zjroentje het volgende:
En de laatste GP van dit seizoen in Valencia sluit hij ook winnend af.
Mooie beelden van Rossi door het seizoen heen trouwens bij de NOS net.
Ja idd wat raar je kunt toch wel ergens zo'n plaatje van zijn blauwe motor krijgen. Beetje snel inelkaar geflanstquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:55 schreef okee6 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er geen enkele hersencel op de NOS internetredactie aanwezig is. Zie http://www.nos.nl/sport/a(...)eeftnietscadeau.html
Rossi op een Honda als bijlage en nergens in het bericht waar gereden werd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |