ik reageerde op je gedicht....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:56 schreef somegirl het volgende:
pikzwarte lucht hier!!!!
Beter dan een zwarte pik.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:56 schreef somegirl het volgende:
pikzwarte lucht hier!!!!
jou hart breekt ook snel!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik reageerde op je gedicht....
jij gaf geen reactie terug....
mijn hart is gebroken![]()
Kusje haajquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:57 schreef c0mpleX het volgende:
mensen de groeten, prettig weekend allemaal
Doeiiiii complex!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:57 schreef c0mpleX het volgende:
mensen de groeten, prettig weekend allemaal
Dat haat ik dus als mensen dat doenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:58 schreef somegirl het volgende:
[..]
jou hart breekt ook snel!
Maar dankjewel hoor Drako, voor je lieve antwoord
Ik doe meequote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:00 schreef Ballicious het volgende:
Ik kom hier lekker volgende week posten, jullie teasen. Dat ik lekker thuis zit, met een corona in m'n bek.![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:00 schreef Ballicious het volgende:
Ik kom hier lekker volgende week posten, jullie teasen. Dat ik lekker thuis zit, met een corona in m'n bek.![]()
doe dat maar eens lekker jahquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:00 schreef Ballicious het volgende:
sorry...........quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dat haat ik dus als mensen dat doen![]()
Dude ik wil ook!!!!!!!quote:
Dan ga je toch naar iets anders staren? Naar die lekkere stagiaire die daar rond zou moeten lopenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pffff ik verveel me de tering, zit nu alleen maar naar de klok te staren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |