Thuis heel uitgebreid koken en tafelen vind ik ook heerlijk hoor. Maar uit eten gaan is inderdaad ook een genot, maar in NL zeker erg duur.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:10 schreef Reya het volgende:
Uit eten gaan is ook veel leukeren duurder
liefde gaat door de maagquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Thuis heel uitgebreid koken en tafelen vind ik ook heerlijk hoor. Maar uit eten gaan is inderdaad ook een genot, maar in NL zeker erg duur.
dan is het iig wel dik voor elkaarquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En ik heb dus liever geen liefde bestaand uit vette friet en mayonaise.
Volgens mij moet jou dat wel lukken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijner zal zijn, dus ik zal 't alleen afmoeten
![]()
Is niet echt op te brengen, tenzij je erg goed verdient. Maar thuis goed koken kan ook zijn charmes hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Thuis heel uitgebreid koken en tafelen vind ik ook heerlijk hoor. Maar uit eten gaan is inderdaad ook een genot, maar in NL zeker erg duur.
En vaak is hetgeen ik thuis kan maken ook nog lekkerder dan wat ik in een restaurant krijg.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:20 schreef Alicey het volgende:
Is niet echt op te brengen, tenzij je erg goed verdient. Maar thuis goed koken kan ook zijn charmes hebben.
Je kunt ook elke dag bij de Febo uit etenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is niet echt op te brengen, tenzij je erg goed verdient. Maar thuis goed koken kan ook zijn charmes hebben.
Voor een gemiddeld restaurant gaat dat wel op, maar er zijn ook veel goede restaurants waar ik zelf toch niet aan kan tippen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En vaak is hetgeen ik thuis kan maken ook nog lekkerder dan wat ik in een restaurant krijg.
Ik vind het juist heerlijk boodschappen weer.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga maar eens even boodschappen doen. Heb er helemaal geen zin in met dit weer, maar het moet toch maar gebeuren.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt ook elke dag bij de Febo uit eten![]()
ik ga alleen maar boodschappen doen, mijn zusje doet de restquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:23 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga geen boodschappen doen, ik ga uit eten vanavond
En weer nodig je mij niet uit?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:23 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga geen boodschappen doen, ik ga uit eten vanavond
ik heb nog geen tafelgenoot...dus Lupa....quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En weer nodig je mij niet uit?
Klein adviesbureau (met groot marktaandeel in NL).quote:
Ik zou er op zijn vroegst pas tegen achten kunnen zijn...quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:34 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb nog geen tafelgenoot...dus Lupa....bij deze
ik ga eten in een restaurant hier in de buurt waar een vriend van me kok is...
Hmmm net niet dus..quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klein adviesbureau (met groot marktaandeel in NL).
Staat wel goed aangeschreven in NL, heeft grote klanten, ook wat internationaal, maar niet voldoende om uitgezonden te worden.
geen probleemquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou er op zijn vroegst pas tegen achten kunnen zijn...
Het meest gewenste scenario voor jullie twee lijkt me dat een bedrijf het echt de moeite waard vindt je vriend een baan in het buitenland te verschaffen. Dat kan een multinational zijn, maar ook gewoon een bedrijf dat slechts in dat land opereert. Zolang de mogelijkheden van je vriend voldoen aan de specifieke eisen van een bedrijf, willen ze soms nog best ver gaan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klein adviesbureau (met groot marktaandeel in NL).
Staat wel goed aangeschreven in NL, heeft grote klanten, ook wat internationaal, maar niet voldoende om uitgezonden te worden.
eerst de afsprak maken, en dan zeggen dat je niet betaald! ook lekkerquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, serieus? Zal ik komen?
Betaal jij dan? Dat gaat mij niet echt lukken...
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Betaal jij dan? Dat gaat mij niet echt lukken...
Ben maar een armlastige student.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:42 schreef qu63 het volgende:
eerst de afsprak maken, en dan zeggen dat je niet betaald! ook lekker
ach ja...serieusquote:
quote:Betaal jij dan? Dat gaat mij niet echt lukken...
Maar dan moet hij nu dus eerst in NL gaan solliciteren bij een ander bedrijf waar die mogelijkheden bestaan...dat vertraagt de boel natuurlijk wel enormquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Het meest gwenste scenario voor jullie twee lijkt me dat een bedrijf het echt de moeite waard vindt je vriend een baan in het buitenland te verschaffen. Dat kan een multinational zijn, maar ook gewoon een bedrijf dat slechts in dat land opereert. Zolang de mogelijkheden van je vriend voldoen aan de specifieke eisen van een bedrijf, willen ze soms nog best ver gaan.
Gezelliquote:
Ja, dik twee uur in de trein en dan moet ik heel hard opschieten nu. Zullen we maar gewoon tot volgende week wachten?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:44 schreef het_fokschaap het volgende:
ach ja...serieusjij hebt een reis voor de boeg
quote:ja, ik betaal
brand ik wel ff wat cdtjesquote:
kunnen we nog zolang wachten ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dik twee uur in de trein en dan moet ik heel hard opschieten nu. Zullen we maar gewoon tot volgende week wachten?
een echte gentleman !quote:
Ik denk dat ik het wel trek. Wel met moeite natuurlijk.quote:
quote:een echte gentleman !
d'r staan hier drie pallets met matrassen en een bureaustoel...heel stijlvolquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
Hoeveel stoelen en banken heeft schaapje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |