quote:
We gaan toch allemaal bij schaapje eten?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tot straks dus. Ik ga naar de Lidl.
man of 6, maar voor 12'en moet het huis opgeruimd en leeg zijn...dan komen ze terugquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:03 schreef qu63 het volgende:
[..]![]()
voor hoeveel mensen is er plek vanavond?
Lupa weer nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
We gaan toch allemaal bij schaapje eten?
hoe moet t wel dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:05 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Blijft een lekker nummer, alleen jammer dat je het verkeerd spelt.![]()
je hebt al nee gestemdquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zijn jullie nou serieus van plan om naar Schaapje te gaan voor een pre-meet? Dan ga ik namelijk nog even geen boodschappen doen.
Ik weet niet wat schaapje zelf van plan is.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zijn jullie nou serieus van plan om naar Schaapje te gaan voor een pre-meet? Dan ga ik namelijk nog even geen boodschappen doen.
Maar je betaalt zeker niet voor iedereen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:15 schreef het_fokschaap het volgende:
jullie mogen mee-eten, maar het restaurant staat al vast
jaquote:
wie gaan er dan niet mee?quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja![]()
Maar gelukkig weer gevonden. Dankzij jullie kom ik een beetje uit mijn dipje![]()
geld groeit niet op m'n rugquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar je betaalt zeker niet voor iedereen?
ook niet ín die bochelquote:
in een zwart Hollands gat terecht gekomen na je vakantie ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja![]()
Maar gelukkig weer gevonden. Dankzij jullie kom ik een beetje uit mijn dipje![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:16 schreef miss_sly het volgende:
Ja, in die gevallen is het erg lastig.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou jongens, ik ga toch maar boodschappen doen. Echt haalbaar is het toch niet om nog helemaal naar Amsterdam te reizen. Wonen in Friesland is soms kut.
somsquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou jongens, ik ga toch maar boodschappen doen. Echt haalbaar is het toch niet om nog helemaal naar Amsterdam te reizen. Wonen in Friesland is soms kut.
Wat genereus van je.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:20 schreef Alicey het volgende:
maar schaapie > Hoe laat, waar en wat kost het ongeveer? (Ik betaal overigens gewoon voor mezelf)
ergens tussen 8 en 9 in Restaurant de Duvel, 2e vd Helsstraat, Amsterdam...bij de Albert Cuijpquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:20 schreef Alicey het volgende:
maar schaapie > Hoe laat, waar en wat kost het ongeveer? (Ik betaal overigens gewoon voor mezelf)
Hoe kom ik daar vanaf centraal station en/of kun je me telefonisch de route beschrijven als ik er ben?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ergens tussen 8 en 8 in Restaurant de Duvel, 2e vd Helsstraat, Amsterdam...bij de Albert Cuijp
Ik wil ook wel es voor je koken hoor. Leeuwarden-Groningen is niet eens zo'n endquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een diep, zonloos, Hollands gat zonder lief neefje, leuke obers en mooie omgevingquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in een zwart Hollands gat terecht gekomen na je vakantie ?
Ik ben je wel als ik in Amsterdam aankom.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:28 schreef het_fokschaap het volgende:
dat is bij de Albert Cuijpstraat/markt, tram 24/25 dacht ik.gewoon op de vislucht afgaan en dan rechts voor de postbank, die straat in dus en dan is het aan je linkerhand na 50 mtr ofzo...tweede gedeelte van de straat
dat hoeft helemaal niet, dat hebben wel meer mensen...en komt altijd weer goedquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een diep, zonloos, Hollands gat zonder lief neefje, leuke obers en mooie omgeving
mijnmaakt zich al zorgen om me
Kun je lekker koken? Dan mag je zeker eens langskomen. Maar ik wil ook wel voor jou koken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:27 schreef Haushofer het volgende:
Ik wil ook wel es voor je koken hoor. Leeuwarden-Groningen is niet eens zo'n end![]()
En wonen in Friesland is, op de "middle of nowhere"-factor na, verder heel fijn![]()
Beetje wel hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je houdt toch nog wel een beetje van me?
Kan niet missenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:29 schreef Alicey het volgende:
Ik ben je wel als ik in Amsterdam aankom.
Ik bedoel natuurlijk dat ik dan zeker eens langskom. Maar dat je ook wel eens hiernaartoe mag komen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kun je lekker koken? Dan mag je zeker eens langskomen. Maar ik wil ook wel voor jou koken.
qu geloof ik?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
Kan niet missen
Wie komen er nog meer?
24,50 vind ik prima te doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:33 schreef het_fokschaap het volgende:
3 gangen menu gemiddeld 24,50...weet niet of je ook 2 gangen kan doen ofzo...
Kan ik koken......mja, denk het wel. Niet bijzonder ofzo, maar ik vind het wel mooi werk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kun je lekker koken? Dan mag je zeker eens langskomen. Maar ik wil ook wel voor jou koken.
Ik kook heel graag voor mensen, vind ik echt leuk om te doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:37 schreef Haushofer het volgende:
Kan ik koken......mja, denk het wel. Niet bijzonder ofzo, maar ik vind het wel mooi werk.
En een vrouw die aanbied om es voor mij te koken![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wou dat ik meekon.![]()
![]()
Ik ga nu echt echt echt boodschappen doen (vierde keer ongeveer), want ik kan het niet langer verdragen!
Ik moet morgen ook weer werken, dus ik ben niet van plan om tot diep in de nacht door te gaan. Ikzelf ben er waarschijnlijk voor middernacht ook van tussen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:39 schreef het_fokschaap het volgende:
het is wel zo dat ik die vrienden van me vanavond rond middernacht verwacht, dus dan ben ik verdwenen
Hilversum.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:49 schreef het_fokschaap het volgende:
waar woont qu eigenlijk ? Amsterdam ?
Goed topic ej? En nog serieus ook!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:52 schreef Alicey het volgende:
En al gereageerd voordat ik het hier las Haus.
Dordrecht zit ik redelijk dicht bij in de buurt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik kom wel een andere keer eten in Amsterdam, want ik moet vanavond leren.
Ik ben trouwens ook regelmatig in Den Bosch en Dordrecht; iemand die daar in de buurt woont
Hoe laat denk je in Amsterdam te zijn, en kun je me bij CS oppikken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:57 schreef qu63 het volgende:
ik ben er wel tegen achten, eet wel mee denk ik, maar kom iets later dus.. ik schuif wel aan!
alicey, ik bel jou wel als ik in a'dam ben
deze keer wordt het voor mij ook OVquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe laat denk je in Amsterdam te zijn, en kun je me bij CS oppikken?
Ah, ok. Hoe laat ben je ongeveer op CS? Ik weet het zelf niet precies hoe laat ik aankom, maar ik verwacht zo tussen 19:15 en 19:45.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
deze keer wordt het voor mij ook OV
a'dam is voor mij een ramp met de auto en dan komen daa rook nog de parkeerkosten bij
ik heb nog geen idee hoe laat ik heir weg ga, maar ik ben er iig binnen een half uurquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, ok. Hoe laat ben je ongeveer op CS? Ik weet het zelf niet precies hoe laat ik aankom, maar ik verwacht zo tussen 19:15 en 19:45.
Kun je dan zorgen dat je er ook zo rond 19:30 bent?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nog geen idee hoe laat ik heir weg ga, maar ik ben er iig binnen een half uur
9292ov.nl stuurt mij via muiderpoort, cs zie ik dus nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je dan zorgen dat je er ook zo rond 19:30 bent?
Ik kom rond 19:30 aan als ik vanuit mijn werk er heen ga (Wat voor mij het makkelijkste is, vlak bij het station etc.). In Amsterdam had ik een tram nodig en/of een stuk lopen, en met mijn richtingsgevoel is het best handig om dan een beetje vroeg te zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:03 schreef het_fokschaap het volgende:
als jullie daar om 20.30 zijn is dat vroeg genoeg. Internationale keuken daar, dus het hoeft niet voor het journaal op
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Vertrek Van Naar Aankomst Hoe 19:33 treinstation naarden-bussum bussum spoor 2 treinstation centraal amsterdam 19:54 sneltreinsneltrein nsns richting alkmaar 20:01 cs tram oostzijde amsterdam albert cuypstraat amsterdam 20:14 tramtram 16 gvbgvb richting vu medisch centrum 20:14 albert cuypstraat amsterdam eerste van der helststraat amsterdam 20:17 lopenlopen 3 min |
ik ga toch via cs, ik kom daar om 19.54 aan daarna door naar tram oostzijdequote:Op donderdag 2 juni 2005 17:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kom rond 19:30 aan als ik vanuit mijn werk er heen ga (Wat voor mij het makkelijkste is, vlak bij het station etc.). In Amsterdam had ik een tram nodig en/of een stuk lopen, en met mijn richtingsgevoel is het best handig om dan een beetje vroeg te zijn.
Muiderpoort kan ik om 19:15 of 19:45 zijn, afhankelijk van of ik mijn aansluiting haal.. Is voor mij alleen wel 3 keer overstappen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
9292ov.nl stuurt mij via muiderpoort, cs zie ik dus niet
Ik ben er zelf eerder waarschijnlijk..quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ga toch via cs, ik kom daar om 19.54 aan daarna door naar tram oostzijde
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Muiderpoort kan ik om 19:15 of 19:45 zijn, afhankelijk van of ik mijn aansluiting haal.. Is voor mij alleen wel 3 keer overstappen.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik sowieso ook, en ik moet morgen vroeg op. Dus ik moet ook op tijd weg..quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:07 schreef qu63 het volgende:
ik moet ook rond 12 weer weg, anders mis ik mijn laatste trein...
yep, 24 of 25...en dan uitstappen bij de Albert Cuypstraat...dan doorlopen tot kruising voor postbank/giromaat, rechtsaf 2e vd helststraat in (op hoek zit restaurant Groene Vlinder). dan in het tweede gedeelte van die straat op ong. 50 - 100 mtrquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kan qu hier akte van maken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
yep, 24 of 25...en dan uitstappen bij de Albert Cuypstraat...dan doorlopen tot kruising voor postbank/giromaat, rechtsaf 2e vd helststraat in (op hoek zit restaurant Groene Vlinder). dan in het tweede gedeelte van die straat op ong. 50 - 100 mtrzit aan je linkerhand de Duvel.
ja, Rotterdam!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dordrecht zit ik redelijk dicht bij in de buurt.
komt er een achter!quote:
Ik weet alleen niet of je meer WFL'ers dan ik kan verwachten, uit Rotterdam en er onder komen volgens mij niet zoveel WFL'ers...quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja, Rotterdam!
doen we een keer een Rotterdamse WFL-minimeet
ow, dat doorlopen is dus in de Albert Cuypstraat, je stapt uit de tram op de Ferdinand Bolstraat die kruist met de Albert Cuypstraat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
yep, 24 of 25...en dan uitstappen bij de Albert Cuypstraat...dan doorlopen tot kruising voor postbank/giromaat, rechtsaf 2e vd helststraat in (op hoek zit restaurant Groene Vlinder). dan in het tweede gedeelte van die straat op ong. 50 - 100 mtrzit aan je linkerhand de Duvel.
of 16quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
1. op http://www.dinnersite.nl/restaurant/?RN=465&lng=nl staat het ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik merk het al, met jou erbij verdwalen jullie niet !
Ik weet hoe je er uitziet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:24 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb een wit t-shirt aan, met een beige randje om m'n nek
en een blauwe spijkerbroek
en ik heb doffy's fotoboek bekeken, dus dat weet ik ook wel ongeveerquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:26 schreef Alicey het volgende:
En ik heb het telefoonnummer van schaap, dus mochten we hem over het hoofd zien kunnen we nog gaan telezoeken.
Doffy ziet er toch iets anders uit dan in zijn fotoboek.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
en ik heb doffy's fotoboek bekeken, dus dat weet ik ook wel ongeveer
Ow...quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:32 schreef Alicey het volgende:
Doffy ziet er toch iets anders uit dan in zijn fotoboek.
dan komen we je halenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:35 schreef Doffy het volgende:
Misschien is het beter als ik toch niet meega
doe maar jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:34 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien moet ik toch maar even reserveren voor vier dan...
Net zoals je mij allicht ook niet altijd herkent als je alleen een fotoboek hebt gezien.. Hoewel ik er bang voor ben dat dat niet zo is.quote:
op welke naam? Fokschaap?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:39 schreef het_fokschaap het volgende:
is gereserveerd...20:30-21:00 uur aan tafel![]()
schaapie denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
op welke naam? Fokschaap?
dan kunnen we dat vragen aan de ober
Ik SMS je wel hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
SMS-en jullie mij even als jullie zitten te eten?
Nog steeds een WFL-minimeetquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of je meer WFL'ers dan ik kan verwachten, uit Rotterdam en er onder komen volgens mij niet zoveel WFL'ers...
Altijd mogelijk, ik ga nu tenslotte ook naar A'dam. A'dam-R'dam is prima te doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nog steeds een WFL-minimeet
Wie weet komt er wel iemand even overwaaien uit A'dam ofzo
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, een expressie van mijn gemoedstoestant.
Dat koetje is wel heel zielig!quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, een expressie van mijn gemoedstoestant.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo erg ben ik dus van de kaart.
Dat wil ik helemaal niet!quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:12 schreef Alicey het volgende:
Zou je een eventuele volgende keer je huisgenoot niet zo ver kunnen krijgen om ook mee te gaan?
tot zo !quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:16 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zometeen off-line. Tot later allemaal
Nee, ik zou hem gewoon niet mee willen hebben. Zeker niet uit eten, want daar doe je hem toch geen plezier mee.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:16 schreef Alicey het volgende:
Ah, hij is christen en weet niet wat je allemaal met WFL'ers uit wilt spoken?
maak jij het topic even vol vanavond ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou -snif- ik -snif- wens jullie -snif- heel veel -snif- plezier! Eet smakelijk en denk ook even aan mij!
Denk dat ik lekker TV ga kijken ofzo.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:21 schreef het_fokschaap het volgende:
maak jij het topic even vol vanavond ?
Bij elke hap, Lupjequote:Op donderdag 2 juni 2005 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou -snif- ik -snif- wens jullie -snif- heel veel -snif- plezier! Eet smakelijk en denk ook even aan mij!
missen we nog iets belangrijks...waarvoor we de boel eigenlijk zouden moeten afblazenquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk dat ik lekker TV ga kijken ofzo.
je komt dus tochquote:
Watergraafsmeerquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:28 schreef qu63 het volgende:
vanaf waar kom je?
kom je langs cs?quote:
Nee, in principe niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:36 schreef qu63 het volgende:
kom je langs cs?
dan zien we je dus gewoon bij het restaurantquote:
Is goequote:Op donderdag 2 juni 2005 18:37 schreef qu63 het volgende:
dan zien we je dus gewoon bij het restaurant
daar zijn de anderen nog niet klaar voor helaas.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:18 schreef Doffy het volgende:
Was indd erg gezellig, EN lekker!
Jammer alleen dat we de zin van het leven, dat we tijdens deze mini-meet ontdekt hebben, niet publiek kunnen maken
Hij zal nog wat tijd nodig hebben, maar ik zie niettemin een echte WFL'er in hem. Op termijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:20 schreef het_fokschaap het volgende:
en nog een nieuwe WFL-er IRL ontmoet...nou ja, een WFL-SC-er
Die tijd gunnen we hem. Slechts een paar plooien glad te strijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hij zal nog wat tijd nodig hebben, maar ik zie niettemin een echte WFL'er in hem. Op termijn
Weet je dat ik me dat af en toe serieus afgevraagd heb?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:30 schreef het_fokschaap het volgende:
zou de ja-campagne zo slecht gevoerd zijn om een NEE stem uit te lokken. Misschien was dit nog een mogelijkheid om te ontsnappen aan slechte onderhandelingen...![]()
misschien kunnen we hier een nationaal debat over voerenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Weet je dat ik me dat af en toe serieus afgevraagd heb?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hij zal nog wat tijd nodig hebben, maar ik zie niettemin een echte WFL'er in hem. Op termijn
en daarna een referendumquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien kunnen we hier een nationaal debat over voeren
quote:
Welterusten julliequote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
welterusten
ik ga ook maar eens richting nest
ik ben dr nog hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:00 schreef Yosomite het volgende:
Welterusten Qu63:
ik zie dat jij een volwaardig WFL lid schijnt te moeten worden![]()
Australisch bier, ook een van de onderwerpenquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:57 schreef het_fokschaap het volgende:
welterusten Lupa !
Net terug van de mini-meet. Was gezellig en nog lekker gegeten ook !
verschillende onderwerpen zijn de revue gepasseerd deze avond. helaas zijn er nog weinig unanieme conclusies. Verder op de meet a.s. zaterdag en vooral op de WFL-TRU meet bij het Solse gat
ook dit is langs gekomenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Australisch bier, ook een van de onderwerpen
hij is zo veeeeel minder leuk![]()
ik zit nergens aan vastquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:07 schreef Yosomite het volgende:
Hebben ze je al vastgeklonken in de WFL ketens?![]()
Leuk, dat jullie zo effe bij elkaar konden komen: dat zie ik dan toch als een meerwaarde van dit forum.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:12 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dit is wel erg, maar schreeuwt lekker mee: hela hela hela holala
foutje in "het systeem"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:22 schreef Yosomite het volgende:
![]()
Krijg ik me daar spontaan een "system failure"
nu echt welterusten danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:27 schreef het_fokschaap het volgende:
jawel, ik ben nu echt thuis. afscheid genomen van de kat
en nu in mn eigen bed. nu echt slapen dus
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:38 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dat is erg. Luisterde ik niet eens helemaal af
Ohja, het was een lastige eter idd..quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik zou hem gewoon niet mee willen hebben. Zeker niet uit eten, want daar doe je hem toch geen plezier mee.
* Alicey neemt de volgende keer sterkere argumenten mee : Een honkbalknuppel ofzo.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:57 schreef het_fokschaap het volgende:
welterusten Lupa !
Net terug van de mini-meet. Was gezellig en nog lekker gegeten ook !
verschillende onderwerpen zijn de revue gepasseerd deze avond. helaas zijn er nog weinig unanieme conclusies. Verder op de meet a.s. zaterdag en vooral op de WFL-TRU meet bij het Solse gat
Je bent nog wakkerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:51 schreef Alicey het volgende:
* Alicey neemt de volgende keer sterkere argumenten mee : Een honkbalknuppel ofzo.
jij zou niet meer posten!!!quote:
Volgende keer wil ik eigenlijk best wel graag meequote:
quote:
Trustequote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:53 schreef Alicey het volgende:
Maargoed, ik ben nu dus slapen.. Jullie ook truste allemaal!
Dan vraag je of ze een speer in je zij stekenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 02:05 schreef qu63 het volgende:
En dat is helemaal niet leuk, want dan
hang je daar helemaal alleen en je krijgt jeuk, wat dan?
Friezen! Hayaah!quote:Of dat ze je naast iemand hangen die alleen maar over voetballen kan praten.
Of tussen twee FRIEZEN in.
Yoso zei 4 minuten voor jou Hoiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:15 schreef ReCreative het volgende:
Morgen,
Dat is ook voor het eerst, dat ik hier even kom kijken en dat er vanmorgen nog niemand geweest is.
[..]
Wat isset? Je bent niet zo enthousiastquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:17 schreef miss_sly het volgende:
mogguh
nog steeds in je post-vakancinale periode ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit niet in zo'n enthousiaste periode.
Het is iets meer dan dat, maar het heeft er wel mee te makenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nog steeds in je post-vakancinale periode ?
Sterktequote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:42 schreef miss_sly het volgende:
Het is iets meer dan dat, maar het heeft er wel mee te maken
Komt wel weer goed.
Thanksquote:
Ik ken geen andere gemoedstoestand dan blijquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:59 schreef ReCreative het volgende:
en nou ben ik blij en is verder niemand blij.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit niet in zo'n enthousiaste periode.
Maar jij bent gewoon naïefquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:02 schreef livEliveD het volgende:
Ik ken geen andere gemoedstoestand dan blij![]()
![]()
Nee Nee Neequote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:59 schreef ReCreative het volgende:
Nog zo'n enthousiasteling. Ik was de hele week oerchagrijnig, en nou ben ik blij en is verder niemand blij
.
nah. ben nog gewoon ziek.. vandaar.. veel hoesten op het moment maar voor de rest valt het nog wel mee.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:59 schreef ReCreative het volgende:
Nog zo'n enthousiasteling. Ik was de hele week oerchagrijnig, en nou ben ik blij en is verder niemand blij
.
Oei...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is iets meer dan dat, maar het heeft er wel mee te maken
Komt wel weer goed.
Heb je je avondvierdaagse trommelend overleefd?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:04 schreef Bensel het volgende:
[..]
nah. ben nog gewoon ziek.. vandaar.. veel hoesten op het moment maar voor de rest valt het nog wel mee.
Ik kijk zo wel even in mijn Friese woordenboekquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:04 schreef Yosomite het volgende:
Nee Nee Nee
Omdat wij toevallig niet weten wat kruisigen in het Fries is, zijn we niet chagrijnig.
Ik ga zo meteeen naar de grote vieze-woordenboeken-winkel en zoek het op.
Dat is erg aardigquote:Ik ben ook wel een beetje blij (voor jou)![]()
![]()
Ow beterschapquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:04 schreef Bensel het volgende:
nah. ben nog gewoon ziek.. vandaar.. veel hoesten op het moment maar voor de rest valt het nog wel mee.
Jaquote:
Psj, daar heb ik ook al last vanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:11 schreef miss_sly het volgende:
En helemaal niets voor mij; ik ben altijd opgewekt, vrolijk, positief en optimistisch. Gaat nu gewoon niet
Ik weet precies waar het bij mij door komt, en ik denk niet dat het bij jou door hetzelfde komt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:13 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Psj, daar heb ik ook al last van. Zou er iets in de lucht hangen?
Dat denk ik ook niet. Het was een spiritueel verhaal, dat er misschien 'iets' in de lucht hangt wat er bij veel mensen om verschillende redenen voor zorgt dat ze zich slecht of niet gelukkig voelenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet precies waar het bij mij door komt, en ik denk niet dat het bij jou door hetzelfde komt.
Ik heb altijd vakantiequote:Maar misschien ben je gewoon toe aan vakantie?
Thanxquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kruisigen in het Fries is krusigje.
'k Heb geen paard meer...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:24 schreef ReCreative het volgende:
Zeg, als ik Fryslân kom binnenvallen moet je niet zwijmelen maar ten aanval! Hayaaah!
Ik dacht dat Friezen juist bekend stonden om hun geweldige infanteriequote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
'k Heb geen paard meer...
Ik wil liever bij de cavalerie, want ik kan goed paardrijden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:31 schreef ReCreative het volgende:
Ik dacht dat Friezen juist bekend stonden om hun geweldige infanterie. Dan heb je geen paard nodig maar een zwaard
. Of een speer
. Heb je een speer?
Ik zal even zwaaien.quote:Ik kom vanmiddag trouwens even door Fryslân heen maar dat is niet om aan te valleuh maar ik ben op doortocht.
Zo mag je wel praten hoor, maar ik had het zo niet begrepen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Het was een spiritueel verhaal, dat er misschien 'iets' in de lucht hangt wat er bij veel mensen om verschillende redenen voor zorgt dat ze zich slecht of niet gelukkig voelen. Maar zo zweverig praat ik heel vaak
.
Lijkt me wat veel van het goedequote:Ik heb altijd vakantie.
Maar je hebt geen paardquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil liever bij de cavalerie, want ik kan goed paardrijden.
Kop Afsluitdijk ETA 12:00quote:Ik zal even zwaaien.
Het zou zo kunnen werken, maar het is vaak onmogelijk de daadwerkelijke bron te achterhalen omdat er in humeur altijd wel een verband te leggen isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:38 schreef miss_sly het volgende:
Zo mag je wel praten hoor, maar ik had het zo niet begrepen.
Denk je werkelijk dat dat zo werkt?
Plannen maken is òòk al vakantie vieren hè? Heb je al plannen voor de zomer?quote:Lijkt me wat veel van het goede
Iets meer dan nu mag echter wel.
Dat is jammer.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je zult me vanaf daar niet zien zwaaien denk.
quote:
Join the clubquote:
Spelen in de ballenbakquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:53 schreef ReCreative het volgende:
Join the club. Doe alsof je alles voor het eerst ziet, en kijk eens hoe je je voelt aan het einde van de dag
.
Ik word er lichtelijk nerveus van, maar dat kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit plaatje heb ik net ingesteld als achtergrond:
ik krijg al hoofpijn van het kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit plaatje heb ik net ingesteld als achtergrond:
Ik vind 'm heerlijk, ben dol op psychedelische plaatjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:08 schreef ReCreative het volgende:
Ik word er lichtelijk nerveus van, maar dat kan aan mij liggen.
magic mushroom thee d'r bij en je hebt een superdagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind 'm heerlijk, ben dol op psychedelische plaatjes.
hier nog niet, althans...ik hoor nog niks vanuit m'n bed.quote:Het onweert hier.
weet je ook waarom en wat ze met de hond gingen doen ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vannacht droomde ik dat iemand één van mijn honden van me afnam. Het was echt vreselijk.
Was het maar waar...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:12 schreef het_fokschaap het volgende:
ik neem aan dat je die foto niet net genomen hebt ?
Nou, het was een vrouw en ze beweerde dat ze recht had op die hond. In mijn droom had ik Doerak ooit gevonden op straat. Ze is als puppy ook op straat gevonden, alleen niet door mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:13 schreef het_fokschaap het volgende:
weet je ook waarom en wat ze met de hond gingen doen ?
hoi, mijn mede-mini-meeters laten het nog afweten vanochtend blijkbaarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik word er juist erg vrolijk van!
Hallo Schaapje!
ik ben vanmiddag niet in groningen, maar thuis (oude pekela) aan het uitziekenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ow beterschap. Ik ben vanmiddag in Groningen, zal ik je even wat spirituele blijdschap in komen blazen?
Ik heb nog nooit dergelijke geestverruimende middelen uitgeprobeerd eik. Wel eens geblowd, maar dat had weinig of geen effect op me (alleen maar héél moe).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:11 schreef het_fokschaap het volgende:
magic mushroom thee d'r bij en je hebt een superdag
Je ligt in bed te computeren?quote:hier nog niet, althans...ik hoor nog niks vanuit m'n bed.
Ja. Zijn jullie zo heftig bezig geweest gisteravond?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:14 schreef het_fokschaap het volgende:
hoi, mijn mede-mini-meeters laten het nog afweten vanochtend blijkbaar
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het zou zo kunnen werken, maar het is vaak onmogelijk de daadwerkelijke bron te achterhalen omdat er in humeur altijd wel een verband te leggen is.
[..]
Plannen maken is òòk al vakantie vieren hè? Heb je al plannen voor de zomer?
Die ene keer dat ik geblowd had, had het ook niet zoveel effect op me.. alleen dat m'n armen zwaar werden, en dat ik later in een cafe bijna onwel werd van de combinatie harde muziek, aardig wat alcohol en die blow..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dergelijke geestverruimende middelen uitgeprobeerd eik. Wel eens geblowd, maar dat had weinig of geen effect op me (alleen maar héél moe).
[..]
Je ligt in bed te computeren?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:13 schreef qu63 het volgende:
oh ja Doffy, en het echt zie je er leuker/beter uit dan op de foto's uit je fotoboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |