Ok, ik geef me over jij wintquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:04 schreef Sannetie het volgende:
[..]
en dat jij dan mee bukt om te kijken of het wel lukt zeker? maar dan niet un-plugged
![]()
![]()
* Sannetie geeft Snuitebollie eenquote:
* Sannetie staat versteld, half in sjok naar een naakte bukkende thumper te kijken...dammmm de notre dame is er nix bijquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:10 schreef thumper het volgende:
[..]
Ok, ik geef me over jij wint
* thumper bukt
Nou, zekerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:19 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie staat versteld, half in sjok naar een naakte bukkende thumper te kijken...dammmm de notre dame is er nix bij![]()
Ut was weer es gezellie..tot de volgende keer maar weer![]()
* Sannetie zakt op haar knietjes achter thumpertje en begint de notre dame tequote:
Oeh baby ah baby yeah baby oeh baby ah baby yeah baby Martini baby!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:33 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie zakt op haar knietjes achter thumpertje en begint de notre dame teen te
*pets op die malse zachte billetjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
give it to me babehhhhquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:44 schreef thumper het volgende:
[..]
Oeh baby ah baby yeah baby oeh baby ah baby yeah baby Martini baby!![]()
![]()
Ah-hah, ah-hahquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:51 schreef Sannetie het volgende:
[..]
give it to me babehhhh![]()
![]()
![]()
shaken not stirred
wie nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:37 schreef TGT het volgende:
Ik kan ook wel weer een goeie beurt gebruiken.
Ween niet, gij schone jonkvrouwe, want den Thumper is wedergekeerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:31 schreef Sannetie het volgende:
Blijkbaar niemand![]()
* Sannetie gaat, teleurgesteld, weer met haar speelgoedjes spelen![]()
Jawel ik!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:31 schreef Sannetie het volgende:
Blijkbaar niemand![]()
* Sannetie gaat, teleurgesteld, weer met haar speelgoedjes spelen![]()
Mij ga je zéker niet leuk vindenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:49 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Jawel ik!!!!Zal waarschijnlijk nog wel ff duren, aangezien ik heb besloten met mn sexvriendje te kappen, omdat ik hem te leuk ga vinden
mag ik um...mag ik um....aahh toe.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:49 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Jawel ik!!!!Zal waarschijnlijk nog wel ff duren, aangezien ik heb besloten met mn sexvriendje te kappen, omdat ik hem te leuk ga vinden
WTF...mn speelgoed praat!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:27 schreef thumper het volgende:
[..]
Ween niet, gij schone jonkvrouwe, want den Thumper is wedergekeerd
en heeft zijn king-size zwaard reeds opgeheven
En hij liegt niet....echt niet...hier pak aanquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:50 schreef thumper het volgende:
[..]
Mij ga je zéker niet leuk vinden
Dusse, sex dan maar?
Wanna playquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:22 schreef Sannetie het volgende:
[..]
WTF...mn speelgoed praat!!!![]()
![]()
Een king-size zwaard gevecht![]()
Whehehequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef Sannetie het volgende:
[..]
En hij liegt niet....echt niet...hier pak aanrotjong
![]()
Volgens mij groeit er hier iets ontzettend hard![]()
kooommm maar kom maar kom maar....quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:18 schreef Sannetie het volgende:
[..]
mag ik um...mag ik um....aahh toe.....![]()
Sannetie haat mannen![]()
Ken het hele fenomeen sex-vriend(in) niet, maar het lijkt me idd lastig om met iemand regelmatig te nuecken die steeds leuker wordt.. Opzich is het natuurlijk geen probleem (relatie enzo) maar als jezelf er voor gekozen hebt om dat juist niet met die gozer te doen, lijkt dit me de enige oplossing...quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:49 schreef Rhoona het volgende:
[..]
jij bent toch mijn sexvriend?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ken het hele fenomeen sex-vriend(in) niet, maar het lijkt me idd lastig om met iemand regelmatig te nuecken die steeds leuker wordt.. Opzich is het natuurlijk geen probleem (relatie enzo) maar als jezelf er voor gekozen hebt om dat juist niet met die gozer te doen, lijkt dit me de enige oplossing...
mja maar wij hebben een relatie daarnaast tochquote:
duh sjowhanquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mja maar wij hebben een relatie daarnaast toch
Sexvriend wat zij heeft is zonder relatie toch iets van een vast persoon waarmee je neukt
you kill me....quote:
* Sannetie trekt haar zwaard-gevecht tenutje aan. Lekker strak rood leren topje (of liever gezegt stofje) en een superrrrr mini rokje. Engarde!!!!quote:
quote:
HIERRRR!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:58 schreef Sannetie het volgende:
[..]
poele..poele..pssswww..psswww..ben geen POES die je roept!!!!
duhhh...lamaaa
Heb ik ook soms last van... Mannen...quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:18 schreef Sannetie het volgende:
[..]
mag ik um...mag ik um....aahh toe.....![]()
Sannetie haat mannen![]()
Grrrr...quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:01 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Heb ik ook soms last van... Mannen...![]()
c'est rapidequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:00 schreef thumper het volgende:
[..]
NOW we're talking!![]()
![]()
rood leren topje & superrrrr mini rokje, mmmmm![/me]
Fait vos jeu
oww het is er weer eendje die geen last heeft van mannenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:02 schreef thumper het volgende:
[..]
Grrrr...
Jullie vrouwen ook altijd....
RRRRRRR...quote:
Enfin, laten dat Frans ffkes achterwegen en we gaan gewoon verderquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:00 schreef thumper het volgende:
[..]
NOW we're talking!![]()
![]()
rood leren topje & superrrrr mini rokje, mmmmm![/me]
Fait vos jeu
* thumper betast het rode leren topje. Oeh, hij voelt snel haar tepeltjes groot en stijf worden, en doen hun best door de strakke stof heen te prikkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:17 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Enfin, laten dat Frans ffkes achterwegen en we gaan gewoon verder
* Sannetie stapt langzaam op thumpertje af met achter haar rug een. Ze begint hem uit te kleden.
* Sannetie tepeltjes scheuren door de stof heen *krak*..*krak*. Nu heeft ze hier toch niets meer aan en trekt het topje uit...vrijheid voor haar jongens!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:27 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper betast het rode leren topje. Oeh, hij voelt snel haar tepeltjes groot en stijf worden, en doen hun best door de strakke stof heen te prikken
* thumper buigt voorover en zet - eerst voorzichtig, maar steeds harder - zijn tanden in haar stijfgeworden linkertepel, ondertussen met één hand voor onder haar superrrrr mini rokje, en één hand van achteren. Heeej, twee gaatjes!quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:39 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie tepeltjes scheuren door de stof heen *krak*..*krak*. Nu heeft ze hier toch niets meer aan en trekt het topje uit...vrijheid voor haar jongens!!![]()
![]()
![]()
* Sannetie geniet van de beetjes die steeds harder worden. En is blij met het feit dat thumpertje eindelijk de gaatjes heeft gevonden. Nu maar hopen dat hij weet wat tie moet doen.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:44 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper buigt voorover en zet - eerst voorzichtig, maar steeds harder - zijn tanden in haar stijfgeworden linkertepel, ondertussen met één hand voor onder haar superrrrr mini rokje, en één hand van achteren. Heeej, twee gaatjes!
* thumper weet dat Sannetie het kleinste gaatje het lekkerst vindtquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:02 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie geniet van de beetjes die steeds harder worden. En is blij met het feit dat thumpertje eindelijk de gaatjes heeft gevonden. Nu maar hopen dat hij weet wat tie moet doen.....behalve met zn vingers knippen
![]()
![]()
* Sannetie trekt aan thumpertjes haren zn hoofd van haar borst af *plop* en begint hem stevig te tongzoenen. Met haar andere hand begeleid ze nog 1 van thumpertjes vingertje het kleine gaatje binnen. Ze duwd zijn hoofd richting haar onderbuik....quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:05 schreef thumper het volgende:
[..]
* thumper weet dat Sannetie het kleinste gaatje het lekkerst vindtMet zijn ene hand maakt hij het vooraan goed vochtig door het juiste fingerspitzengefuhl toe te passen
, en met de achterste hand smeert hij het vrijgekomen sap uit over het strakke holletje. Zo, nu kan zijn wijsvinger & middelvinger eindelijk moeiteloos naar binnen
* thumper denkt gelukzalig: "Sannetie weet wat thumpertje lekker vindt! Tongzoenenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:34 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Sannetie trekt aan thumpertjes haren zn hoofd van haar borst af *plop* en begint hem stevig te tongzoenen. Met haar andere hand begeleid ze nog 1 van thumpertjes vingertje het kleine gaatje binnen. Ze duwd zijn hoofd richting haar onderbuik....KRENG
![]()
![]()
..
![]()
je hebt er zelf 1 manquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ken het hele fenomeen sex-vriend(in) niet, maar het lijkt me idd lastig om met iemand regelmatig te nuecken die steeds leuker wordt.. Opzich is het natuurlijk geen probleem (relatie enzo) maar als jezelf er voor gekozen hebt om dat juist niet met die gozer te doen, lijkt dit me de enige oplossing...
Pfft ik krijg niks vanavond... zowiezo op korte termijn niet geloof ik.quote:
Dat wordt lastig als hij zijn naam, nummer noch adres weetquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Pfft ik krijg niks vanavond... zowiezo op korte termijn niet geloof ik.
Misschien moet ik toch maar eens proberen een willekeurige man op te pikken, me suf te laten neuken, en zonder telefoonnummer, naam of adres te weten hem na afloop weer naar huis te sturen.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als hij zijn naam, nummer noch adres weet
sufneuken is best grappigquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Als 'ie me maar sufneukt, vind ik alles best.
uurtje of 4 was hetquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
sufneuken is best grappig
Had laatst ook, ik kwam terug van een toernooi waar ook de nodige pitchers (= 2liter kannen bier) genuttigd werden met de groep mensen waarmee ik naar het toernooi was geweest. Ik voelde me behoorlijk brak toen ik thuiskwam, dus dronk nog een bullitje, en zijn daarna in bed gedoken om te neuken.. Na het geneuk tegen elkaar aangekropen en lekker van elkaar genoten, nog een beetje gekletst totdat zij en ik weer zin kregen, en toen weer geneukt..
Uiteindelijk sliepen we pas om 3uur ofzo; terwijl we om 12uur het bed ingedoken waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |