Ik ben je wel als ik in Amsterdam aankom.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:28 schreef het_fokschaap het volgende:
dat is bij de Albert Cuijpstraat/markt, tram 24/25 dacht ik.gewoon op de vislucht afgaan en dan rechts voor de postbank, die straat in dus en dan is het aan je linkerhand na 50 mtr ofzo...tweede gedeelte van de straat
dat hoeft helemaal niet, dat hebben wel meer mensen...en komt altijd weer goedquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een diep, zonloos, Hollands gat zonder lief neefje, leuke obers en mooie omgeving
mijnmaakt zich al zorgen om me
Kun je lekker koken? Dan mag je zeker eens langskomen. Maar ik wil ook wel voor jou koken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:27 schreef Haushofer het volgende:
Ik wil ook wel es voor je koken hoor. Leeuwarden-Groningen is niet eens zo'n end![]()
En wonen in Friesland is, op de "middle of nowhere"-factor na, verder heel fijn![]()
Beetje wel hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je houdt toch nog wel een beetje van me?
Kan niet missenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:29 schreef Alicey het volgende:
Ik ben je wel als ik in Amsterdam aankom.
Ik bedoel natuurlijk dat ik dan zeker eens langskom. Maar dat je ook wel eens hiernaartoe mag komen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kun je lekker koken? Dan mag je zeker eens langskomen. Maar ik wil ook wel voor jou koken.
qu geloof ik?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
Kan niet missen
Wie komen er nog meer?
24,50 vind ik prima te doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:33 schreef het_fokschaap het volgende:
3 gangen menu gemiddeld 24,50...weet niet of je ook 2 gangen kan doen ofzo...
Kan ik koken......mja, denk het wel. Niet bijzonder ofzo, maar ik vind het wel mooi werk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kun je lekker koken? Dan mag je zeker eens langskomen. Maar ik wil ook wel voor jou koken.
Ik kook heel graag voor mensen, vind ik echt leuk om te doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:37 schreef Haushofer het volgende:
Kan ik koken......mja, denk het wel. Niet bijzonder ofzo, maar ik vind het wel mooi werk.
En een vrouw die aanbied om es voor mij te koken![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wou dat ik meekon.![]()
![]()
Ik ga nu echt echt echt boodschappen doen (vierde keer ongeveer), want ik kan het niet langer verdragen!
Ik moet morgen ook weer werken, dus ik ben niet van plan om tot diep in de nacht door te gaan. Ikzelf ben er waarschijnlijk voor middernacht ook van tussen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:39 schreef het_fokschaap het volgende:
het is wel zo dat ik die vrienden van me vanavond rond middernacht verwacht, dus dan ben ik verdwenen
Hilversum.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:49 schreef het_fokschaap het volgende:
waar woont qu eigenlijk ? Amsterdam ?
Goed topic ej? En nog serieus ook!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:52 schreef Alicey het volgende:
En al gereageerd voordat ik het hier las Haus.
Dordrecht zit ik redelijk dicht bij in de buurt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik kom wel een andere keer eten in Amsterdam, want ik moet vanavond leren.
Ik ben trouwens ook regelmatig in Den Bosch en Dordrecht; iemand die daar in de buurt woont
Hoe laat denk je in Amsterdam te zijn, en kun je me bij CS oppikken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:57 schreef qu63 het volgende:
ik ben er wel tegen achten, eet wel mee denk ik, maar kom iets later dus.. ik schuif wel aan!
alicey, ik bel jou wel als ik in a'dam ben
deze keer wordt het voor mij ook OVquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe laat denk je in Amsterdam te zijn, en kun je me bij CS oppikken?
Ah, ok. Hoe laat ben je ongeveer op CS? Ik weet het zelf niet precies hoe laat ik aankom, maar ik verwacht zo tussen 19:15 en 19:45.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
deze keer wordt het voor mij ook OV
a'dam is voor mij een ramp met de auto en dan komen daa rook nog de parkeerkosten bij
ik heb nog geen idee hoe laat ik heir weg ga, maar ik ben er iig binnen een half uurquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, ok. Hoe laat ben je ongeveer op CS? Ik weet het zelf niet precies hoe laat ik aankom, maar ik verwacht zo tussen 19:15 en 19:45.
Kun je dan zorgen dat je er ook zo rond 19:30 bent?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nog geen idee hoe laat ik heir weg ga, maar ik ben er iig binnen een half uur
9292ov.nl stuurt mij via muiderpoort, cs zie ik dus nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je dan zorgen dat je er ook zo rond 19:30 bent?
Ik kom rond 19:30 aan als ik vanuit mijn werk er heen ga (Wat voor mij het makkelijkste is, vlak bij het station etc.). In Amsterdam had ik een tram nodig en/of een stuk lopen, en met mijn richtingsgevoel is het best handig om dan een beetje vroeg te zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:03 schreef het_fokschaap het volgende:
als jullie daar om 20.30 zijn is dat vroeg genoeg. Internationale keuken daar, dus het hoeft niet voor het journaal op
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Vertrek Van Naar Aankomst Hoe 19:33 treinstation naarden-bussum bussum spoor 2 treinstation centraal amsterdam 19:54 sneltreinsneltrein nsns richting alkmaar 20:01 cs tram oostzijde amsterdam albert cuypstraat amsterdam 20:14 tramtram 16 gvbgvb richting vu medisch centrum 20:14 albert cuypstraat amsterdam eerste van der helststraat amsterdam 20:17 lopenlopen 3 min |
ik ga toch via cs, ik kom daar om 19.54 aan daarna door naar tram oostzijdequote:Op donderdag 2 juni 2005 17:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kom rond 19:30 aan als ik vanuit mijn werk er heen ga (Wat voor mij het makkelijkste is, vlak bij het station etc.). In Amsterdam had ik een tram nodig en/of een stuk lopen, en met mijn richtingsgevoel is het best handig om dan een beetje vroeg te zijn.
Muiderpoort kan ik om 19:15 of 19:45 zijn, afhankelijk van of ik mijn aansluiting haal.. Is voor mij alleen wel 3 keer overstappen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
9292ov.nl stuurt mij via muiderpoort, cs zie ik dus niet
Ik ben er zelf eerder waarschijnlijk..quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ga toch via cs, ik kom daar om 19.54 aan daarna door naar tram oostzijde
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Muiderpoort kan ik om 19:15 of 19:45 zijn, afhankelijk van of ik mijn aansluiting haal.. Is voor mij alleen wel 3 keer overstappen.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ga toch via cs, ik kom daar om 19.54 aan daarna door naar tram oostzijde
Ik sowieso ook, en ik moet morgen vroeg op. Dus ik moet ook op tijd weg..quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:07 schreef qu63 het volgende:
ik moet ook rond 12 weer weg, anders mis ik mijn laatste trein...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |