Go ahead punks... Make my day...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geeft een koe melk?
Natuurlijk doe ik mee![]()
ik doe wel even aardig tegen je, t is toch mijn laatste uurquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:21 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Zoiets verwachtte ik alFijn ook dat je hier zo prettig onthaald word...
![]()
![]()
tjah, ieder z'n eigen manier hèquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
hij komt gelijk met de schwanz in de hand aanlopen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
Die f40 blijft voorbij komen, denk dat ik een stoel pak, een krat bier en ga zitten kijken en genieten van het geluid
Moet ik ook jouw dag nog goed maken... waarom verwacht iedereen zoveel van mequote:
omdat jij alwetend bent natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
Moet ik ook jouw dag nog goed maken... waarom verwacht iedereen zoveel van me
Rustig Fisher, niet meteen overspannen raken!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
Moet ik ook jouw dag nog goed maken... waarom verwacht iedereen zoveel van me
hij heeft gisteren wel naar dirty harry gekekenquote:
Het stukje straat waar mijn kantoor aan gesitueerd is, is het favoriete stuk van de F40 om even flink door te trekken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Dat was m'n ultieme auto als klein ventje.Kan je niet een paar foto's maken?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:25 schreef leolinedance het volgende:
Zijn er hier nog kindertjes die vanavond de kroeg of iets vergelijksbaars met alcoholische versnaperingen onveilig gaan maken?
Ik in ieder geval wel! Ellende van de stageweek ff wegtanken![]()
maar, maar, maar... straks weet ik 't allemaal niet meerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:25 schreef somegirl het volgende:
[..]
Rustig Fisher, niet meteen overspannen raken!!!
In ieder geval niet die vreselijke ballensport: ZEILEN...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens wat mn hobby is, dus wees maar gewoon stil
Ik moet rijdenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:26 schreef somegirl het volgende:
[..]
einde stage vieren natuurlijk!!! Zometeen om 5 uur meteen aan de drank!!!!!
Zozo, hij heeft mijn eigen topic gevonden. Grote jongen, je voelt jezelf nu wel heel cool hé?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
In ieder geval niet die vreselijke ballensport: ZEILEN...![]()
zozo, mannetje is fanatiekquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
In ieder geval niet die vreselijke ballensport: ZEILEN...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |