Volgens mij ga je uit van een gemiddelde mensenhand.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:49 schreef Alicey het volgende:
Ga je trouwens uit van je eigen hand als je zegt dat het op een bepaald aantal vingers te tellen is? Ik ken iemand die maar 1 vinger aan elke hand heeft, en het geeft toch een vertekend beeld wanneer diegene zou zeggen dat het aantal bedpartners wat diegene heeft gehad op 4 handen te tellen is.
ik zal er zo neg een sturenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja maar t heeft weer dezelfde Coldplay sound. 'ns Kijken of dit album zich net zo in mijn kop nestelt als de vorige twee...
Goddankquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:49 schreef Alicey het volgende:
De meeste van mijn verdorven gedachten komt in de praktijk ook niets van.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:50 schreef qu63 het volgende:
ik zal er zo neg een sturen
a rush of b-side to the head :p
quote:
Depravation is my middle name, baby.quote:Maar jij hebt er duidelijk veel verdorvener gedachten bij![]()
Dat kan best lang duren...quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijnwel, denk ik, maar dan moet hij eerst gaan solliciteren in NL en dan weer verder zien te komen...dat gaat heeeeel lang duren, denk je neit?
Gemiddeld of modaal? Want wat als gemiddeld nou 4,96 is?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij ga je uit van een gemiddelde mensenhand.
dat wil ik oo knog wel eens doen, maar dan in het buitenland. Monaco ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat kan best lang duren...
Daarom ga ik ook een studie doen die heel erg op het buitenland - en voornamelijk Europa - is gebaseerd. Ik wil later niet tussen onze landgrenzen ingeklemd zitten...
zullen we dan maar normaal zeggen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gemiddeld of modaal? Want wat als gemiddeld nou 4,96 is?
'Depravation' betekent ook 'verdorvenheid'. 'Depraved' is een woord dat vaak gebruikt wordt met betrekking tot seriemoordenaars en dergelijke soortgelijke figuren.quote:
In jouw geval misschien niet, maar Lupa moet nog wel bij mij thuis komen overnachtenquote:
Modaal dan, ook goed, cijfertjesneuker.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
Gemiddeld of modaal? Want wat als gemiddeld nou 4,96 is?
Ah!quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
'Depravation' betekent ook 'verdorvenheid'. 'Depraved' is een woord dat vaak gebruikt wordt met betrekking tot seriemoordenaars en dergelijke soortgelijke figuren.
768 up / 3200 downquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn ADSL is per 1 juni gratis en blijvend versneld tot 1536/320.
Je maakt je zorgen voor niets. Ik zal mij keurig gedragen en heel lief voor je zijn. In de niet-seksuele zin des woords.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:54 schreef Doffy het volgende:
In jouw geval misschien niet, maar Lupa moet nog wel bij mij thuis komen overnachtenIk kan niet zeggen dat ik me daar helemaal GEEN zorgen over maak
![]()
Nouja, bij 3,76 mannen zou je toch gaan nadenken of het er 3 waren met wat extra's (Een grote bierbuik ofzo), of dat het er 4 waren waar het e.e.a. aan ontbrak. Erg belangrijk dus.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Modaal dan, ook goed, cijfertjesneuker.![]()
dat wordt een contract denk ik, wat allemaal wel en niet magquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je maakt je zorgen voor niets. Ik zal mij keurig gedragen en heel lief voor je zijn. In de niet-seksuele zin des woords.
Ze laat jou en jequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
In jouw geval misschien niet, maar Lupa moet nog wel bij mij thuis komen overnachtenIk kan niet zeggen dat ik me daar helemaal GEEN zorgen over maak
![]()
Daar heb je ook echt een recept voor nodigquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:54 schreef qu63 het volgende:
wat gaan we eten vandaag?--> http://www.ah.nl/allerhande/recepten/recipe.jsp?source2=RK+38_39_01&id=65778&offset=0
Wat betaal je voor dat abbo eik?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn ADSL is per 1 juni gratis en blijvend versneld tot 1536/320.
ik zit geloof ik op iets van 1024 / 8192 .... Ook een aantal keer versneld. Achterlijke overkill, ik wil eigenlijk een goedkoper abonnement.. Probleem is alleen dat je er een jaar aan vast zit, en ik binnen een jaar hoop te verhuizen. Het kan echter geen kwaad om te zorgen dat ik dan een goede keus kan maken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
768 up / 3200 down
ook al een tijdje gratis versneld
¤ 24,- ofzoiets.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:58 schreef Alicey het volgende:
Wat betaal je voor dat abbo eik?
uhuhquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar heb je ook echt een recept voor nodigHet toeval wil dat m'n huisgenoot net belde met het verzoek om vanavond patatjes te eten. Dus ik ga straks patatjes kopen.
Hij houdt niet van eten?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar heb je ook echt een recept voor nodigHet toeval wil dat m'n huisgenoot net belde met het verzoek om vanavond patatjes te eten. Dus ik ga straks patatjes kopen.
Nou, hij is een ontzettend moeilijke eter, daar word je niet goed van. Als je je uitslooft en iets écht lekkers maakt, dan kun je er donder op zeggen dat hij het niet lekker vindt. En hij is ook nog eens van 'wat de boer niet kent...'. Vreselijk vind ik dat, mensen die niet van goed eten houden. Hij heeft gewoon geen smaak.quote:
Mjah.. Ik moet wel zeggen dat ik zelf alleen van lekker eten houd, maar lekker is volgens mij best nog wel redelijk breed bij mij alsnog.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, hij is een ontzettend moeilijke eter, daar word je niet goed van. Als je je uitslooft en iets écht lekkers maakt, dan kun je er donder op zeggen dat hij het niet lekker vindt. En hij is ook nog eens van 'wat de boer niet kent...'. Vreselijk vind ik dat, mensen die niet van goed eten houden. Hij heeft gewoon geen smaak.
wel een goede oefening voor samenwonen met een evt. relatiequote:Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, hij is een ontzettend moeilijke eter, daar word je niet goed van. Als je je uitslooft en iets écht lekkers maakt, dan kun je er donder op zeggen dat hij het niet lekker vindt. En hij is ook nog eens van 'wat de boer niet kent...'. Vreselijk vind ik dat, mensen die niet van goed eten houden. Hij heeft gewoon geen smaak.
KPN is iets van ¤ 15,- p.m. toch? Kabel en dan geen telefoonaansluiting zou goedkoper zijn, maar ik heb mijn buik héél er vol van UPC en dat is hier nog de enige aanbieder bij mijn weten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:01 schreef Alicey het volgende:
En met KPN er bij?
ik hou ook van smerig etenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah.. Ik moet wel zeggen dat ik zelf alleen van lekker eten houd
Als hij zelf kookt, maakt hij meestal een wokschotel: véél rijst, weinig groente, een kruidenmix of woksaus. En hij houdt erg van fastfood ja.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef Alicey het volgende:
Mjah.. Ik moet wel zeggen dat ik zelf alleen van lekker eten houd, maar lekker is volgens mij best nog wel redelijk breed bij mij alsnog.
Maar erg vervelend.. HIj heeft dus liever fast food achtig eten? Of wat eet hij wel?
Dat hangt dus deels van het abonnement af, vandaar dat ik het vraag.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
KPN is iets van ¤ 15,- p.m. toch? Kabel en dan geen telefoonaansluiting zou goedkoper zijn, maar ik heb mijn buik héél er vol van UPC en dat is hier nog de enige aanbieder bij mijn weten.
Da's iets waar ik niet zo snel aan zal beginnen. Maar eik is het wel een must dat ik met eenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef het_fokschaap het volgende:
wel een goede oefening voor samenwonen met een evt. relatie
in een andere directoryquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef qu63 het volgende:
Doffy?? waar is die muziek gebleven???
dus ik ben nu weer dubbel bezigquote:
neequote:Op donderdag 2 juni 2005 15:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ben je qu's schijf aan het reorganiseren ?
Uit eten gaan is ook veel leukerquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's iets waar ik niet zo snel aan zal beginnen. Maar eik is het wel een must dat ik met eenlekker uit eten kan gaan enzo... Eten is gezellig en leuk. Maar dat geldt niet voor patat...
Ik denk niet dat mijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:58 schreef Alicey het volgende:
Ze laat jou en jewel met rust denk ik. Verder verwacht ik dat jij, zeker met je
, wel een Lupa aan moet kunnen.
msn!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:10 schreef qu63 het volgende:
Heb je mss nog iets voor mij Doffy??
ik log wel weer inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |