Welke provincie ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
Het gaat straks echt moeilijk onweren. Er komt echt donkere lucht aan, en ik hoor het rommelen in de verte
hier in Z'meer nog geen gerommel.. maar is wel aan t betrekken en meer windquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
Het gaat straks echt moeilijk onweren. Er komt echt donkere lucht aan, en ik hoor het rommelen in de verte
Vrijdag de 10equote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:43 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zoals ik al gezegd heb, zaterdag de 11e kan niet. Aangezien m'n ouders dan weer thuis komen.
doen ze toch meequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:43 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zoals ik al gezegd heb, zaterdag de 11e kan niet. Aangezien m'n ouders dan weer thuis komen.
Zuid hollandquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Leiden, zoek de provincie zelf maar op; heb je wat te doen![]()
misschien is het IJlien wel!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
Die F40 is echt rondjes aan het rijden, nou kwam ie weer langs. En vanuit dezelfde richting als de vorige 3 keren
Het was mij een waar genoegenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:45 schreef somegirl het volgende:
Somegirl gaat weg!!!!!!!!!!![]()
Daarom een persoonlijk bedankje aan alle lieve mede stagairs die me door deze zware periode van m’n leven heen hielpen![]()
Jitzzzze, nog bedankt voor de taart bij m’n 1000e post, die we beide al ver achter ons gelaten hebben (jij iets meer dan ik)
Teardrop hey, I trust you! Keep the good work going – niet meer slijmen!!
Complex, altijd vrolijk en blij om er weer te zijn
Fisher, jij zorgt altijd wel voor fun, en de nodige leuke inbreng, veel plezier met je Tweakert!
Goddess, success, jij moet ook altijd tot half 6! Helaas ben je weer alleen (waar was je trouwens mijn laatste dag??)
Geitje, voor het geweldige idee van Lingo, waar ik de hele dag om dubbel heb gelegen
Diovarus, absolute topposter + OC mede fan!
Draco, voor z’n oneerbare voorstellen![]()
![]()
Megter, dat ie ooit dit topic is begonnen!!!![]()
Vigile, ondanks dat ik je niet veel meer heb gezien de laatste tijd
Houniet, ondanks je Franse naam, leuk dat je er ook altijd was
Ballicious, met je rare opmerkingen altijd! Succes met de vrouw van je baas!!!
Kleffe Dop fijn dat je er ook weer iedere dag was!
en alle anderen die ik hier vergeten ben, sorry!!! Fijn dat jullie er ook waren!!!
En op Jitze z’n advies:
Jongens, het waren 2 fantastische maanden!!!! Veel succes nog met jullie stages
ik zal jullie missen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm, Tear is begonnen in ONZ....Maar ik ben verder gegaan in GCquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:45 schreef somegirl het volgende:
Somegirl gaat weg!!!!!!!!!!![]()
Daarom een persoonlijk bedankje aan alle lieve mede stagairs die me door deze zware periode van m’n leven heen hielpen![]()
Jitzzzze, nog bedankt voor de taart bij m’n 1000e post, die we beide al ver achter ons gelaten hebben (jij iets meer dan ik)
Teardrop hey, I trust you! Keep the good work going – niet meer slijmen!!
Complex, altijd vrolijk en blij om er weer te zijn
Fisher, jij zorgt altijd wel voor fun, en de nodige leuke inbreng, veel plezier met je Tweakert!
Goddess, success, jij moet ook altijd tot half 6! Helaas ben je weer alleen (waar was je trouwens mijn laatste dag??)
Geitje, voor het geweldige idee van Lingo, waar ik de hele dag om dubbel heb gelegen
Diovarus, absolute topposter + OC mede fan!
Draco, voor z’n oneerbare voorstellen![]()
![]()
Megter, dat ie ooit dit topic is begonnen!!!![]()
Vigile, ondanks dat ik je niet veel meer heb gezien de laatste tijd
Houniet, ondanks je Franse naam, leuk dat je er ook altijd was
Ballicious, met je rare opmerkingen altijd! Succes met de vrouw van je baas!!!
Kleffe Dop fijn dat je er ook weer iedere dag was!
en alle anderen die ik hier vergeten ben, sorry!!! Fijn dat jullie er ook waren!!!
En op Jitze z’n advies:
Jongens, het waren 2 fantastische maanden!!!! Veel succes nog met jullie stages
ik zal jullie missen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |