que-ceque cést?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:18 schreef Jeff1981 het volgende:
wat leuk, je kan topics met dezelfde naam openen
hmm ik wil jequote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:07 schreef Jeff1981 het volgende:
Aventura, ik had je een MF-er genoemd, ware het niet dat dat een compliment voor je zou zijn
Moeder Funkerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:12 schreef Talietje het volgende:
MF?
Daar hoeft het voor mij niet voor te onwerenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:29 schreef SHE het volgende:
Als vanouds weer bloed en bloedgeil !
Straks gaat het lekker onweren..het ultieme neukweer![]()
Dat staat er ook niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar hoeft het voor mij niet voor te onweren
Ja, dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet.
IK persoonlijk vind onweer altijd lekker om bij te neuken...net als dat ik zon lekker vind, motregen, sneeuw en ijzel.Onweer daarentegen vind ik dan even lekkerderderder
Na een lange , hete zomernacht...BBQ aansteken, eten, flink whisky door je giecheltje en dan diep in de nacht met je blote reet in het gras ploffen en vreselijk ordinaire, plakkerige sex hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel
Geef mij anders maar een lekkere zwoele nacht in de buitenlucht....
Wow, ja! en dan mag het van mij op het hoogtepunt gaan onweren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Na een lange , hete zomernacht...BBQ aansteken, eten, flink whisky door je giecheltje en dan diep in de nacht met je blote reet in het gras ploffen en vreselijk ordinaire, plakkerige sex hebben
Woeiiiiiiiiiiiiiii![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:29 schreef SHE het volgende:
Straks gaat het lekker onweren..het ultieme neukweer![]()
ja daarom kan het nog wel lekker zijnquote:
Dus vrouwen zijn al tevreden als het voorspel okee isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:02 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja daarom kan het nog wel lekker zijn
Vrouwen zijn ALLEEN tevreden als het voorspel okee isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dus vrouwen zijn al tevreden als het voorspel okee is
ik vermoed dat hij jou aanziet als een lekker moedertjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jep, maar wat heb ik daarmee te maken
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik vermoed dat hij jou aanziet als een lekker moedertje
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:57 schreef Jeff1981 het volgende:
Roarrrrrr.... als er IETS lekker is.....
* Jeff1981 relaxed...
Jij checkt zeker nooit iemand's profiel?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:24 schreef Jeff1981 het volgende:
Vind je gewoon een lul dat je mjin topic met grote nostalgische waarde sluit, en dan kan ik je wel een moeder nuecker noemen, maar das veels te positief
jef begint zita uit te kleden, legt haar neer, pakt de massageolie en begint haar rug te masserenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:24 schreef Rooie_Zita het volgende:
In dat geval ...
zita begint jef uit te kleden...
truequote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ALLEEN tevreden als het voorspel okee is
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mot je?
Vriendin uurtje geleden aan de lijn. Vet lief enzo
ook lekkerquote:
nou enquote:Op zondag 5 juni 2005 19:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ook lekker
Maar dan wel een eigen gemaakte. Denk dat die gevriesde dingen niet zo gezond zijn
Ejquote:Op zondag 5 juni 2005 19:28 schreef Talietje het volgende:
[..]
nou en![]()
dan neuk je gewoon een paar keer extra en dan ben je weer gezond bezig
* Talietje benueckt sjowhan
tsss zeg dan meteen dat je me niet meer moetquote:Op zondag 5 juni 2005 19:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ej
Wil ik dat wel
Wat denk je wel niet.. zo maar met me neuken tegen mijn wil in! Foei!![]()
![]()
Niet neuken is niet gelijk niet meer moetenquote:Op zondag 5 juni 2005 19:37 schreef Talietje het volgende:
[..]
tsss zeg dan meteen dat je me niet meer moet
Yup, leuke ideeen ookquote:Op zondag 5 juni 2005 19:39 schreef -Marjo- het volgende:
Ik breng iedereen op ideeën met mijn pizza...
ach gossie...quote:
Moggeh gutjequote:Op woensdag 8 juni 2005 07:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
* m e l d t w e e r
quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
aai.gif
Hoop dat het een beetje is uitgepraat, ik had er iig een goed gevoel over
jaquote:
ikke toch?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mooi zo.
Denk dat je nu ook wat beter inzicht hebt wat er met me speelt he
jepquote:
Middah plaatsgenootjequote:
klinkt geweldigquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:vrijdag gaat gooooooeeeeed worden! saampjes zeilen, ankertje uit op een zeer rustig plekje, flesje wijn open trekken, zonsondergang bekijken en NEUKEN TOT DE ZON WEER OPKOMT! ooohhhhhh, heb er nu al zin in, damn, i'm horny!
ik ben geweldig!quote:
hmm massage oliequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben geweldig!haha damn, wat kan een mens zin hebben, k neem de aardbeitjes, slagroom en massage olie ook maar mee denk ik
![]()
in zeeland, k moet zaterdag en zondag een cursus daar geven (op de zeilschool waar ik werk)quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:03 schreef Talietje het volgende:
[..]
hmm massage olieheeft mn vriend ook thuis
* Talietje heeft zin in massage
waar ga je zeilen btw?
zondag kan ik er pas wat aan laten doen helaaschquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Tja dan moet je of er iets aan doen, of er iets aan laten doen!!
Dat laatste daar is ook niks mis mee!! Veel plezier!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef Talietje het volgende:
[..]
zondag kan ik er pas wat aan laten doen helaasch
tot die tijd is het selfservice
niets mis mee?! totdat je je handen niet meer kan bewegen door al het eelt wat erop zit, je een tennis arm hebt van al het rukken, damn, niets mis mee.. pffffff haha, zeker wel! sex is oké olé olé!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:23 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Dat laatste daar is ook niks mis mee!! Veel plezier!![]()
Het verkennen van je eigen lichaam is ook tof hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niets mis mee?! totdat je je handen niet meer kan bewegen door al het eelt wat erop zit, je een tennis arm hebt van al het rukken, damn, niets mis mee.. pffffff haha, zeker wel! sex is oké olé olé!!!!oeeee, damn, k ben gheil!
hhmmmquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:16 schreef Sjowhan het volgende:
Nee.. Talietje verwennen-dag![]()
Krijg al zin als ik er aan denk
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
deur open, cam aan
en genieten maar
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:07 schreef Blumchen het volgende:hallo iedereen
![]()
![]()
Snuitebolletje, waar in zeeland ga je zeilen?
* Blumchen heeft erg veel zin in sex vandaag..geen man enzo is dom..
Er zijn hier vast wel veel mannen die je hierbij in willen voorzien!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:07 schreef Blumchen het volgende:hallo iedereen
![]()
![]()
Snuitebolletje, waar in zeeland ga je zeilen?
* Blumchen heeft erg veel zin in sex vandaag..geen man enzo is dom..
Is JP Balkenende saai?! TUURLIJK vinden we het geil om te neuken.. duhuh! liefst right now, ochtendsex is oké olé olé!quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:38 schreef tuumke het volgende:
ik bedoel.. vinden jullie het ook geil om te neuken?!?
of je moet een vriendin hebben met een ochtend humeurquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is JP Balkenende saai?! TUURLIJK vinden we het geil om te neuken.. duhuh! liefst right now, ochtendsex is oké olé olé!
genoeg redenen om haar dan maar direct de deur te wijzen. pfffff.. sex in de ochtend is gewoon goed, nog even snel voor het naar werk/school gaan of wat dan ook! of heel de dag in bed blijven liggen en keer op keer op keer weerquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:43 schreef tuumke het volgende:
[..]
of je moet een vriendin hebben met een ochtend humeur![]()
Dan heb je de verkeerde vriendin.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:43 schreef tuumke het volgende:
[..]
of je moet een vriendin hebben met een ochtend humeur![]()
preciesquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde vriendin.
Bijna elke meid die ik ken zegt geen nee tegen ochtendsex
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:39 schreef Talietje het volgende:
[..]
precies
's ochtends ben ik altijd vol energie en geilheid
maar zoenen is dan wel een nonoeerst de tandjes poetsen
Hoiquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:58 schreef thumper het volgende:
Hallo hallo,
* thumper laat weer van zich horen, na bijna een half jaar afwezigheid
Hoe is het geilheidsniveau hier?
Kijk, dát wil ik horen/zien/etc!quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef Talietje het volgende:
[..]
Hoi
niveau is eh... redelijk hoog??![]()
![]()
Slaap verwekkend topic ipv een geil verwekkend topicquote:
* Sannetie geeft Thumpie een lekkere geile natte tongzoen en knijpt ff in dat malse kontje van um..ff tsjekkequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:58 schreef thumper het volgende:
Hallo hallo,
* thumper laat weer van zich horen, na bijna een half jaar afwezigheid
Hoe is het geilheidsniveau hier?
nog ehm...quote:
* thumper beantwoord de kus en geeft een tikje tegen haar strakke billenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:44 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie geeft Thumpie een lekkere geile natte tongzoen en knijpt ff in dat malse kontje van um..ff tsjekke
Heyyyy sexxieeeeee![]()
![]()
Yep voelt nog als van ouds![]()
Thx.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
HIj is er weer![]()
![]()
![]()
Trouwens.. je sig loopt achter
* Sannetie pakt thumpertje beet, rukt zn broek van zn malse kontje af. Legt hem voor over op de achterklep van de Leon.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:50 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper beantwoord de kus en geeft een tikje tegen haar strakke billen
Heyyyy sexxieeeeee![]()
Lang niks van je gehoord!
Quicky tegen de achterklep van de Leon en/of Clio?![]()
* Sannetie rekt zich uit.......een ff wakker word verhaaltjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:07 schreef Denique_Coelum het volgende:
Heeeeeel langgggg verhaaaaaaal
Denique Coelum
‘Eindelijke de Hemel’
koffiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:36 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie rekt zich uit.......een ff wakker word verhaaltje![]()
* thumper voelt de ruitenwisser tegen zijn ribben prikken, en graait met één hand naar achteren naar de sluiting van Sannetie's spijkerbroekquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:29 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie pakt thumpertje beet, rukt zn broek van zn malse kontje af. Legt hem voor over op de achterklep van de Leon.![]()
Is een half jaartje van het toneel...en wat kan ik krijgen een Quicky op de achter klep![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
koffie
Verhaal is weer top, waar was je toch al die tijd?
Inspiratie opdoen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
koffie
Verhaal is weer top, waar was je toch al die tijd?
met werk/school/relatiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:41 schreef Denique_Coelum het volgende:
[..]
Inspiratie opdoen...
Nee, gewoon echt geen tijd gehad. Superdruk allemaal, maar de komende tijd ziet er weer wat rustiger uit...![]()
* Sannetie geeft Deniqueje een knuffeltje en eenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:47 schreef Denique_Coelum het volgende:
Alle 3. Maar de eerste 2 nog steeds. De laatste werd voor me beëindigd.![]()
aww kut enzoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:47 schreef Denique_Coelum het volgende:
Alle 3. Maar de eerste 2 nog steeds. De laatste werd voor me beëindigd.![]()
Het was maar 2 weken, maar ik kende haar al veel langer.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
aww kut enzo.
Hoelang heeft de relatie geduurd dan?
in sept.04 werd mijn relatie van 2 jaar en 7 maanden plotsklaps beeindigd..
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:54 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie geeft Deniqueje een knuffeltje en eenop zn voorhoofdje
Koud?? je bent toch niet ziek zeker?quote:
Hey, die Leon van jou wordt er ook niet warmer op hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:41 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Koud?? je bent toch niet ziek zeker?
* Sannetie ,die inmiddels haar spijkerbroekje heeft uit getrokken van de warmte, pakt haar "thermometertje" doet er wat vaseline op. Glijd met haar zachte handen over thumper zn billetjes doet ze zachtjes uit elkaar en schuift het "thermometertje" langzaam naar binnen. Gaat niet vergenoeg naar binnen. Haalt um langzaam er weer uit. Tsjekt ut apparaat. tsjekt ut kontje ...nope alles goed..en laat hem wederom langzaam weer naar binnen glijden...............
* Sannetie doet haar "thermometertje" af. Trekt haar bloesje en bhtje uit en drukt haar zachte warme lijfje tegen thumpertjes rug aan. Ze tuit haar lippen richting zijn oortje " DENKIE...WORD HET ZO WARMER??..of zal ik ff een truitje uit de auto voor je halen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:48 schreef thumper het volgende:
[..]
Hey, die Leon van jou wordt er ook niet warmer op hoor
* thumper schreeuwt: "Auw, voorzichtig! Denk je er wél om dat het alweer een half jaar geleden is?"
mooi zegquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:07 schreef Denique_Coelum het volgende:
blablablabla....
‘Walking on Sunshine’ Het klopt!
Denique Coelum
‘Eindelijke de Hemel’
Rrrrrrquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:14 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie doet haar "thermometertje" af. Trekt haar bloesje en bhtje uit en drukt haar zachte warme lijfje tegen thumpertjes rug aan. Ze tuit haar lippen richting zijn oortje " DENKIE...WORD HET ZO WARMER??..of zal ik ff een truitje uit de auto voor je halen?![]()
![]()
owwwwww superfout...maar wel lekker melig...welcome back babie![]()
geweldigenoten vind je niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:20 schreef thumper het volgende:
[..]
Rrrrrr![]()
* thumper heeft vervolgens een fluit, euh, pieptoon in zijn oor die de rest van de dag zal aanhouden...
Zo ken ik je weer sexy![]()
* Talietje geeft sjowhan een teder kusje op zijn voorhoofdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan geeft Talietje een lekkere zoen. Goeiemorgenmiddag lieverd
* Sjowhan heeft helaas niet veel tijd.. zo presentatie op schoolquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:30 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje geeft sjowhan een teder kusje op zijn voorhoofd
hai liefienuecken?
![]()
moet dan maar hequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan heeft helaas niet veel tijd.. zo presentatie op school![]()
Zaterdagavond/zondag goed?![]()
Psiesquote:
agossie toch.....ik zal er eenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:48 schreef thumper het volgende:
[..]
Hey, die Leon van jou wordt er ook niet warmer op hoor
* thumper schreeuwt: "Auw, voorzichtig! Denk je er wél om dat het alweer een half jaar geleden is?"
Da's beterquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
agossie toch.....ik zal er eenopgeven...zoowww over
![]()
hallo..hij bied zich en zaterdag/zondag aan...en jij wilt maar 1 nachtquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:11 schreef thumper het volgende:
[..]
Da's beterDan zal ik zachtjes met mijn nageltjes in je tepels knijpen
![]()
Da's mooiquote:
now je ut zegt....een peukie zou best lekker zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:20 schreef thumper het volgende:
[..]
Da's mooi![]()
Als je toch even niks te zeggen hebt, dan kan je je mond mooi voor iets anders 'raakbruiken'![]()
.....uit je mond, inderdaadquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:36 schreef Sannetie het volgende:
helemaaaaal je kleine broertje vergeten...dat heb je he na een half jaartje..uit het oog uit u.....
goed ideequote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:15 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hallo..hij bied zich en zaterdag/zondag aan...en jij wilt maar 1 nacht![]()
Gelijk "raakbruiken" die handel..en het hele weekend er van nemen...(2 dagen en 2 nachten)![]()
![]()
![]()
Whehehe, "subtropisch zwemparadijs"quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:05 schreef Sannetie het volgende:
* Sannetie draait thumpertje om, laat haar handen over zijn goddelijke lijf heen glijden naar het kleine broertje. Aait hem over zn bolletje. Terwijl ze haar linker been op thumpertjes enorme borstkast legt, neemt ze het kleine broertje bij de hand en begeleid hem het "suptropisch zwemparadijs binnen"![]()
![]()
Ut was weer es kort...ut was weer es gezelli....![]()
* Sjowhan kan niet wachtenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:49 schreef Talietje het volgende:
[..]
goed idee![]()
![]()
maar ik ben zaterdag avond pas bij hem want hij heeft korbalshit en ik moet zeilen
dus hij zal wel best bekaf zijn als hij thuis komten ik ook bestwel dus ik neem deze keer genoegen met een hele nacht
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan kan niet wachtenen vind het idee al al te geil.. Hij heeft de massageolie ook al klaar staan
![]()
dat moeten we nog maar even zienquote:Op zondag 12 juni 2005 13:33 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje heeft weer genoten
vannacht weer?
helemaal sufgeneukt van het weekend?quote:
Niet eensquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:43 schreef Sannetie het volgende:
Tjeempie wat is het stil...
Blow job anyone???...![]()
![]()
je zit in de stress.. je hebt teveel werk thuis en op je werk liggen, dus ga je minder uit van je gevoelensquote:Op maandag 13 juni 2005 13:46 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben de laatste tijd 10x minder geil. Komt dat doordat ik verliefd ben, of takel ik nu al af naar impotentie?
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je zit in de stress.. je hebt teveel werk thuis en op je werk liggen, dus ga je minder uit van je gevoelens
*checkt Geboortedatum:-> 1974-05-22quote:Op maandag 13 juni 2005 13:43 schreef Sannetie het volgende:
Tjeempie wat is het stil...
Blow job anyone???...![]()
![]()
Gezien je reactie tijd zit je er al boven opquote:
Als of dat veel zegt ....ben ik een man???quote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*checkt Geboortedatum:-> 1974-05-22
OK kom maar op
je weet het maar nooit hier op Fok!
Kijk je vat um gelijk bij de horens Sjowwie.. Emotie en sex gaan vaak niet samen bij mannen.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gevoel jongen, gevoel.. vaak is dat numero uno bij mannen waardoor de impotentie komt![]()
Hahaha, goed gezienquote:Op maandag 13 juni 2005 16:08 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Gezien je reactie tijd zit je er al boven op![]()
![]()
* Sannetie ziet het liever andersom...maar goed vooruit dan maar![]()
![]()
Wauzerss....nu mijn -sex met je partner- weekendje verhaal:quote:Op maandag 13 juni 2005 14:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Een heel lekker geil - heb sex met je ex-weekendje verhaal
Gelukkig niet neequote:Op maandag 13 juni 2005 16:13 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Kijk je vat um gelijk bij de horens Sjowwie.. Emotie en sex gaan vaak niet samen bij mannen.![]()
![]()
Girl, ik dacht al, zou het dan toch... eindelijk... maar neequote:Op maandag 13 juni 2005 16:18 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Wauzerss....nu mijn -sex met je partner- weekendje verhaal:
Niets dus![]()
![]()
I Kill me
Tss.. Alsof mannen geen seks kunnen hebben zonder emotie.. Ik weet wel dat de emotie vaak een rol speelt zodat mannen geen zin in seks hebben, maar om nou gelijk te zeggen dat mannen niet hun emoties kunnen tonen tijdens het seksenquote:
* Sannetie stapt van thumpertje af....quote:
Huuuu....rustig...ben 3 weken geleden nog geweestquote:Op maandag 13 juni 2005 16:20 schreef thumper het volgende:
[..]
Girl, ik dacht al, zou het dan toch... eindelijk... maar nee
Ik heb ook echt met je te doen...quote:Op maandag 13 juni 2005 16:24 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Huuuu....rustig...ben 3 weken geleden nog geweest![]()
![]()
Tranen schieten in mn ogen...das nie van verdriet![]()
Ben blij dat je het op tijd door hebtquote:Op maandag 13 juni 2005 16:21 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie stapt van thumpertje af....hoe bedoel je...?
Laat maar snap um al![]()
sjowwie wat ben je toch een scheetje...met je vond het ook gezelliquote:Op maandag 13 juni 2005 16:39 schreef Sjowhan het volgende:
Vond dit weekend ook gezellig en lekker en en en
Ja ja ik weet ut...quote:Op maandag 13 juni 2005 16:39 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik heb ook echt met je te doen...![]()
Tsja, like I said before: .........
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:48 schreef Sannetie het volgende:
[..]
sjowwie wat ben je toch een scheetje...met je vond het ook gezelli![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wacht... maar maar maar..
dan ben ik ook nog vreemd gegaan met een andere vrouw
Ze willen blijkbaar niet met je pratenquote:
Psies!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:03 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Ze willen blijkbaar niet met je praten![]()
Maar ja..waarom zou je praten als je heeeeel wat anders kan doen...![]()
Laat me raden..je hebt weer es wat laten vallen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:08 schreef thumper het volgende:
[..]
Psies!
Buk jij eens héé'l diep voorover?
Wat ik laat vallen hoef jij niet op te rapen hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:22 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Laat me raden..je hebt weer es wat laten vallen...![]()
now sorry ik blijf ut niet voor je oprapen...
Ut zijn ook net van die kleine kindertjes![]()
* Sannetie doet haar handjes over elkaar en staat geduldig te wachten tot meneer ut zelf op raapt![]()
![]()
ik zat al een paar uur op schoolquote:
dan..wat? Scheur je mn bloesje aan flarden, ruk je mn rokje uit, pakt mn lange bos haar beet en dwingt me met harde stem te bukken?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:29 schreef thumper het volgende:
[..]
Wat ik laat vallen hoef jij niet op te rapen hoor![]()
* thumper recht zijn rug en zegt "Als je nou niet bukt, dan...."
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:14 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dan..wat? Scheur je mn bloesje aan flarden, ruk je mn rokje uit, pakt mn lange bos haar beet en dwingt me met harde stem te bukken?![]()
Dacht ut niet![]()
Ja graag!
hmmm byzonder....altijd al een beetje gefascineerd door een man in vrouwen kleding.quote:
Whehehe, wijsneus!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:50 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hmmm byzonder....altijd al een beetje gefascineerd door een man in vrouwen kleding.![]()
Now vooruit..ik trek je bloesje en je rokje wel van je lijfje alleen dat bos haar gaat een beetje moeilijk![]()
![]()
sex relatiequote:
Nu een anti-geile zin..quote:
Wipneusje en Nijntje ut fokkonijntjequote:
Niks anti-geils aanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:33 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Nu een anti-geile zin..
Potverdikkie..bukken jij..![]()
goftedomme!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:33 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Nu een anti-geile zin..
Potverdikkie..bukken jij..![]()
Kan me wel wat geilers bedenken.....quote:
Ja hoor dat is tie...ik buk gelijkquote:
quote:
Pardon?...ik moeilijk?... oke nu heb je mn boiling point bereiktquote:
Zó ken ik je weerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:58 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Pardon?...ik moeilijk?... oke nu heb je mn boiling point bereikt![]()
* Sannetie is zat. Ze doet thumpertjes broekje en slipje uit, verbaast zich over de inhoud...............................halowwww heeee, draait hem om en legt hem over de knie
![]()
niet luisteren naar het geile vrouwtje...zal je leren...PIEP...(censuur)![]()
en dat jij dan mee bukt om te kijken of het wel lukt zeker? maar dan niet un-pluggedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:00 schreef thumper het volgende:
[..]
Maarre, grmbl, de bedoeling is dat JIJ bukt, en dat ik dan..., enfin![]()
Traag kan ook lekker zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, zal ik dan maar even voor je bukken Sannietje? Ondertussen even kietelen onder je rokje terwijl ik kusjes geef aan die sexy benen van je? of is t ondertussen al opgeraapt?
damn, trage ik
Ok, ik geef me over jij wintquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:04 schreef Sannetie het volgende:
[..]
en dat jij dan mee bukt om te kijken of het wel lukt zeker? maar dan niet un-plugged
![]()
![]()
* Sannetie geeft Snuitebollie eenquote:
* Sannetie staat versteld, half in sjok naar een naakte bukkende thumper te kijken...dammmm de notre dame is er nix bijquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:10 schreef thumper het volgende:
[..]
Ok, ik geef me over jij wint
* thumper bukt
Nou, zekerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:19 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie staat versteld, half in sjok naar een naakte bukkende thumper te kijken...dammmm de notre dame is er nix bij![]()
Ut was weer es gezellie..tot de volgende keer maar weer![]()
* Sannetie zakt op haar knietjes achter thumpertje en begint de notre dame tequote:
Oeh baby ah baby yeah baby oeh baby ah baby yeah baby Martini baby!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:33 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie zakt op haar knietjes achter thumpertje en begint de notre dame teen te
*pets op die malse zachte billetjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
give it to me babehhhhquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:44 schreef thumper het volgende:
[..]
Oeh baby ah baby yeah baby oeh baby ah baby yeah baby Martini baby!![]()
![]()
Ah-hah, ah-hahquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:51 schreef Sannetie het volgende:
[..]
give it to me babehhhh![]()
![]()
![]()
shaken not stirred
wie nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:37 schreef TGT het volgende:
Ik kan ook wel weer een goeie beurt gebruiken.
Ween niet, gij schone jonkvrouwe, want den Thumper is wedergekeerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:31 schreef Sannetie het volgende:
Blijkbaar niemand![]()
* Sannetie gaat, teleurgesteld, weer met haar speelgoedjes spelen![]()
Jawel ik!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:31 schreef Sannetie het volgende:
Blijkbaar niemand![]()
* Sannetie gaat, teleurgesteld, weer met haar speelgoedjes spelen![]()
Mij ga je zéker niet leuk vindenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:49 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Jawel ik!!!!Zal waarschijnlijk nog wel ff duren, aangezien ik heb besloten met mn sexvriendje te kappen, omdat ik hem te leuk ga vinden
mag ik um...mag ik um....aahh toe.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:49 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Jawel ik!!!!Zal waarschijnlijk nog wel ff duren, aangezien ik heb besloten met mn sexvriendje te kappen, omdat ik hem te leuk ga vinden
WTF...mn speelgoed praat!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:27 schreef thumper het volgende:
[..]
Ween niet, gij schone jonkvrouwe, want den Thumper is wedergekeerd
en heeft zijn king-size zwaard reeds opgeheven
En hij liegt niet....echt niet...hier pak aanquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:50 schreef thumper het volgende:
[..]
Mij ga je zéker niet leuk vinden
Dusse, sex dan maar?
Wanna playquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:22 schreef Sannetie het volgende:
[..]
WTF...mn speelgoed praat!!!![]()
![]()
Een king-size zwaard gevecht![]()
Whehehequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef Sannetie het volgende:
[..]
En hij liegt niet....echt niet...hier pak aanrotjong
![]()
Volgens mij groeit er hier iets ontzettend hard![]()
kooommm maar kom maar kom maar....quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:18 schreef Sannetie het volgende:
[..]
mag ik um...mag ik um....aahh toe.....![]()
Sannetie haat mannen![]()
Ken het hele fenomeen sex-vriend(in) niet, maar het lijkt me idd lastig om met iemand regelmatig te nuecken die steeds leuker wordt.. Opzich is het natuurlijk geen probleem (relatie enzo) maar als jezelf er voor gekozen hebt om dat juist niet met die gozer te doen, lijkt dit me de enige oplossing...quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:49 schreef Rhoona het volgende:
[..]
jij bent toch mijn sexvriend?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ken het hele fenomeen sex-vriend(in) niet, maar het lijkt me idd lastig om met iemand regelmatig te nuecken die steeds leuker wordt.. Opzich is het natuurlijk geen probleem (relatie enzo) maar als jezelf er voor gekozen hebt om dat juist niet met die gozer te doen, lijkt dit me de enige oplossing...
mja maar wij hebben een relatie daarnaast tochquote:
duh sjowhanquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mja maar wij hebben een relatie daarnaast toch
Sexvriend wat zij heeft is zonder relatie toch iets van een vast persoon waarmee je neukt
you kill me....quote:
* Sannetie trekt haar zwaard-gevecht tenutje aan. Lekker strak rood leren topje (of liever gezegt stofje) en een superrrrr mini rokje. Engarde!!!!quote:
quote:
HIERRRR!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:58 schreef Sannetie het volgende:
[..]
poele..poele..pssswww..psswww..ben geen POES die je roept!!!!
duhhh...lamaaa
Heb ik ook soms last van... Mannen...quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:18 schreef Sannetie het volgende:
[..]
mag ik um...mag ik um....aahh toe.....![]()
Sannetie haat mannen![]()
Grrrr...quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:01 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Heb ik ook soms last van... Mannen...![]()
c'est rapidequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:00 schreef thumper het volgende:
[..]
NOW we're talking!![]()
![]()
rood leren topje & superrrrr mini rokje, mmmmm![/me]
Fait vos jeu
oww het is er weer eendje die geen last heeft van mannenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:02 schreef thumper het volgende:
[..]
Grrrr...
Jullie vrouwen ook altijd....
RRRRRRR...quote:
Enfin, laten dat Frans ffkes achterwegen en we gaan gewoon verderquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:00 schreef thumper het volgende:
[..]
NOW we're talking!![]()
![]()
rood leren topje & superrrrr mini rokje, mmmmm![/me]
Fait vos jeu
* thumper betast het rode leren topje. Oeh, hij voelt snel haar tepeltjes groot en stijf worden, en doen hun best door de strakke stof heen te prikkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:17 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Enfin, laten dat Frans ffkes achterwegen en we gaan gewoon verder
* Sannetie stapt langzaam op thumpertje af met achter haar rug een. Ze begint hem uit te kleden.
* Sannetie tepeltjes scheuren door de stof heen *krak*..*krak*. Nu heeft ze hier toch niets meer aan en trekt het topje uit...vrijheid voor haar jongens!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:27 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper betast het rode leren topje. Oeh, hij voelt snel haar tepeltjes groot en stijf worden, en doen hun best door de strakke stof heen te prikken
* thumper buigt voorover en zet - eerst voorzichtig, maar steeds harder - zijn tanden in haar stijfgeworden linkertepel, ondertussen met één hand voor onder haar superrrrr mini rokje, en één hand van achteren. Heeej, twee gaatjes!quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:39 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie tepeltjes scheuren door de stof heen *krak*..*krak*. Nu heeft ze hier toch niets meer aan en trekt het topje uit...vrijheid voor haar jongens!!![]()
![]()
![]()
* Sannetie geniet van de beetjes die steeds harder worden. En is blij met het feit dat thumpertje eindelijk de gaatjes heeft gevonden. Nu maar hopen dat hij weet wat tie moet doen.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:44 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper buigt voorover en zet - eerst voorzichtig, maar steeds harder - zijn tanden in haar stijfgeworden linkertepel, ondertussen met één hand voor onder haar superrrrr mini rokje, en één hand van achteren. Heeej, twee gaatjes!
* thumper weet dat Sannetie het kleinste gaatje het lekkerst vindtquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:02 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie geniet van de beetjes die steeds harder worden. En is blij met het feit dat thumpertje eindelijk de gaatjes heeft gevonden. Nu maar hopen dat hij weet wat tie moet doen.....behalve met zn vingers knippen
![]()
![]()
* Sannetie trekt aan thumpertjes haren zn hoofd van haar borst af *plop* en begint hem stevig te tongzoenen. Met haar andere hand begeleid ze nog 1 van thumpertjes vingertje het kleine gaatje binnen. Ze duwd zijn hoofd richting haar onderbuik....quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:05 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper weet dat Sannetie het kleinste gaatje het lekkerst vindtMet zijn ene hand maakt hij het vooraan goed vochtig door het juiste fingerspitzengefuhl toe te passen
, en met de achterste hand smeert hij het vrijgekomen sap uit over het strakke holletje. Zo, nu kan zijn wijsvinger & middelvinger eindelijk moeiteloos naar binnen
* thumper denkt gelukzalig: "Sannetie weet wat thumpertje lekker vindt! Tongzoenenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:34 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie trekt aan thumpertjes haren zn hoofd van haar borst af *plop* en begint hem stevig te tongzoenen. Met haar andere hand begeleid ze nog 1 van thumpertjes vingertje het kleine gaatje binnen. Ze duwd zijn hoofd richting haar onderbuik....KRENG
![]()
![]()
..
![]()
je hebt er zelf 1 manquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ken het hele fenomeen sex-vriend(in) niet, maar het lijkt me idd lastig om met iemand regelmatig te nuecken die steeds leuker wordt.. Opzich is het natuurlijk geen probleem (relatie enzo) maar als jezelf er voor gekozen hebt om dat juist niet met die gozer te doen, lijkt dit me de enige oplossing...
Pfft ik krijg niks vanavond... zowiezo op korte termijn niet geloof ik.quote:
Dat wordt lastig als hij zijn naam, nummer noch adres weetquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Pfft ik krijg niks vanavond... zowiezo op korte termijn niet geloof ik.
Misschien moet ik toch maar eens proberen een willekeurige man op te pikken, me suf te laten neuken, en zonder telefoonnummer, naam of adres te weten hem na afloop weer naar huis te sturen.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als hij zijn naam, nummer noch adres weet
sufneuken is best grappigquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Als 'ie me maar sufneukt, vind ik alles best.
uurtje of 4 was hetquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
sufneuken is best grappig
Had laatst ook, ik kwam terug van een toernooi waar ook de nodige pitchers (= 2liter kannen bier) genuttigd werden met de groep mensen waarmee ik naar het toernooi was geweest. Ik voelde me behoorlijk brak toen ik thuiskwam, dus dronk nog een bullitje, en zijn daarna in bed gedoken om te neuken.. Na het geneuk tegen elkaar aangekropen en lekker van elkaar genoten, nog een beetje gekletst totdat zij en ik weer zin kregen, en toen weer geneukt..
Uiteindelijk sliepen we pas om 3uur ofzo; terwijl we om 12uur het bed ingedoken waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |