nog steeds in je post-vakancinale periode ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit niet in zo'n enthousiaste periode.
Het is iets meer dan dat, maar het heeft er wel mee te makenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nog steeds in je post-vakancinale periode ?
Sterktequote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:42 schreef miss_sly het volgende:
Het is iets meer dan dat, maar het heeft er wel mee te maken
Komt wel weer goed.
Thanksquote:
Ik ken geen andere gemoedstoestand dan blijquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:59 schreef ReCreative het volgende:
en nou ben ik blij en is verder niemand blij.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit niet in zo'n enthousiaste periode.
Maar jij bent gewoon naïefquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:02 schreef livEliveD het volgende:
Ik ken geen andere gemoedstoestand dan blij![]()
![]()
Nee Nee Neequote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:59 schreef ReCreative het volgende:
Nog zo'n enthousiasteling. Ik was de hele week oerchagrijnig, en nou ben ik blij en is verder niemand blij
.
nah. ben nog gewoon ziek.. vandaar.. veel hoesten op het moment maar voor de rest valt het nog wel mee.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:59 schreef ReCreative het volgende:
Nog zo'n enthousiasteling. Ik was de hele week oerchagrijnig, en nou ben ik blij en is verder niemand blij
.
Oei...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is iets meer dan dat, maar het heeft er wel mee te maken
Komt wel weer goed.
Heb je je avondvierdaagse trommelend overleefd?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:04 schreef Bensel het volgende:
[..]
nah. ben nog gewoon ziek.. vandaar.. veel hoesten op het moment maar voor de rest valt het nog wel mee.
Ik kijk zo wel even in mijn Friese woordenboekquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:04 schreef Yosomite het volgende:
Nee Nee Nee
Omdat wij toevallig niet weten wat kruisigen in het Fries is, zijn we niet chagrijnig.
Ik ga zo meteeen naar de grote vieze-woordenboeken-winkel en zoek het op.
Dat is erg aardigquote:Ik ben ook wel een beetje blij (voor jou)![]()
![]()
Ow beterschapquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:04 schreef Bensel het volgende:
nah. ben nog gewoon ziek.. vandaar.. veel hoesten op het moment maar voor de rest valt het nog wel mee.
Jaquote:
Psj, daar heb ik ook al last vanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:11 schreef miss_sly het volgende:
En helemaal niets voor mij; ik ben altijd opgewekt, vrolijk, positief en optimistisch. Gaat nu gewoon niet
Ik weet precies waar het bij mij door komt, en ik denk niet dat het bij jou door hetzelfde komt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:13 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Psj, daar heb ik ook al last van. Zou er iets in de lucht hangen?
Dat denk ik ook niet. Het was een spiritueel verhaal, dat er misschien 'iets' in de lucht hangt wat er bij veel mensen om verschillende redenen voor zorgt dat ze zich slecht of niet gelukkig voelenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet precies waar het bij mij door komt, en ik denk niet dat het bij jou door hetzelfde komt.
Ik heb altijd vakantiequote:Maar misschien ben je gewoon toe aan vakantie?
Thanxquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kruisigen in het Fries is krusigje.
'k Heb geen paard meer...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:24 schreef ReCreative het volgende:
Zeg, als ik Fryslân kom binnenvallen moet je niet zwijmelen maar ten aanval! Hayaaah!
Ik dacht dat Friezen juist bekend stonden om hun geweldige infanteriequote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
'k Heb geen paard meer...
Ik wil liever bij de cavalerie, want ik kan goed paardrijden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:31 schreef ReCreative het volgende:
Ik dacht dat Friezen juist bekend stonden om hun geweldige infanterie. Dan heb je geen paard nodig maar een zwaard
. Of een speer
. Heb je een speer?
Ik zal even zwaaien.quote:Ik kom vanmiddag trouwens even door Fryslân heen maar dat is niet om aan te valleuh maar ik ben op doortocht.
Zo mag je wel praten hoor, maar ik had het zo niet begrepen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Het was een spiritueel verhaal, dat er misschien 'iets' in de lucht hangt wat er bij veel mensen om verschillende redenen voor zorgt dat ze zich slecht of niet gelukkig voelen. Maar zo zweverig praat ik heel vaak
.
Lijkt me wat veel van het goedequote:Ik heb altijd vakantie.
Maar je hebt geen paardquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil liever bij de cavalerie, want ik kan goed paardrijden.
Kop Afsluitdijk ETA 12:00quote:Ik zal even zwaaien.
Het zou zo kunnen werken, maar het is vaak onmogelijk de daadwerkelijke bron te achterhalen omdat er in humeur altijd wel een verband te leggen isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:38 schreef miss_sly het volgende:
Zo mag je wel praten hoor, maar ik had het zo niet begrepen.
Denk je werkelijk dat dat zo werkt?
Plannen maken is òòk al vakantie vieren hè? Heb je al plannen voor de zomer?quote:Lijkt me wat veel van het goede
Iets meer dan nu mag echter wel.
Dat is jammer.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je zult me vanaf daar niet zien zwaaien denk.
quote:
Join the clubquote:
Spelen in de ballenbakquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:53 schreef ReCreative het volgende:
Join the club. Doe alsof je alles voor het eerst ziet, en kijk eens hoe je je voelt aan het einde van de dag
.
Ik word er lichtelijk nerveus van, maar dat kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit plaatje heb ik net ingesteld als achtergrond:
ik krijg al hoofpijn van het kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit plaatje heb ik net ingesteld als achtergrond:
Ik vind 'm heerlijk, ben dol op psychedelische plaatjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:08 schreef ReCreative het volgende:
Ik word er lichtelijk nerveus van, maar dat kan aan mij liggen.
magic mushroom thee d'r bij en je hebt een superdagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind 'm heerlijk, ben dol op psychedelische plaatjes.
hier nog niet, althans...ik hoor nog niks vanuit m'n bed.quote:Het onweert hier.
weet je ook waarom en wat ze met de hond gingen doen ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vannacht droomde ik dat iemand één van mijn honden van me afnam. Het was echt vreselijk.
Was het maar waar...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:12 schreef het_fokschaap het volgende:
ik neem aan dat je die foto niet net genomen hebt ?
Nou, het was een vrouw en ze beweerde dat ze recht had op die hond. In mijn droom had ik Doerak ooit gevonden op straat. Ze is als puppy ook op straat gevonden, alleen niet door mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:13 schreef het_fokschaap het volgende:
weet je ook waarom en wat ze met de hond gingen doen ?
hoi, mijn mede-mini-meeters laten het nog afweten vanochtend blijkbaarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik word er juist erg vrolijk van!
Hallo Schaapje!
ik ben vanmiddag niet in groningen, maar thuis (oude pekela) aan het uitziekenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ow beterschap. Ik ben vanmiddag in Groningen, zal ik je even wat spirituele blijdschap in komen blazen?
Ik heb nog nooit dergelijke geestverruimende middelen uitgeprobeerd eik. Wel eens geblowd, maar dat had weinig of geen effect op me (alleen maar héél moe).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:11 schreef het_fokschaap het volgende:
magic mushroom thee d'r bij en je hebt een superdag
Je ligt in bed te computeren?quote:hier nog niet, althans...ik hoor nog niks vanuit m'n bed.
Ja. Zijn jullie zo heftig bezig geweest gisteravond?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:14 schreef het_fokschaap het volgende:
hoi, mijn mede-mini-meeters laten het nog afweten vanochtend blijkbaar
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het zou zo kunnen werken, maar het is vaak onmogelijk de daadwerkelijke bron te achterhalen omdat er in humeur altijd wel een verband te leggen is.
[..]
Plannen maken is òòk al vakantie vieren hè? Heb je al plannen voor de zomer?
Die ene keer dat ik geblowd had, had het ook niet zoveel effect op me.. alleen dat m'n armen zwaar werden, en dat ik later in een cafe bijna onwel werd van de combinatie harde muziek, aardig wat alcohol en die blow..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dergelijke geestverruimende middelen uitgeprobeerd eik. Wel eens geblowd, maar dat had weinig of geen effect op me (alleen maar héél moe).
[..]
Je ligt in bed te computeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |