zondag kan ik er pas wat aan laten doen helaaschquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Tja dan moet je of er iets aan doen, of er iets aan laten doen!!
Dat laatste daar is ook niks mis mee!! Veel plezier!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef Talietje het volgende:
[..]
zondag kan ik er pas wat aan laten doen helaasch
tot die tijd is het selfservice
niets mis mee?! totdat je je handen niet meer kan bewegen door al het eelt wat erop zit, je een tennis arm hebt van al het rukken, damn, niets mis mee.. pffffff haha, zeker wel! sex is oké olé olé!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:23 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Dat laatste daar is ook niks mis mee!! Veel plezier!![]()
Het verkennen van je eigen lichaam is ook tof hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niets mis mee?! totdat je je handen niet meer kan bewegen door al het eelt wat erop zit, je een tennis arm hebt van al het rukken, damn, niets mis mee.. pffffff haha, zeker wel! sex is oké olé olé!!!!oeeee, damn, k ben gheil!
hhmmmquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:16 schreef Sjowhan het volgende:
Nee.. Talietje verwennen-dag![]()
Krijg al zin als ik er aan denk
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
deur open, cam aan
en genieten maar
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:07 schreef Blumchen het volgende:hallo iedereen
![]()
![]()
Snuitebolletje, waar in zeeland ga je zeilen?
* Blumchen heeft erg veel zin in sex vandaag..geen man enzo is dom..
Er zijn hier vast wel veel mannen die je hierbij in willen voorzien!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:07 schreef Blumchen het volgende:hallo iedereen
![]()
![]()
Snuitebolletje, waar in zeeland ga je zeilen?
* Blumchen heeft erg veel zin in sex vandaag..geen man enzo is dom..
Is JP Balkenende saai?! TUURLIJK vinden we het geil om te neuken.. duhuh! liefst right now, ochtendsex is oké olé olé!quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:38 schreef tuumke het volgende:
ik bedoel.. vinden jullie het ook geil om te neuken?!?
of je moet een vriendin hebben met een ochtend humeurquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is JP Balkenende saai?! TUURLIJK vinden we het geil om te neuken.. duhuh! liefst right now, ochtendsex is oké olé olé!
genoeg redenen om haar dan maar direct de deur te wijzen. pfffff.. sex in de ochtend is gewoon goed, nog even snel voor het naar werk/school gaan of wat dan ook! of heel de dag in bed blijven liggen en keer op keer op keer weerquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:43 schreef tuumke het volgende:
[..]
of je moet een vriendin hebben met een ochtend humeur![]()
Dan heb je de verkeerde vriendin.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:43 schreef tuumke het volgende:
[..]
of je moet een vriendin hebben met een ochtend humeur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |