ik voor funquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:45 schreef somegirl het volgende:
Somegirl gaat weg!!!!!!!!!!![]()
Daarom een persoonlijk bedankje aan alle lieve mede stagairs die me door deze zware periode van m’n leven heen hielpen![]()
Jitzzzze, nog bedankt voor de taart bij m’n 1000e post, die we beide al ver achter ons gelaten hebben (jij iets meer dan ik)
Teardrop hey, I trust you! Keep the good work going – niet meer slijmen!!
Complex, altijd vrolijk en blij om er weer te zijn
Fisher, jij zorgt altijd wel voor fun, en de nodige leuke inbreng, veel plezier met je Tweakert!
Goddess, success, jij moet ook altijd tot half 6! Helaas ben je weer alleen (waar was je trouwens mijn laatste dag??)
Geitje, voor het geweldige idee van Lingo, waar ik de hele dag om dubbel heb gelegen
Diovarus, absolute topposter + OC mede fan!
Draco, voor z’n oneerbare voorstellen![]()
![]()
Megter, dat ie ooit dit topic is begonnen!!!![]()
Vigile, ondanks dat ik je niet veel meer heb gezien de laatste tijd
Houniet, ondanks je Franse naam, leuk dat je er ook altijd was
Ballicious, met je rare opmerkingen altijd! Succes met de vrouw van je baas!!!
Kleffe Dop fijn dat je er ook weer iedere dag was!
en alle anderen die ik hier vergeten ben, sorry!!! Fijn dat jullie er ook waren!!!
En op Jitze z’n advies:
Jongens, het waren 2 fantastische maanden!!!! Veel succes nog met jullie stages
ik zal jullie missen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Groningenquote:
heb je haar al eens in het echt gezien? op internet kan je je anders voordoen nmlquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die is niet dik, oud, grijs en een man![]()
Oeh ja, ich bin ganz geil ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
balli... zoete honing van me... zeg eens wat stouts
Een webcam biedt de oplossingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:48 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
heb je haar al eens in het echt gezien? op internet kan je je anders voordoen nml
ik kan ook niet alles onthouden hoor, heb m'n best gedaan!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:46 schreef Megter het volgende:
[..]
Ehm, Tear is begonnen in ONZ....Maar ik ben verder gegaan in GC![]()
Maakt niet uit, veel succes nog met alles somegirl, leuk dat je deel hebt uitgemaakt van de Stagiairsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:50 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik kan ook niet alles onthouden hoor, heb m'n best gedaan!!!
Jij hebt echt vreemde gedachtes. Jij gaat zeker ook naar TMF chat toe en dan chatten als 'barbara' ofzoquote:
jaa zeker... nog 4 hele wekenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:50 schreef leolinedance het volgende:
Zijn er nog mensen hier die zin hebben in stage?
ach, die anderhalf uur.......... ja hoor...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:50 schreef leolinedance het volgende:
Onzin is ergens anders, dit is School En Studiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:50 schreef leolinedance het volgende:
fout, ik heet daar dushi09quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt echt vreemde gedachtes. Jij gaat zeker ook naar TMF chat toe en dan chatten als 'barbara' ofzo
aahhhh ik sta bekend als datquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:45 schreef somegirl het volgende:
Somegirl gaat weg!!!!!!!!!!![]()
Daarom een persoonlijk bedankje aan alle lieve mede stagairs die me door deze zware periode van m’n leven heen hielpen![]()
Draco, voor z’n oneerbare voorstellen![]()
![]()
Dat heb je zekerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:50 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik kan ook niet alles onthouden hoor, heb m'n best gedaan!!!
nee hij vertrekt 16:01 van fietsenrek 3, haal ik makkelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou maar snel zijn, straks mis je je fiets nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |