quote:
We gaan toch allemaal bij schaapje eten?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tot straks dus. Ik ga naar de Lidl.
man of 6, maar voor 12'en moet het huis opgeruimd en leeg zijn...dan komen ze terugquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:03 schreef qu63 het volgende:
[..]![]()
voor hoeveel mensen is er plek vanavond?
Lupa weer nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
We gaan toch allemaal bij schaapje eten?
hoe moet t wel dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:05 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Blijft een lekker nummer, alleen jammer dat je het verkeerd spelt.![]()
je hebt al nee gestemdquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zijn jullie nou serieus van plan om naar Schaapje te gaan voor een pre-meet? Dan ga ik namelijk nog even geen boodschappen doen.
Ik weet niet wat schaapje zelf van plan is.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zijn jullie nou serieus van plan om naar Schaapje te gaan voor een pre-meet? Dan ga ik namelijk nog even geen boodschappen doen.
Maar je betaalt zeker niet voor iedereen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:15 schreef het_fokschaap het volgende:
jullie mogen mee-eten, maar het restaurant staat al vast
jaquote:
wie gaan er dan niet mee?quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja![]()
Maar gelukkig weer gevonden. Dankzij jullie kom ik een beetje uit mijn dipje![]()
geld groeit niet op m'n rugquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar je betaalt zeker niet voor iedereen?
ook niet ín die bochelquote:
in een zwart Hollands gat terecht gekomen na je vakantie ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja![]()
Maar gelukkig weer gevonden. Dankzij jullie kom ik een beetje uit mijn dipje![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:16 schreef miss_sly het volgende:
Ja, in die gevallen is het erg lastig.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou jongens, ik ga toch maar boodschappen doen. Echt haalbaar is het toch niet om nog helemaal naar Amsterdam te reizen. Wonen in Friesland is soms kut.
somsquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou jongens, ik ga toch maar boodschappen doen. Echt haalbaar is het toch niet om nog helemaal naar Amsterdam te reizen. Wonen in Friesland is soms kut.
Wat genereus van je.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:20 schreef Alicey het volgende:
maar schaapie > Hoe laat, waar en wat kost het ongeveer? (Ik betaal overigens gewoon voor mezelf)
ergens tussen 8 en 9 in Restaurant de Duvel, 2e vd Helsstraat, Amsterdam...bij de Albert Cuijpquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:20 schreef Alicey het volgende:
maar schaapie > Hoe laat, waar en wat kost het ongeveer? (Ik betaal overigens gewoon voor mezelf)
Hoe kom ik daar vanaf centraal station en/of kun je me telefonisch de route beschrijven als ik er ben?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ergens tussen 8 en 8 in Restaurant de Duvel, 2e vd Helsstraat, Amsterdam...bij de Albert Cuijp
Ik wil ook wel es voor je koken hoor. Leeuwarden-Groningen is niet eens zo'n endquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een diep, zonloos, Hollands gat zonder lief neefje, leuke obers en mooie omgevingquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in een zwart Hollands gat terecht gekomen na je vakantie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |