quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:00 schreef showmelove het volgende:
[..]
Niet voor Nederlands waarschijnlijk
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:58 schreef Koentje3 het volgende:
Gefeliciteerd![]()
![]()
* Koentje3 is geslaagt 99.9% zeker
[..]
[..]
[..]
Kerel, serieus, Who gives a fuck? je snapt tog wat er staat.. als je allemaal leuk correcte shit wil lezen ga dan maar met balkenende chattenquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:00 schreef showmelove het volgende:
[..]
't blijft lastig...quote:
Kerel, serieus.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:53 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Kerel, serieus, Who gives a fuck? je snapt tog wat er staat.. als je allemaal leuk correcte shit wil lezen ga dan maar met balkenende chatten![]()
mijn steun heb je iigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef showmelove het volgende:
[..]
Kerel, serieus.
Mijn kruistocht tegen de verloedering van de Nederlandse taal is nog lang niet ten einde.
"Toch" is met ch btw. Zo, heb je weer wat geleerd vandaag
waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef Sjoeckx het volgende:
Ik ben ook geslaagt [..]
nou veel plezier hier dan, hebben we hier geen last meer van dat geblaat ..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef showmelove het volgende:
[..]
Kerel, serieus.
Mijn kruistocht tegen de verloedering van de Nederlandse taal is nog lang niet ten einde.
"Toch" is met ch btw. Zo, heb je weer wat geleerd vandaag
Ik geef showmelove groot gelijk hoor. Ik neem aan dat je op school het woord ''geslaagd'' al meerdere malen hebt gehoord of gelezen. Als je het dan nog met een ''t'' schrijft ben je gewoon triest.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:53 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
nou veel plezier hier dan, hebben we hier geen last meer van dat geblaat ..
Je weet togggggggggg
Je loopt te spammen, kerel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:53 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
nou veel plezier hier dan, hebben we hier geen last meer van dat geblaat ..
Je weet togggggggggg
Ik hoor het 16 juni.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 04:17 schreef Imperium het volgende:
15 junigrr word met de dag erger... ik hoop dat ik slaag maar ik zie het somber in
Jawel 6VWO gehaaldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:39 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[Feli!
Maar waarvoor ben je geslaagd, dan? Niet voor middelbare school, toch? Lijkt me stug namelijk..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |