Dude ff serieus... rot aub op ofsow.. tis weekend.. we willen ff de week afsluite met de die hards...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
In ieder geval niet die vreselijke ballensport: ZEILEN...![]()
Vreselijk cool meneer... Ik voel mezelf heel erg goed nu...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zozo, hij heeft mijn eigen topic gevonden. Grote jongen, je voelt jezelf nu wel heel cool hé?
zo maak je jezelf natuurlijk niet populair.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
In ieder geval niet die vreselijke ballensport: ZEILEN...![]()
Mooi, ga nou dan maar weer wegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:29 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Vreselijk cool meneer... Ik voel mezelf heel erg goed nu...![]()
![]()
![]()
Vertel vertelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
dude heb goed nieuws voor je ?? wil je wete?
Preciesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:29 schreef somegirl het volgende:
[..]
zo maak je jezelf natuurlijk niet populair.
Zeilen is leuk
mooi dan is jouw dag ook weer goed, ik doe ook echt zo ongeveer alles voor iedereenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:29 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Vreselijk cool meneer... Ik voel mezelf heel erg goed nu...![]()
![]()
![]()
muis vroeg of je der wil toevoegen op msn..... muis_in_eindhoven@hotmail.comquote:
aaaaaarg, kan jij ook niet gewoon wegblijven?quote:
Alvast gefeliciteerd dan met het succesvol afronden van je stage!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:30 schreef somegirl het volgende:
Nog een uur
Het gedenkwaardige moment van het laatste uur van m'n stage gaat nu in!!!!
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
muis vroeg of je der wil toevoegen op msn..... muis_in_eindhoven@hotmail.com
succesvol is nog maar de vraag natuurlijk hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd dan met het succesvol afronden van je stage!
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
muis vroeg of je der wil toevoegen op msn..... muis_in_eindhoven@hotmail.com
dude lees ff aubquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd dan met het succesvol afronden van je stage!
Voel je je bedreigt?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
aaaaaarg, kan jij ook niet gewoon wegblijven?
neen want die sysadmin heeft fok! geblokked.... DE KETTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
en MSN (web)messenger niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
neen want die sysadmin heeft fok! geblokked.... DE KETTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
idd snuggere beheerderquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef Megter het volgende:
[..]
en MSN (web)messenger niet?
Doet ie slecht dan
Ik blijf trouw aan de 550quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[afbeelding]
F355 is toch echt mooier![]()
Zeg maar dat ik dat thuis wel ff doe, hiero op webmessenger werkt het niet helemaal top vandaagquote:
nope ze heeft gewoon msn... daarom gaf ik net der email op haar requestquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef Megter het volgende:
[..]
en MSN (web)messenger niet?
Doet ie slecht dan
ik was gister zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef somegirl het volgende:
ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk
wrijf het er maar ff inquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef somegirl het volgende:
twee en een halve maand vakantie jongens..
twee en een halve maand!!!!
Jammer is dat he..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:35 schreef somegirl het volgende:
verdomd. de zon begint gewoon weer te schijnen!
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:35 schreef Megter het volgende:
[..]
ik was gister zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |