Dat was me het weekendje wel zeg!
Donderdag avond naar de kroeg geweest, kei hard aan de cola gezeten.. Nu zal je denken, Cola?! daar wordt je toch niet geil van?! Nee, klopt, maar ik moest mn ex van schiphol halen.. en dat dus ook gedaan om 1 uur 's nachts... naar mn appartementje gereden, even wat gebabbeld, en in bed gaan liggen, ze was erg moe en wilde direct gaan slapen
![]()
Niet fijn....
Maar, lepeltje lepeltje liggen nadat je terusten gezegd hebt.. met je handjes over haar lichaam gaan, en kusjes in de nke geven, net zo lang totdat ze stiekem toch een beetje gek wordt en niet meer van je af kan blijven.. en dat is 1...
Volgende dag in zeeland saampjes wezen zeilen, het weer begon er heel erg dreigend uit te zien, dus bootje ergens aangelegd.. Dichtjes tegen elkaar aangekropen, en in de buitenlucht nog maar eens een keertje.. en dat is 2...
Vrijdag avond hadden we problemen om een prive plekje te vinden (hadden een cursus van t weekend op een zeilschool) dus moesten we maar even douchen
Zaterdag avond, nadat iedereen naar bed gegaan was nog maar eens op de keukenvloer gedaan.. best irritant dat er nog wat mensjes kwamen kijken waar de herrie vandaan kwam..
Zondag avond
![]()
een avond die ik niet snel zal vergeten.. waren ondertussen weer bij mn appartementje, best moe.. Filmpje op gezet, kutsmoes van mn schouders doen zeer
![]()
massage olie.. en dat als beginnetje..
toen de kleertjes eenmaal uit waren vond ze maar dat ik niet meer met mn handen aan haar mocht komen omdat de film toch echt spannend werd.. pfffff
![]()
ow jeetje, wat wijn gemorst op haar borsten en buik, dat moest er maar af gelikt worden..
![]()
Slagroom werd ook uit de kast gehaald, volgende fles wijn.. en om 6 uur 's ochtends nadat we de laatste pagina van het kamasutra boek omgeslagen hadden was ze eindelijk helemaal schoon gelikt
![]()
tsjah, en nu heb ik weer te veel zin. damn, sex met je ex is oké olé olé!