Girl, ik dacht al, zou het dan toch... eindelijk... maar neequote:Op maandag 13 juni 2005 16:18 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Wauzerss....nu mijn -sex met je partner- weekendje verhaal:
Niets dus![]()
![]()
I Kill me
Tss.. Alsof mannen geen seks kunnen hebben zonder emotie.. Ik weet wel dat de emotie vaak een rol speelt zodat mannen geen zin in seks hebben, maar om nou gelijk te zeggen dat mannen niet hun emoties kunnen tonen tijdens het seksenquote:
* Sannetie stapt van thumpertje af....quote:
Huuuu....rustig...ben 3 weken geleden nog geweestquote:Op maandag 13 juni 2005 16:20 schreef thumper het volgende:
[..]
Girl, ik dacht al, zou het dan toch... eindelijk... maar nee
Ik heb ook echt met je te doen...quote:Op maandag 13 juni 2005 16:24 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Huuuu....rustig...ben 3 weken geleden nog geweest![]()
![]()
Tranen schieten in mn ogen...das nie van verdriet![]()
Ben blij dat je het op tijd door hebtquote:Op maandag 13 juni 2005 16:21 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie stapt van thumpertje af....hoe bedoel je...?
Laat maar snap um al![]()
sjowwie wat ben je toch een scheetje...met je vond het ook gezelliquote:Op maandag 13 juni 2005 16:39 schreef Sjowhan het volgende:
Vond dit weekend ook gezellig en lekker en en en
Ja ja ik weet ut...quote:Op maandag 13 juni 2005 16:39 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik heb ook echt met je te doen...![]()
Tsja, like I said before: .........
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:48 schreef Sannetie het volgende:
[..]
sjowwie wat ben je toch een scheetje...met je vond het ook gezelli![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wacht... maar maar maar..
dan ben ik ook nog vreemd gegaan met een andere vrouw
Ze willen blijkbaar niet met je pratenquote:
Psies!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:03 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Ze willen blijkbaar niet met je praten![]()
Maar ja..waarom zou je praten als je heeeeel wat anders kan doen...![]()
Laat me raden..je hebt weer es wat laten vallen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:08 schreef thumper het volgende:
[..]
Psies!
Buk jij eens héé'l diep voorover?
Wat ik laat vallen hoef jij niet op te rapen hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:22 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Laat me raden..je hebt weer es wat laten vallen...![]()
now sorry ik blijf ut niet voor je oprapen...
Ut zijn ook net van die kleine kindertjes![]()
* Sannetie doet haar handjes over elkaar en staat geduldig te wachten tot meneer ut zelf op raapt![]()
![]()
ik zat al een paar uur op schoolquote:
dan..wat? Scheur je mn bloesje aan flarden, ruk je mn rokje uit, pakt mn lange bos haar beet en dwingt me met harde stem te bukken?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:29 schreef thumper het volgende:
[..]
Wat ik laat vallen hoef jij niet op te rapen hoor![]()
* thumper recht zijn rug en zegt "Als je nou niet bukt, dan...."
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:14 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dan..wat? Scheur je mn bloesje aan flarden, ruk je mn rokje uit, pakt mn lange bos haar beet en dwingt me met harde stem te bukken?![]()
Dacht ut niet![]()
Ja graag!
hmmm byzonder....altijd al een beetje gefascineerd door een man in vrouwen kleding.quote:
Whehehe, wijsneus!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:50 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hmmm byzonder....altijd al een beetje gefascineerd door een man in vrouwen kleding.![]()
Now vooruit..ik trek je bloesje en je rokje wel van je lijfje alleen dat bos haar gaat een beetje moeilijk![]()
![]()
sex relatiequote:
Nu een anti-geile zin..quote:
Wipneusje en Nijntje ut fokkonijntjequote:
Niks anti-geils aanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:33 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Nu een anti-geile zin..
Potverdikkie..bukken jij..![]()
goftedomme!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:33 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Nu een anti-geile zin..
Potverdikkie..bukken jij..![]()
Kan me wel wat geilers bedenken.....quote:
Ja hoor dat is tie...ik buk gelijkquote:
quote:
Pardon?...ik moeilijk?... oke nu heb je mn boiling point bereiktquote:
Zó ken ik je weerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:58 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Pardon?...ik moeilijk?... oke nu heb je mn boiling point bereikt![]()
* Sannetie is zat. Ze doet thumpertjes broekje en slipje uit, verbaast zich over de inhoud...............................halowwww heeee, draait hem om en legt hem over de knie
![]()
niet luisteren naar het geile vrouwtje...zal je leren...PIEP...(censuur)![]()
en dat jij dan mee bukt om te kijken of het wel lukt zeker? maar dan niet un-pluggedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:00 schreef thumper het volgende:
[..]
Maarre, grmbl, de bedoeling is dat JIJ bukt, en dat ik dan..., enfin![]()
Traag kan ook lekker zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, zal ik dan maar even voor je bukken Sannietje? Ondertussen even kietelen onder je rokje terwijl ik kusjes geef aan die sexy benen van je? of is t ondertussen al opgeraapt?
damn, trage ik
Ok, ik geef me over jij wintquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:04 schreef Sannetie het volgende:
[..]
en dat jij dan mee bukt om te kijken of het wel lukt zeker? maar dan niet un-plugged
![]()
![]()
* Sannetie geeft Snuitebollie eenquote:
* Sannetie staat versteld, half in sjok naar een naakte bukkende thumper te kijken...dammmm de notre dame is er nix bijquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:10 schreef thumper het volgende:
[..]
Ok, ik geef me over jij wint
* thumper bukt
Nou, zekerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:19 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie staat versteld, half in sjok naar een naakte bukkende thumper te kijken...dammmm de notre dame is er nix bij![]()
Ut was weer es gezellie..tot de volgende keer maar weer![]()
* Sannetie zakt op haar knietjes achter thumpertje en begint de notre dame tequote:
Oeh baby ah baby yeah baby oeh baby ah baby yeah baby Martini baby!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:33 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie zakt op haar knietjes achter thumpertje en begint de notre dame teen te
*pets op die malse zachte billetjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
give it to me babehhhhquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:44 schreef thumper het volgende:
[..]
Oeh baby ah baby yeah baby oeh baby ah baby yeah baby Martini baby!![]()
![]()
Ah-hah, ah-hahquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:51 schreef Sannetie het volgende:
[..]
give it to me babehhhh![]()
![]()
![]()
shaken not stirred
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |