tot zo !quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:16 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zometeen off-line. Tot later allemaal
Nee, ik zou hem gewoon niet mee willen hebben. Zeker niet uit eten, want daar doe je hem toch geen plezier mee.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:16 schreef Alicey het volgende:
Ah, hij is christen en weet niet wat je allemaal met WFL'ers uit wilt spoken?
maak jij het topic even vol vanavond ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou -snif- ik -snif- wens jullie -snif- heel veel -snif- plezier! Eet smakelijk en denk ook even aan mij!
Denk dat ik lekker TV ga kijken ofzo.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:21 schreef het_fokschaap het volgende:
maak jij het topic even vol vanavond ?
Bij elke hap, Lupjequote:Op donderdag 2 juni 2005 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou -snif- ik -snif- wens jullie -snif- heel veel -snif- plezier! Eet smakelijk en denk ook even aan mij!
missen we nog iets belangrijks...waarvoor we de boel eigenlijk zouden moeten afblazenquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk dat ik lekker TV ga kijken ofzo.
je komt dus tochquote:
Watergraafsmeerquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:28 schreef qu63 het volgende:
vanaf waar kom je?
kom je langs cs?quote:
Nee, in principe niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:36 schreef qu63 het volgende:
kom je langs cs?
dan zien we je dus gewoon bij het restaurantquote:
Is goequote:Op donderdag 2 juni 2005 18:37 schreef qu63 het volgende:
dan zien we je dus gewoon bij het restaurant
daar zijn de anderen nog niet klaar voor helaas.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:18 schreef Doffy het volgende:
Was indd erg gezellig, EN lekker!
Jammer alleen dat we de zin van het leven, dat we tijdens deze mini-meet ontdekt hebben, niet publiek kunnen maken
Hij zal nog wat tijd nodig hebben, maar ik zie niettemin een echte WFL'er in hem. Op termijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:20 schreef het_fokschaap het volgende:
en nog een nieuwe WFL-er IRL ontmoet...nou ja, een WFL-SC-er
Die tijd gunnen we hem. Slechts een paar plooien glad te strijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hij zal nog wat tijd nodig hebben, maar ik zie niettemin een echte WFL'er in hem. Op termijn
Weet je dat ik me dat af en toe serieus afgevraagd heb?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:30 schreef het_fokschaap het volgende:
zou de ja-campagne zo slecht gevoerd zijn om een NEE stem uit te lokken. Misschien was dit nog een mogelijkheid om te ontsnappen aan slechte onderhandelingen...![]()
misschien kunnen we hier een nationaal debat over voerenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Weet je dat ik me dat af en toe serieus afgevraagd heb?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hij zal nog wat tijd nodig hebben, maar ik zie niettemin een echte WFL'er in hem. Op termijn
en daarna een referendumquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien kunnen we hier een nationaal debat over voeren
quote:
Welterusten julliequote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
welterusten
ik ga ook maar eens richting nest
ik ben dr nog hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:00 schreef Yosomite het volgende:
Welterusten Qu63:
ik zie dat jij een volwaardig WFL lid schijnt te moeten worden![]()
Australisch bier, ook een van de onderwerpenquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:57 schreef het_fokschaap het volgende:
welterusten Lupa !
Net terug van de mini-meet. Was gezellig en nog lekker gegeten ook !
verschillende onderwerpen zijn de revue gepasseerd deze avond. helaas zijn er nog weinig unanieme conclusies. Verder op de meet a.s. zaterdag en vooral op de WFL-TRU meet bij het Solse gat
ook dit is langs gekomenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Australisch bier, ook een van de onderwerpen
hij is zo veeeeel minder leuk![]()
ik zit nergens aan vastquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:07 schreef Yosomite het volgende:
Hebben ze je al vastgeklonken in de WFL ketens?![]()
Leuk, dat jullie zo effe bij elkaar konden komen: dat zie ik dan toch als een meerwaarde van dit forum.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:12 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dit is wel erg, maar schreeuwt lekker mee: hela hela hela holala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |