yep, 24 of 25...en dan uitstappen bij de Albert Cuypstraat...dan doorlopen tot kruising voor postbank/giromaat, rechtsaf 2e vd helststraat in (op hoek zit restaurant Groene Vlinder). dan in het tweede gedeelte van die straat op ong. 50 - 100 mtrquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ga toch via cs, ik kom daar om 19.54 aan daarna door naar tram oostzijde
Kan qu hier akte van maken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
yep, 24 of 25...en dan uitstappen bij de Albert Cuypstraat...dan doorlopen tot kruising voor postbank/giromaat, rechtsaf 2e vd helststraat in (op hoek zit restaurant Groene Vlinder). dan in het tweede gedeelte van die straat op ong. 50 - 100 mtrzit aan je linkerhand de Duvel.
ja, Rotterdam!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dordrecht zit ik redelijk dicht bij in de buurt.
komt er een achter!quote:
Ik weet alleen niet of je meer WFL'ers dan ik kan verwachten, uit Rotterdam en er onder komen volgens mij niet zoveel WFL'ers...quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja, Rotterdam!
doen we een keer een Rotterdamse WFL-minimeet
ow, dat doorlopen is dus in de Albert Cuypstraat, je stapt uit de tram op de Ferdinand Bolstraat die kruist met de Albert Cuypstraat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
yep, 24 of 25...en dan uitstappen bij de Albert Cuypstraat...dan doorlopen tot kruising voor postbank/giromaat, rechtsaf 2e vd helststraat in (op hoek zit restaurant Groene Vlinder). dan in het tweede gedeelte van die straat op ong. 50 - 100 mtrzit aan je linkerhand de Duvel.
of 16quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
1. op http://www.dinnersite.nl/restaurant/?RN=465&lng=nl staat het ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik merk het al, met jou erbij verdwalen jullie niet !
Ik weet hoe je er uitziet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:24 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb een wit t-shirt aan, met een beige randje om m'n nek
en een blauwe spijkerbroek
en ik heb doffy's fotoboek bekeken, dus dat weet ik ook wel ongeveerquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:26 schreef Alicey het volgende:
En ik heb het telefoonnummer van schaap, dus mochten we hem over het hoofd zien kunnen we nog gaan telezoeken.
Doffy ziet er toch iets anders uit dan in zijn fotoboek.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
en ik heb doffy's fotoboek bekeken, dus dat weet ik ook wel ongeveer
Ow...quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:32 schreef Alicey het volgende:
Doffy ziet er toch iets anders uit dan in zijn fotoboek.
dan komen we je halenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:35 schreef Doffy het volgende:
Misschien is het beter als ik toch niet meega
doe maar jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:34 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien moet ik toch maar even reserveren voor vier dan...
Net zoals je mij allicht ook niet altijd herkent als je alleen een fotoboek hebt gezien.. Hoewel ik er bang voor ben dat dat niet zo is.quote:
op welke naam? Fokschaap?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:39 schreef het_fokschaap het volgende:
is gereserveerd...20:30-21:00 uur aan tafel![]()
schaapie denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
op welke naam? Fokschaap?
dan kunnen we dat vragen aan de ober
Ik SMS je wel hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
SMS-en jullie mij even als jullie zitten te eten?
Nog steeds een WFL-minimeetquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of je meer WFL'ers dan ik kan verwachten, uit Rotterdam en er onder komen volgens mij niet zoveel WFL'ers...
Altijd mogelijk, ik ga nu tenslotte ook naar A'dam. A'dam-R'dam is prima te doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nog steeds een WFL-minimeet
Wie weet komt er wel iemand even overwaaien uit A'dam ofzo
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, een expressie van mijn gemoedstoestant.
Dat koetje is wel heel zielig!quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, een expressie van mijn gemoedstoestant.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo erg ben ik dus van de kaart.
Dat wil ik helemaal niet!quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:12 schreef Alicey het volgende:
Zou je een eventuele volgende keer je huisgenoot niet zo ver kunnen krijgen om ook mee te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |