wie nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:37 schreef TGT het volgende:
Ik kan ook wel weer een goeie beurt gebruiken.
Ween niet, gij schone jonkvrouwe, want den Thumper is wedergekeerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:31 schreef Sannetie het volgende:
Blijkbaar niemand![]()
* Sannetie gaat, teleurgesteld, weer met haar speelgoedjes spelen![]()
Jawel ik!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:31 schreef Sannetie het volgende:
Blijkbaar niemand![]()
* Sannetie gaat, teleurgesteld, weer met haar speelgoedjes spelen![]()
Mij ga je zéker niet leuk vindenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:49 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Jawel ik!!!!Zal waarschijnlijk nog wel ff duren, aangezien ik heb besloten met mn sexvriendje te kappen, omdat ik hem te leuk ga vinden
mag ik um...mag ik um....aahh toe.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:49 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Jawel ik!!!!Zal waarschijnlijk nog wel ff duren, aangezien ik heb besloten met mn sexvriendje te kappen, omdat ik hem te leuk ga vinden
WTF...mn speelgoed praat!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:27 schreef thumper het volgende:
[..]
Ween niet, gij schone jonkvrouwe, want den Thumper is wedergekeerd
en heeft zijn king-size zwaard reeds opgeheven
En hij liegt niet....echt niet...hier pak aanquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:50 schreef thumper het volgende:
[..]
Mij ga je zéker niet leuk vinden
Dusse, sex dan maar?
Wanna playquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:22 schreef Sannetie het volgende:
[..]
WTF...mn speelgoed praat!!!![]()
![]()
Een king-size zwaard gevecht![]()
Whehehequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef Sannetie het volgende:
[..]
En hij liegt niet....echt niet...hier pak aanrotjong
![]()
Volgens mij groeit er hier iets ontzettend hard![]()
kooommm maar kom maar kom maar....quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:18 schreef Sannetie het volgende:
[..]
mag ik um...mag ik um....aahh toe.....![]()
Sannetie haat mannen![]()
Ken het hele fenomeen sex-vriend(in) niet, maar het lijkt me idd lastig om met iemand regelmatig te nuecken die steeds leuker wordt.. Opzich is het natuurlijk geen probleem (relatie enzo) maar als jezelf er voor gekozen hebt om dat juist niet met die gozer te doen, lijkt dit me de enige oplossing...quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:49 schreef Rhoona het volgende:
[..]
jij bent toch mijn sexvriend?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ken het hele fenomeen sex-vriend(in) niet, maar het lijkt me idd lastig om met iemand regelmatig te nuecken die steeds leuker wordt.. Opzich is het natuurlijk geen probleem (relatie enzo) maar als jezelf er voor gekozen hebt om dat juist niet met die gozer te doen, lijkt dit me de enige oplossing...
mja maar wij hebben een relatie daarnaast tochquote:
duh sjowhanquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mja maar wij hebben een relatie daarnaast toch
Sexvriend wat zij heeft is zonder relatie toch iets van een vast persoon waarmee je neukt
you kill me....quote:
* Sannetie trekt haar zwaard-gevecht tenutje aan. Lekker strak rood leren topje (of liever gezegt stofje) en een superrrrr mini rokje. Engarde!!!!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |