* Sannetie geeft Deniqueje een knuffeltje en eenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:47 schreef Denique_Coelum het volgende:
Alle 3. Maar de eerste 2 nog steeds. De laatste werd voor me beëindigd.![]()
aww kut enzoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:47 schreef Denique_Coelum het volgende:
Alle 3. Maar de eerste 2 nog steeds. De laatste werd voor me beëindigd.![]()
Het was maar 2 weken, maar ik kende haar al veel langer.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
aww kut enzo.
Hoelang heeft de relatie geduurd dan?
in sept.04 werd mijn relatie van 2 jaar en 7 maanden plotsklaps beeindigd..
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:54 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie geeft Deniqueje een knuffeltje en eenop zn voorhoofdje
Koud?? je bent toch niet ziek zeker?quote:
Hey, die Leon van jou wordt er ook niet warmer op hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:41 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Koud?? je bent toch niet ziek zeker?
* Sannetie ,die inmiddels haar spijkerbroekje heeft uit getrokken van de warmte, pakt haar "thermometertje" doet er wat vaseline op. Glijd met haar zachte handen over thumper zn billetjes doet ze zachtjes uit elkaar en schuift het "thermometertje" langzaam naar binnen. Gaat niet vergenoeg naar binnen. Haalt um langzaam er weer uit. Tsjekt ut apparaat. tsjekt ut kontje ...nope alles goed..en laat hem wederom langzaam weer naar binnen glijden...............
* Sannetie doet haar "thermometertje" af. Trekt haar bloesje en bhtje uit en drukt haar zachte warme lijfje tegen thumpertjes rug aan. Ze tuit haar lippen richting zijn oortje " DENKIE...WORD HET ZO WARMER??..of zal ik ff een truitje uit de auto voor je halen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:48 schreef thumper het volgende:
[..]
Hey, die Leon van jou wordt er ook niet warmer op hoor
* thumper schreeuwt: "Auw, voorzichtig! Denk je er wél om dat het alweer een half jaar geleden is?"
mooi zegquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:07 schreef Denique_Coelum het volgende:
blablablabla....
‘Walking on Sunshine’ Het klopt!
Denique Coelum
‘Eindelijke de Hemel’
Rrrrrrquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:14 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie doet haar "thermometertje" af. Trekt haar bloesje en bhtje uit en drukt haar zachte warme lijfje tegen thumpertjes rug aan. Ze tuit haar lippen richting zijn oortje " DENKIE...WORD HET ZO WARMER??..of zal ik ff een truitje uit de auto voor je halen?![]()
![]()
owwwwww superfout...maar wel lekker melig...welcome back babie![]()
geweldigenoten vind je niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:20 schreef thumper het volgende:
[..]
Rrrrrr![]()
* thumper heeft vervolgens een fluit, euh, pieptoon in zijn oor die de rest van de dag zal aanhouden...
Zo ken ik je weer sexy![]()
* Talietje geeft sjowhan een teder kusje op zijn voorhoofdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan geeft Talietje een lekkere zoen. Goeiemorgenmiddag lieverd
* Sjowhan heeft helaas niet veel tijd.. zo presentatie op schoolquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:30 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje geeft sjowhan een teder kusje op zijn voorhoofd
hai liefienuecken?
![]()
moet dan maar hequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan heeft helaas niet veel tijd.. zo presentatie op school![]()
Zaterdagavond/zondag goed?![]()
Psiesquote:
agossie toch.....ik zal er eenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:48 schreef thumper het volgende:
[..]
Hey, die Leon van jou wordt er ook niet warmer op hoor
* thumper schreeuwt: "Auw, voorzichtig! Denk je er wél om dat het alweer een half jaar geleden is?"
Da's beterquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
agossie toch.....ik zal er eenopgeven...zoowww over
![]()
hallo..hij bied zich en zaterdag/zondag aan...en jij wilt maar 1 nachtquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:11 schreef thumper het volgende:
[..]
Da's beterDan zal ik zachtjes met mijn nageltjes in je tepels knijpen
![]()
Da's mooiquote:
now je ut zegt....een peukie zou best lekker zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:20 schreef thumper het volgende:
[..]
Da's mooi![]()
Als je toch even niks te zeggen hebt, dan kan je je mond mooi voor iets anders 'raakbruiken'![]()
.....uit je mond, inderdaadquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:36 schreef Sannetie het volgende:
helemaaaaal je kleine broertje vergeten...dat heb je he na een half jaartje..uit het oog uit u.....
goed ideequote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:15 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hallo..hij bied zich en zaterdag/zondag aan...en jij wilt maar 1 nacht![]()
Gelijk "raakbruiken" die handel..en het hele weekend er van nemen...(2 dagen en 2 nachten)![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |