Blijkbaar rondjes aan het rijdenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
Die F40 kwam net wéér langs, wat is die vent aan het doen?
pas maar op.. hij wil je banaan ontvoeren als je straks naar buiten gaat!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
Die F40 kwam net wéér langs, wat is die vent aan het doen?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:39 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
pas maar op.. hij wil je banaan ontvoeren als je straks naar buiten gaat!
Ik ruil mijn auto wel in voor een F40quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:39 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
pas maar op.. hij wil je banaan ontvoeren als je straks naar buiten gaat!
dan ruil ik mijn auto voor jouw F40quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ruil mijn auto wel in voor een F40
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dan ruil ik mijn auto voor jouw F40
3!
Te langquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:41 schreef Ballicious het volgende:
AUB niet weer een heel verhaal BIJ de OP, hij is al te lang.
Hoe zit het met het feestje balli?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:41 schreef Ballicious het volgende:
AUB niet weer een heel verhaal BIJ de OP, hij is al te lang.
Welke provincie ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
Het gaat straks echt moeilijk onweren. Er komt echt donkere lucht aan, en ik hoor het rommelen in de verte
hier in Z'meer nog geen gerommel.. maar is wel aan t betrekken en meer windquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
Het gaat straks echt moeilijk onweren. Er komt echt donkere lucht aan, en ik hoor het rommelen in de verte
Vrijdag de 10equote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:43 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zoals ik al gezegd heb, zaterdag de 11e kan niet. Aangezien m'n ouders dan weer thuis komen.
doen ze toch meequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:43 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zoals ik al gezegd heb, zaterdag de 11e kan niet. Aangezien m'n ouders dan weer thuis komen.
Zuid hollandquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Leiden, zoek de provincie zelf maar op; heb je wat te doen![]()
misschien is het IJlien wel!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
Die F40 is echt rondjes aan het rijden, nou kwam ie weer langs. En vanuit dezelfde richting als de vorige 3 keren
Het was mij een waar genoegenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:45 schreef somegirl het volgende:
Somegirl gaat weg!!!!!!!!!!![]()
Daarom een persoonlijk bedankje aan alle lieve mede stagairs die me door deze zware periode van m’n leven heen hielpen![]()
Jitzzzze, nog bedankt voor de taart bij m’n 1000e post, die we beide al ver achter ons gelaten hebben (jij iets meer dan ik)
Teardrop hey, I trust you! Keep the good work going – niet meer slijmen!!
Complex, altijd vrolijk en blij om er weer te zijn
Fisher, jij zorgt altijd wel voor fun, en de nodige leuke inbreng, veel plezier met je Tweakert!
Goddess, success, jij moet ook altijd tot half 6! Helaas ben je weer alleen (waar was je trouwens mijn laatste dag??)
Geitje, voor het geweldige idee van Lingo, waar ik de hele dag om dubbel heb gelegen
Diovarus, absolute topposter + OC mede fan!
Draco, voor z’n oneerbare voorstellen![]()
![]()
Megter, dat ie ooit dit topic is begonnen!!!![]()
Vigile, ondanks dat ik je niet veel meer heb gezien de laatste tijd
Houniet, ondanks je Franse naam, leuk dat je er ook altijd was
Ballicious, met je rare opmerkingen altijd! Succes met de vrouw van je baas!!!
Kleffe Dop fijn dat je er ook weer iedere dag was!
en alle anderen die ik hier vergeten ben, sorry!!! Fijn dat jullie er ook waren!!!
En op Jitze z’n advies:
Jongens, het waren 2 fantastische maanden!!!! Veel succes nog met jullie stages
ik zal jullie missen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm, Tear is begonnen in ONZ....Maar ik ben verder gegaan in GCquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:45 schreef somegirl het volgende:
Daarom een persoonlijk bedankje aan alle lieve mede stagairs die me door deze zware periode van m’n leven heen hielpen![]()
Jitzzzze, nog bedankt voor de taart bij m’n 1000e post, die we beide al ver achter ons gelaten hebben (jij iets meer dan ik)
Fisher, jij zorgt altijd wel voor fun, en de nodige leuke inbreng, veel plezier met je Tweakert!
Goddess, success, jij moet ook altijd tot half 6! Helaas ben je weer alleen (waar was je trouwens mijn laatste dag??)
Geitje, voor het geweldige idee van Lingo, waar ik de hele dag om dubbel heb gelegen
![]()
en alle anderen die ik hier vergeten ben, sorry!!! Fijn dat jullie er ook waren!!!
En op Jitze z’n advies:
![]()
![]()
![]()
ik voor funquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:45 schreef somegirl het volgende:
![]()
En op Jitze z’n advies:
![]()
![]()
![]()
Groningenquote:
heb je haar al eens in het echt gezien? op internet kan je je anders voordoen nmlquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die is niet dik, oud, grijs en een man![]()
Oeh ja, ich bin ganz geil ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
balli... zoete honing van me... zeg eens wat stouts
Een webcam biedt de oplossingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:48 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
heb je haar al eens in het echt gezien? op internet kan je je anders voordoen nml
ik kan ook niet alles onthouden hoor, heb m'n best gedaan!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:46 schreef Megter het volgende:
[..]
Ehm, Tear is begonnen in ONZ....Maar ik ben verder gegaan in GC![]()
Maakt niet uit, veel succes nog met alles somegirl, leuk dat je deel hebt uitgemaakt van de Stagiairsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:50 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik kan ook niet alles onthouden hoor, heb m'n best gedaan!!!
Jij hebt echt vreemde gedachtes. Jij gaat zeker ook naar TMF chat toe en dan chatten als 'barbara' ofzoquote:
jaa zeker... nog 4 hele wekenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:50 schreef leolinedance het volgende:
Zijn er nog mensen hier die zin hebben in stage?
ach, die anderhalf uur.......... ja hoor...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:50 schreef leolinedance het volgende:
Onzin is ergens anders, dit is School En Studiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:50 schreef leolinedance het volgende:
fout, ik heet daar dushi09quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt echt vreemde gedachtes. Jij gaat zeker ook naar TMF chat toe en dan chatten als 'barbara' ofzo
aahhhh ik sta bekend als datquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:45 schreef somegirl het volgende:
![]()
Dat heb je zekerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:50 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik kan ook niet alles onthouden hoor, heb m'n best gedaan!!!
nee hij vertrekt 16:01 van fietsenrek 3, haal ik makkelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou maar snel zijn, straks mis je je fiets nog
ik reageerde op je gedicht....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:56 schreef somegirl het volgende:
pikzwarte lucht hier!!!!
Beter dan een zwarte pik.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:56 schreef somegirl het volgende:
pikzwarte lucht hier!!!!
jou hart breekt ook snel!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik reageerde op je gedicht....
jij gaf geen reactie terug....
mijn hart is gebroken![]()
Kusje haajquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:57 schreef c0mpleX het volgende:
mensen de groeten, prettig weekend allemaal
Doeiiiii complex!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:57 schreef c0mpleX het volgende:
mensen de groeten, prettig weekend allemaal
Dat haat ik dus als mensen dat doenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:58 schreef somegirl het volgende:
[..]
jou hart breekt ook snel!
Maar dankjewel hoor Drako, voor je lieve antwoord
Ik doe meequote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:00 schreef Ballicious het volgende:
Ik kom hier lekker volgende week posten, jullie teasen. Dat ik lekker thuis zit, met een corona in m'n bek.![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:00 schreef Ballicious het volgende:
Ik kom hier lekker volgende week posten, jullie teasen. Dat ik lekker thuis zit, met een corona in m'n bek.![]()
doe dat maar eens lekker jahquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:00 schreef Ballicious het volgende:
sorry...........quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dat haat ik dus als mensen dat doen![]()
Dude ik wil ook!!!!!!!quote:
Dan ga je toch naar iets anders staren? Naar die lekkere stagiaire die daar rond zou moeten lopenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pffff ik verveel me de tering, zit nu alleen maar naar de klok te staren
zal ik wat leuks vertellen dan....?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pffff ik verveel me de tering, zit nu alleen maar naar de klok te staren
gelukkig maar!!!! Zou toch niet fijn zijn als ik hier weg ging en je was boos op me...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:03 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dude ik wil ook!!!!!!!
@ somegirl... excuses aanvaard hooooorrr
jah ipv de klok ga je naar haar staren.. mss dat er nog een gesprek uit voortvloeit ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar iets anders staren? Naar die lekkere stagiaire die daar rond zou moeten lopen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:04 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
zal ik wat leuks vertellen dan....?
hoezo.. zie je toch nie meer... daten komt er ook nie van....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:05 schreef somegirl het volgende:
[..]
gelukkig maar!!!! Zou toch niet fijn zijn als ik hier weg ging en je was boos op me...
hmm, nu je 't zegt.. ik moet nog iets bedenken waardoor iedereen hier over de zeik gaat over mij.. net voordat ik 'm peer uiteraardquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:05 schreef somegirl het volgende:
[..]
gelukkig maar!!!! Zou toch niet fijn zijn als ik hier weg ging en je was boos op me...
Wordt wel lastig als ze niet bestaatquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah ipv de klok ga je naar haar staren.. mss dat er nog een gesprek uit voortvloeit ook
Dat was dus al mijn bedoeling... express niet gezegt omdat andere mensen dat ook zoude doenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, nu je 't zegt.. ik moet nog iets bedenken waardoor iedereen hier over de zeik gaat over mij.. net voordat ik 'm peer uiteraard
ik weet niet hoe schitzofreen tear is.. dat wilt meestal ook wel helpenquote:
doe een actie a la ijsmeisquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, nu je 't zegt.. ik moet nog iets bedenken waardoor iedereen hier over de zeik gaat over mij.. net voordat ik 'm peer uiteraard
Wij wachten in spanning afquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:08 schreef Ballicious het volgende:
Ik veroorzaak hier ook nog wel even hevig escalerende rellen.
sorry ik wist niet dat tear het alleenrecht daar op hadquote:
kom je dalijk wel achter waaromquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:09 schreef somegirl het volgende:
[..]
sorry ik wist niet dat tear het alleenrecht daar op had
hahaha, hoezo??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
geloofd niemand als fish da zou doen![]()
Jitz dacht, ik stop het in m'n oor, da's dichter bij m'n hersenenquote:Medicinal Uses of Bananas:
Brain Power:
200 students at an English school were helped through their exams this year by eating bananas at breakfast, break and lunch in a bid to boost their brain power. Research has shown that the potassium-packed fruit can assist learning by making pupils more alert.
ik vond je al zo afwezig!!!!quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Jitz dacht, ik stop het in m'n oor, da's dichter bij m'n hersenen
Muhaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:11 schreef Megter het volgende:
[..]
't werkt alleen niet echtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Mijn enige task was Fok!kenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Multitasken momenteel, daar zou jij alles van moeten weten
ben je sloofje nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:13 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nepstagiair (fish maak jij hem af)
bijvullenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
waar is die verotte slijmdruppel
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:14 schreef Megter het volgende:
[..]
Maar wel 1 die al klaar is en vakantie heeft![]()
Hoe noem je een vrouw die kan toverenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
Wat is een ander woord voor een slechte piloot? Een luchtzak.
Wat is een ander woord voor een slechte garderobe dame? Een klerewijf
hmm, ik begin voorspelbaar te worden geloof ikquote:
iddquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, ik begin voorspelbaar te worden geloof ik
ah een newbie, altijd leuk op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:17 schreef SKa_BoSS het volgende:
* SKa_BoSS] loopt momenteel stage bij Turpin Vision[/url .
Ik speel daar softwareontwikkelaar. Voornamelijk Javascript en XML in combinatie met de QTI specificatie van IMS (zie hier: [url=http://www.imsglobal.org/question/index.html)]http://www.imsglobal.org/question/index.html)
Maakt niet uit hoor Deffe_Klopquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
daar kan ik niet tegenop lieve metger
We geven het door... je mag weer gaan nuquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:17 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik speel daar softwareontwikkelaar. Voornamelijk Javascript en XML in combinatie met de QTI specificatie van IMS (zie hier: [url=http://www.imsglobal.org/question/index.html)]http://www.imsglobal.org/question/index.html)
heb je honger?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
ah een newbie, altijd leuk op de vrijdagmiddag
balli zak...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:18 schreef Ballicious het volgende:
Deze meneer hier gaat er vandoor. Even bij komen doormiddel van een weekje vakantie.
Mocht er nog iemand op het idee komen om een dagje zeeland aan te doen. Dan is een mailtje wel op z'n plaats.
Megter zie ik zaterdag vast wel.
Draco, vriend, succes! Ik zal aan je denken als ik een groene doe.
Somegirl, succes met wat je verder gaat doen.
En aan iedereen natuurlijk een prettig weekend. Ik laat volgende week natuurlijk even wat van me horen.
![]()
![]()
Jup... Je suis un n00b...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
alleen als jij meegaat...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:18 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
We geven het door... je mag weer gaan nu![]()
DUDE volgende week woensdag... ik naar zeeland... na stage hop ik trein in... zorg maar dat je klaar staat met een groenequote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:18 schreef Ballicious het volgende:
Deze meneer hier gaat er vandoor. Even bij komen doormiddel van een weekje vakantie.
Mocht er nog iemand op het idee komen om een dagje zeeland aan te doen. Dan is een mailtje wel op z'n plaats.
En aan iedereen natuurlijk een prettig weekend. Ik laat volgende week natuurlijk even wat van me horen.
![]()
![]()
Dag balli!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:18 schreef Ballicious het volgende:
![]()
![]()
hmm, je begint redelijk al is n00b niet gewenst hier, ik zit al met 1 tweakerd opgescheeptquote:
als je je best doet sta je over 8 topics misschien in de OPquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:17 schreef SKa_BoSS het volgende:
Is goed, kom maar. Daar hebben we nog contact over.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:20 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
DUDE volgende week woensdag... ik naar zeeland... na stage hop ik trein in... zorg maar dat je klaar staat met een groene
Prettig wekkend en sigaar ze
Nu kan je je hobby weer uitoefenenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
Je vergeet dat we de franse taal hatenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, je begint redelijk al is n00b niet gewenst hier, ik zit al met 1 tweakerd opgescheept...
we zijn van 't motto: zelfkennis is oke
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:18 schreef Ballicious het volgende:
![]()
![]()
fransen in het algemeenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Je vergeet dat we de franse taal haten![]()
Zoiets verwachtte ik alquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
als je je best doet sta je over 8 topics misschien in de OP![]()
Je kan je beter gewoon als vrouw registreren hier.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:20 schreef somegirl het volgende:
wat is iedereen toch altijd onaardig tegen newbies
Is goed.. maSS0Lquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:20 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Is goed, kom maar. Daar hebben we nog contact over.
![]()
Graag gedaan hoor, we doen ons best!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:21 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Zoiets verwachtte ik alFijn ook dat je hier zo prettig onthaald word...
![]()
![]()
en op wat voor manierquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je kan je beter gewoon als vrouw registreren hier.
Tear komt je meteen verwelkomen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:21 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
![]()
![]()
eigenlijk wordt iedereen dat hier... maar jij komt al zo eisend binnevallen van ja voeg me toe....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:21 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
![]()
![]()
we hebben nou eenmaal een stevige screeningquote:
Go ahead punks... Make my day...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geeft een koe melk?
Natuurlijk doe ik mee![]()
ik doe wel even aardig tegen je, t is toch mijn laatste uurquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:21 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
![]()
![]()
tjah, ieder z'n eigen manier hèquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
hij komt gelijk met de schwanz in de hand aanlopen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
Die f40 blijft voorbij komen, denk dat ik een stoel pak, een krat bier en ga zitten kijken en genieten van het geluid
Moet ik ook jouw dag nog goed maken... waarom verwacht iedereen zoveel van mequote:
omdat jij alwetend bent natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
Moet ik ook jouw dag nog goed maken... waarom verwacht iedereen zoveel van me
Rustig Fisher, niet meteen overspannen raken!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
Moet ik ook jouw dag nog goed maken... waarom verwacht iedereen zoveel van me
hij heeft gisteren wel naar dirty harry gekekenquote:
Het stukje straat waar mijn kantoor aan gesitueerd is, is het favoriete stuk van de F40 om even flink door te trekken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Dat was m'n ultieme auto als klein ventje.Kan je niet een paar foto's maken?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:25 schreef leolinedance het volgende:
Zijn er hier nog kindertjes die vanavond de kroeg of iets vergelijksbaars met alcoholische versnaperingen onveilig gaan maken?
Ik in ieder geval wel! Ellende van de stageweek ff wegtanken![]()
maar, maar, maar... straks weet ik 't allemaal niet meerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:25 schreef somegirl het volgende:
[..]
Rustig Fisher, niet meteen overspannen raken!!!
In ieder geval niet die vreselijke ballensport: ZEILEN...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens wat mn hobby is, dus wees maar gewoon stil
Ik moet rijdenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:26 schreef somegirl het volgende:
[..]
einde stage vieren natuurlijk!!! Zometeen om 5 uur meteen aan de drank!!!!!
Zozo, hij heeft mijn eigen topic gevonden. Grote jongen, je voelt jezelf nu wel heel cool hé?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
In ieder geval niet die vreselijke ballensport: ZEILEN...![]()
zozo, mannetje is fanatiekquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dude ff serieus... rot aub op ofsow.. tis weekend.. we willen ff de week afsluite met de die hards...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Vreselijk cool meneer... Ik voel mezelf heel erg goed nu...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zozo, hij heeft mijn eigen topic gevonden. Grote jongen, je voelt jezelf nu wel heel cool hé?
zo maak je jezelf natuurlijk niet populair.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Mooi, ga nou dan maar weer wegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:29 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Vreselijk cool meneer... Ik voel mezelf heel erg goed nu...![]()
![]()
![]()
Vertel vertelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
dude heb goed nieuws voor je ?? wil je wete?
Preciesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:29 schreef somegirl het volgende:
[..]
zo maak je jezelf natuurlijk niet populair.
Zeilen is leuk
mooi dan is jouw dag ook weer goed, ik doe ook echt zo ongeveer alles voor iedereenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:29 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Vreselijk cool meneer... Ik voel mezelf heel erg goed nu...![]()
![]()
![]()
muis vroeg of je der wil toevoegen op msn..... muis_in_eindhoven@hotmail.comquote:
aaaaaarg, kan jij ook niet gewoon wegblijven?quote:
Alvast gefeliciteerd dan met het succesvol afronden van je stage!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:30 schreef somegirl het volgende:
Nog een uur
Het gedenkwaardige moment van het laatste uur van m'n stage gaat nu in!!!!
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
muis vroeg of je der wil toevoegen op msn..... muis_in_eindhoven@hotmail.com
succesvol is nog maar de vraag natuurlijk hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd dan met het succesvol afronden van je stage!
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
muis vroeg of je der wil toevoegen op msn..... muis_in_eindhoven@hotmail.com
dude lees ff aubquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd dan met het succesvol afronden van je stage!
Voel je je bedreigt?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
aaaaaarg, kan jij ook niet gewoon wegblijven?
neen want die sysadmin heeft fok! geblokked.... DE KETTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
en MSN (web)messenger niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
neen want die sysadmin heeft fok! geblokked.... DE KETTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
idd snuggere beheerderquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef Megter het volgende:
[..]
en MSN (web)messenger niet?
Doet ie slecht dan
Ik blijf trouw aan de 550quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[afbeelding]
F355 is toch echt mooier![]()
Zeg maar dat ik dat thuis wel ff doe, hiero op webmessenger werkt het niet helemaal top vandaagquote:
nope ze heeft gewoon msn... daarom gaf ik net der email op haar requestquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef Megter het volgende:
[..]
en MSN (web)messenger niet?
Doet ie slecht dan
ik was gister zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef somegirl het volgende:
ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk
wrijf het er maar ff inquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef somegirl het volgende:
twee en een halve maand vakantie jongens..
twee en een halve maand!!!!
Jammer is dat he..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:35 schreef somegirl het volgende:
verdomd. de zon begint gewoon weer te schijnen!
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:35 schreef Megter het volgende:
[..]
ik was gister zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk
over een poosje zal ik vast wel weer vrolijk zijn...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:35 schreef Megter het volgende:
[..]
ik was gister zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk
Lekkere sys heb je danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nope ze heeft gewoon msn... daarom gaf ik net der email op haar request
geen idee, vertelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:35 schreef Fisher het volgende:
waarom wil ik eigenlijk niet weten hoeveel posts ik gemaakt heb vandaag
en de traan loopt in zijn eige muizeval.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik dat thuis wel ff doe, hiero op webmessenger werkt het niet helemaal top vandaag
Webmessenger werkt hier vandaag echt niet goed, ik voeg haar thuis wel ff toe, geef dat maar aan haar doorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nope ze heeft gewoon msn... daarom gaf ik net der email op haar request
quote:
Porsche Cayennequote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Ik hou normaal niet van die pimp bakken, maar deze is wel geslaagd
omdat 't gelijk staat aan weinig werken, en aangezien ik vandaag nauwelijks iets gedaan heb...quote:
Dit is dus een auto voor echte mannenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Ik hou normaal niet van die pimp bakken, maar deze is wel geslaagd
quote:EUROMILLONES PRIMITIVA
AVDA DE LA CONTATINE
C./SANTA EDIFICIO ROSA 20
MADRID 28005 MADRID SPAIN
TEL:+34 666 127 686
FROM THE DESK OF THE MANAGING DIRECTOR PRIZE
AWARD DEPARTMENT
DATE: 03/06/05
REF FILE :EUR/DU/777/22/RD
BATCH Nº :ERD/989
RESULTS FOR "3RD" CATEGORY DRAWS
ATTENTION: SIR/MADAM,
WE are pleased to inform you of the release of the results of EUROMILLONE PRIMITIVA
INTERNACIONAL PROGRAM held on the 21ST JANUARY, 2005. SPAIN
Your e-mail/company email was attached to ticket number 52-10-95-43-22 with serial number 3112-66 which drew to the lucky number 44-16-70-33-10, which consequently won the lottery in the 3rd category.You have therefore been approved for a lump sum pay out of ¤ 315,810.(THREE HUNDRED AND FIFTEEN THOUSAND EIGHT HUNDRED AND TEN EURO ONLY) in cash credited to file REF Nº: EUR/DU/777/22/RD. This is from a total cash prize of ¤5,368,770.00 (FIVE MILLION FOUR HUNDRED AND SIXTY EIGHT THOUSAND,SEVEN HUNDERD AND SEVENTY EURO ONLY) shared among the seventeen international winners in this category. CONGRATULATIONS!!!
Your fund is now deposited with a security company insured in your name under a fixed bond insurance policy. We ask that you should keep this award from public notice until your claim has been processed or until your money has been remitted into your nominated account, As part of our security protocol to avoid double claiming or unwarranted taking advantage of this program by participants. All participants were selected through a computer ballot system drawn from over 40,000 companies and 20,000, individual email addresses and names from all over the world.
For processing and remittance of your winning fund to designated account of your choice, a photocopy of your identity (international passport or state identity card) telephone and fax numbers is required. Please contact your claim’s agent, foreign operation manager,
MR. FREDRICK EMILIO
METROPOLIS SEGUROS S.A.
TEL: +34 628 757 985
FAX: +34 628 757 986
E-MAIL: metropolisseguro@zwallet.com
Remember the dead line for this final notice is 24TH JUNE. 2005, After this date, all funds shall be returned to the (FEDRAL MINISTRY OF FINANCE SPAIN) as unclaimed.
Note: In order to avoid unnecessary delays, If there will be any change of address or any thing e.t.c. do inform your claim agent. Please remember to quote your reference and batch numbers in every correspondence with your agent. Furthermore, you are informed that you will be responsible for bank charges incurred in the transfer of your winning prize to your nominated account..
Congratulation once again from all members of our staff.
FRANCIS GONZÀLEZ
Lottery Co-ordinator.
Leuk boodschappen autotjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:38 schreef somegirl het volgende:
als we dan toch favo auto's aan het plaatsen zijn:
[afbeelding]
leuk voor d'r bij, cadillac escalade
Nooitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:38 schreef somegirl het volgende:
als we dan toch favo auto's aan het plaatsen zijn:
[afbeelding]
leuk voor d'r bij, cadillac escalade
dacht ikquote:
Or the country will fuck youquote:
ja? ik heb ze veel gezien in Amerika en Mexico....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nooit
Ik heb er op de Rai ingezeten, viel vies tegen![]()
prettig weekeindequote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:40 schreef Megter het volgende:
Prettig weekend
M'n thuis-stage zit erop
Doeiiii somegirl![]()
Doooooeeeei Megter!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:40 schreef Megter het volgende:
Prettig weekend
M'n thuis-stage zit erop
Doeiiii somegirl![]()
doei doeiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:40 schreef Megter het volgende:
Prettig weekend
M'n thuis-stage zit erop
Doeiiii somegirl![]()
doei doeiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Volgende topic staat er alvast, mensen braaf zijn en eerste deze volpraten
Ik ga weekend houden, tot maandag allemaal
Doei Teardrop!!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
prettig weekeinde tear, laat ons ff weten hoe 't nou ging met die hondquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kom gerust nog eens kijken als je ons mistquote:
zelfde!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Somegirl veel succes verder ! leuk dat je er was
wtfquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
omfg
[upd] Kans op zwaar onweer vanmiddag
[afbeelding]
wow!!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
omfg
[afbeelding]
ooh, ik zit aan de andere kantquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:44 schreef DracoAkaIk het volgende:
voornamelijk boven in groningen dus da baggere weer
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
omfg
[afbeelding]
oh ooooooooooohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |