Dat valt mee vanuit Europa, als er wel voor gestemd was betekende dat dat er alleen maar meer geld naar Groningen zou komen, dus daarvoor doen we het hier nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Groningen, daar gaat ook een hoop geld heen
Ja, best wel veel, ook wel een hogere opkomst dan dat ik had verwacht.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:37 schreef appelsientje het volgende:
Hier verder....
63% is best veel eigenlijk...
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:37 schreef Againzender het volgende:
Jezus, zit ik over een pakkende lange titel te denken, zie ik dus deze voor de hand liggende titel over het hoofd
Klinkt alsof we weer onder Lubbers-I zittenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:37 schreef Suijk het volgende:
Ik hoor nu alleen maar 'minder', 'langzamer', 'stapje terug', etc...
Ik wilde zomaar wat roepen, is er geen Hools, dus stond ik op het punt er één te openenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja niemand opende er 1... dus tja...
uilenzeikquote:
Ben 1 van de weinige met een goede opleidingquote:Je komt af en toe veel te intelligent over om hooligan te zijn
Bier gaat er altijd wel inquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:39 schreef Noca het volgende:
Biertje nu dan maar?
Ben het gelul over het referendum hier in de kroeg wel weer zat
Lekker man.quote:
Ik denk Eersel, dat is in ieder geval een gemeente die voor heeft gestemd. Dat houd groen toch inquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Welke plaats is dat groene stipje in de buurt van Eindhoven?
dan ben je vast tevreden met hoe t nu bij feyenoord gaat, da's anarchie ten topquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben van alle markten thuis.
Ik ben voor anarchie!![]()
Ermelo? tja bijna het zelfde als Puttenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:39 schreef appelsientje het volgende:
Hmmm mijn dorpje is rood...
teletekst.nos.nl vanaf pagina 450quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:41 schreef appelsientje het volgende:
ff denken waar kan je op internet ook al weer zien wat je gemeente heeft gedaan ??
Hehehe, je loopt me toch niet te stalken hequote:Op woensdag 1 juni 2005 22:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lekker man.
Maar kan jij 2 treetjes koudzetten dan? Krijg je van ons een krat bier naar keuze
.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hehehe, je loopt me toch niet te stalken he
Even serieus: meeten komt hier even niet zo goed uit met de kleine, laten we het eens proberen in het nieuwe seizoen
Bij putten zag ik nog niks staanquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:42 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ermelo? tja bijna het zelfde als Putten![]()
Ik houd mij echt aanbevolen voor komend seizoen hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:43 schreef JaWi het volgende:
[..].
Ok, jammer.
Dan moeten banaan en ik op zoek naar andere alternatieven.
pagina 461 op teletekstquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:41 schreef appelsientje het volgende:
ff denken waar kan je op internet ook al weer zien wat je gemeente heeft gedaan ??
Moet ik nou alweer gaan reageren op je...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan ben je vast tevreden met hoe t nu bij feyenoord gaat, da's anarchie ten top
jawel er waren nog paar mensen meer die ja zeiden.... maar niet veelquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een keihard nee
Ik heb voor gestemd, jammer dat er niet meer mensen waren
Tja, nu verandert er niks de komende jaren.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een keihard nee
Ik heb voor gestemd, jammer dat er niet meer mensen waren
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet ik nou alweer gaan reageren op je...
Wat ik dus zei, is dat de situatie bij Feijenoord (nog altijd met een hoofdletter graag) niet als anarchie is te bestempelen. Komt meer in de richting van een dictatuur.
*Burp* kut kots ik zo over je examenkostuum van het VMBO-gala heen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet ik nou alweer gaan reageren op je...
Wat ik dus zei, is dat de situatie bij Feijenoord (nog altijd met een hoofdletter graag) niet als anarchie is te bestempelen. Komt meer in de richting van een dictatuur.
Toch niet helemaal hetzelfde als in puttenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:46 schreef appelsientje het volgende:
zo zo ruim 60% is gekomen... 39,3 voor en 60,7 tegen... nou das duidelijk dus..
heb het dus gevondenquote:
Zoals altijd zijn de slimme mensen die wel hebben nagedacht in de minderheidquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel er waren nog paar mensen meer die ja zeiden.... maar niet veel
Ik heb het met potlood gedaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heb het dus gevonden
en hebben ze al een computer in puttenof moesten jullie nog met potlood aan de slag ?
![]()
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee om het hoekie kijkt
Hier zijn jullie!
Ik kreeg een mailtje van mn stagedocente: 'Ik heb de helft gelezen en het ziet er tot dusver prima uit'Hopen dat ze vrijdag nog zo positief is
Kijk de helft alquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee om het hoekie kijkt
Hier zijn jullie!
Ik kreeg een mailtje van mn stagedocente: 'Ik heb de helft gelezen en het ziet er tot dusver prima uit'Hopen dat ze vrijdag nog zo positief is
wat zei u meneer Brinkhorst?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zoals altijd zijn de slimme mensen die wel hebben nagedacht in de minderheid![]()
Succesquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:50 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga weer ff gamen
fijne avond iedereen
Je stelt me r teleur.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
*Burp* kut kots ik zo over je examenkostuum van het VMBO-gala heen.
Jij mij al meerdere keren vandaag.quote:
Het inderdaad niet op een veel beter moment kunnen komenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Had ik net even nodig. Ik kan er weer even tegenaan
Of je worst lust ....quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Of je worst lust ....
Biertje dan maar, rondje van mij dan maar
Eindelijk, Bier! Al die politiek prietpraat hoort hier niet!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Of je worst lust ....
Biertje dan maar, rondje van mij dan maar
Zaterdag weer. Gaan we avondje stad in, bioscoopje pakken, daarna nog lekker stappenquote:
...want je pik staat in de hens!quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zaterdag weer. Gaan we avondje stad in, bioscoopje pakken, daarna nog lekker stappen![]()
Het ging weer even rap ja, door het referendumquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:07 schreef Vom het volgende:
Jemig zijn we hier alweer
Ik ga slapen Hools, trusten
Ned-1quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:13 schreef Mindlight het volgende:
Morgen maar wel die docu over op nl 2 kijken geloof ik. Weet er eigenlijk ook weinig van.
Die wil ik dus ook zien, ik heb er ook maar zo nu en dan iets over gehoord.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:13 schreef Mindlight het volgende:
Morgen maar wel die docu over op nl 2 kijken geloof ik. Weet er eigenlijk ook weinig van.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nou weer niks...een ajacied en hazes..
Rare combinatie inderdaad als je weet dat Hazes een F'noord-supporter was.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:19 schreef Cart_man het volgende:
Waarom verbaast me dat nou weer niks...een ajacied en hazes..
Idd, een Ajacied moet Lee Touwers fan zijn!quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Rare combinatie inderdaad als je weet dat Hazes een F'noord-supporter was.
Ik dacht dat het over Cruijff gingquote:
Ach Cruijff maakte Rotterdam kampioen toen ze 20 jaar droog stonden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Rare combinatie inderdaad als je weet dat Hazes een F'noord-supporter was.
Lijkt me ook, maar ik moet het zeker zien.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:41 schreef Mindlight het volgende:
Morgen minder genieten schat ik in.
Morgen alleen maar tranen als je die brand ziet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:41 schreef Mindlight het volgende:
Neej Cruijff vanavond van genoten. Morgen minder genieten schat ik in.
Ja ik ook, ook stukje algemene ontwikkeling natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar ik moet het zeker zien.
En welterusten Tong!
Dat was zonder die malloot ook wel gelukt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Cruijff maakte Rotterdam kampioen toen ze 20 jaar droog stonden.
Cruijff de grootste voetballer die ooit voor Feijenoord heeft gespeeldquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat was zonder die malloot ook wel gelukt.
Daar kan je elke club invullen waar hij actief geweest is.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijff de grootste voetballer die ooit voor Feijenoord heeft gespeeld
Nou in Barcelona werd Kubila als beste speler van de eeuw gekozen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:54 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Daar kan je elke club invullen waar hij actief geweest is.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat was zonder die malloot ook wel gelukt.
Ja presenteerde het als een feit, maar was natuurlijk een meningquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou in Barcelona werd Kubila als beste speler van de eeuw gekozen.
Maar in Rotterdam worden Heus de Wolf en Wijnstekers de helden.
Ieders mening hoor maar de helft van degene die mochten kiezewn was ouder dan 60.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:57 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja presenteerde het als een feit, maar was natuurlijk een mening![]()
Precies, hoewel het wel mooi is eigenlijk dat een keer niet iemand van de pakweg laatste 40 jaar wintquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ieders mening hoor maar de helft van degene die mochten kiezewn was ouder dan 60.
Abbonees bij Barca gaat op leeftijd.
Ja, het is alweer een tijd geleden, maar ik weet nog dat ik dat met mijn vader zat te kijken. Ik vroeg nog iets van: dat kan hier toch niet gebeuren? Mijn vader heeft daar geen antwoord op gegeven, zat alleen maar met afschuw naar die beelden te kijken, net als ik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgen alleen maar tranen als je die brand ziet.
Goede voetballer, ok. Maar de grootste.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijff de grootste voetballer die ooit voor Feijenoord heeft gespeeld
Van Loen was een stuk groter inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Goede voetballer, ok. Maar de grootste.![]()
Die beelden zijn echt heel erg, je kunbt je er bijna de geur bij voorstellen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:07 schreef Againzender het volgende:
Ja, het is alweer een tijd geleden, maar ik weet nog dat ik dat met mijn vader zat te kijken. Ik vroeg nog iets van: dat kan hier toch niet gebeuren? Mijn vader heeft daar geen antwoord op gegeven, zat alleen maar met afschuw naar die beelden te kijken, net als ik.
Verschrikkelijke fik was dat
Wou je beweren dat jij dat nooit hebt gehadquote:
maak je maar vast klaar voor bizarre beelden, die brand, brrrrrrquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die wil ik dus ook zien, ik heb er ook maar zo nu en dan iets over gehoord.
je vergeet Kiprichquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou in Barcelona werd Kubila als beste speler van de eeuw gekozen.
Maar in Rotterdam worden Heus de Wolf en Wijnstekers de helden.
Denk maar aan mij dan, lieviequote:Op woensdag 1 juni 2005 23:42 schreef tong80 het volgende:
Bluezzie nog een paar heerlijke verjaardagsminuten gewenst._
Cultheld heb k trouwens ook al dagen niet meer gezien.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Kiprich was meer een cultheld.
ik vond het al zo lekker rustigquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Cultheld heb k trouwens ook al dagen niet meer gezien.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik vond het al zo lekker rustig
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]je mist Diego zeker ook als kiespijn
Het kind van Bluezz had HS ook nog niet gezien,dus ik zit nu ook weer mee te kijken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:16 schreef rubbereend het volgende:
Cultheld heb k trouwens ook al dagen niet meer gezien.
doe nog maar één biertje tijdens de HH van Holland Sport
hij was voor 2 maanden geschorst, k weet niet hoelang dat al geleden is. K zie m dr wel voor aan, alles bijgehouden te hebben en een enorm worddocument gemaakt te hebben met allemaal quotes waar hij dan eens even op zal reagerenquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die zal binnenkort wel weer terugkeren lijkt mij
Dat zou nou leuk zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij was voor 2 maanden geschorst, k weet niet hoelang dat al geleden is. K zie m dr wel voor aan, alles bijgehouden te hebben en een enorm worddocument gemaakt te hebben met allemaal quotes waar hij dan eens even op zal reageren
het grote Diego is back topicquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij was voor 2 maanden geschorst, k weet niet hoelang dat al geleden is. K zie m dr wel voor aan, alles bijgehouden te hebben en een enorm worddocument gemaakt te hebben met allemaal quotes waar hij dan eens even op zal reageren
k denk sowieso dat zn comeback van korte duur zal zijn, aangezien hij waarschijnlijk even koppig zal zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:31 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Daar moet een nog langere afwezigheid uit te halen vallen
Zit er dik in. Maar heb ik iig weer even lol met posten/lezen van een topicquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk sowieso dat zn comeback van korte duur zal zijn, aangezien hij waarschijnlijk even koppig zal zijn
jij als mod moet je wel iets neutraler opstellen hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:35 schreef golfer het volgende:
Damn..is het alweer bijna zover dat DAM terug is?
Nee toch?
kun jij terugzoeken per welke datum hij geschorst is?quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:35 schreef golfer het volgende:
Damn..is het alweer bijna zover dat DAM terug is?
Nee toch?
en ik er maar steeds op reagerenquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:36 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Zit er dik in. Maar heb ik iig weer even lol met posten/lezen van een topic
Ja op 1 of andere manier mis ik het altijd en moet ik achteraf teruglezen. Maar heb goeie hoop bij zijn terugkomst. Zodra ik weet wanneer dat is kan ik iig klaar gaan zittenquote:
per 25 aprilquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun jij terugzoeken per welke datum hij geschorst is?
ow nog een kleine maand is ie wegquote:
en niet meer jarigquote:
met zicht op een paal?quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:42 schreef Bluezz het volgende:
nu mét webcam
denk je dat t lukt?quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:46 schreef Bluezz het volgende:
Is het leuk om hem nú nog te installeren?
Neequote:Op donderdag 2 juni 2005 02:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog gekke hools hier?
Ja, hier, ik heb voor gestemdquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog gekke hools hier?
Ja, ik had em toch gekochtquote:
mwa je vroeg het net zo uitnodigend. Moet ook 7 uur opstaan. Komt morgen wel weer.quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
mja kom net uit de kroeg en mag morgen vroeg al lekker om 8.15 met de trein![]()
wat een bikkel ben je toch ook he?quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:28 schreef Mindlight het volgende:
[..]
mwa je vroeg het net zo uitnodigend. Moet ook 7 uur opstaan. Komt morgen wel weer.
Ikke welquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat een bikkel ben je toch ook he?![]()
12.00quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
7.00
8.15
* BliksemSchigt geen wekker zet
Jij en 1 dag zonder forumquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik dacht het niet,ik geloof niet dat jij mij morgen zal zien
Wat ken je me toch slechtquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat is trouwens net zoiets als jij en geen grote bek
Noca... heb jij dat gelezen over Jaap jongbloed ??quote:
Nee dat ging over iemand anders. Dat is een vrouw van wie haar kinderen naar Syrië zijn ontvoerd door haar man.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Noca... heb jij dat gelezen over Jaap jongbloed ??
ging dat over jou nichtje?
Oo oke ik dacht ff dat het om jullie ging... maar niet dus..quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee dat ging over iemand anders. Dat is een vrouw van wie haar kinderen naar Syrië zijn ontvoerd door haar man.
Vetquote:
En het lensdopje erafquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vetdat is altijd leuk! als je de mogelijkheid hebt zou ik het filmen
en zorg ervoor dat het bandje erin zit
thnx voor de tip... even kijken of iemand een videocamera heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
das een goeiequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
pas op straks zit zijn vriendin ook op fok
en dat de accu is opgeladenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ok is goed momentjequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:00 schreef superjoden het volgende:
thnx Dos
appelsientje wil jij die quote ook aub ff aanpassen cq. editenthnx.
.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:32 schreef pfaf het volgende:
Da's minder Robbie.Had ik 2 jaar terug ook al last van, is geen pretje.
Ondertussen een rondje van John de Mol, die Tien niet meer als naam mag gebruiken.
quote:
Die marketing machine kan weer helemaal omgegooid worden. Reken maar dat ze hier al veel tijd en geld aan hadden besteed.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een sukkelaar zeg
Marketingwondertje![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een half jaar terug was er bij ons op de faculteit een oefening, laat op de dondermaddag/vroeg op de avond. Het calamiteiten-team dacht dat het hele gebouw leeg was en was dus druk aan het oefenen. Wat ze niet wisten is dat wij met een groep of 10 man dronken in de kelder zaten te borrelen. Had ik net een Pitcher voor mij en een vriend besteld, gaat in eens het brandalarm af! Normaal krijgen we bij oefeningen/ontruimingen een mailtje, maar bij deze late oefening uiteraard niet. Wij zaten dus in de kelder, maar wel mét nieuwe, volle Pitchers. Gevolg: niemand wilde naar buiten! 5 minuten lang discussieren: zullen we nu wel vluchten of niet, maar hoe moet dat dan met al ons bier. Na lang beraad, besloten we al ons bier mee naar buiten te nemen. Komen we de trap omhoog zie je al die brandweerlieden en EHBO-ers vreemd kijken als wij daar met al ons bier rustig de trap op komen: "Waar is de brand meneer? "![]()
Wie gaat er ook naar het WK Amsterdam?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef pfaf het volgende:
Iemand anders nog leuke verhalen voor rond het kampvuur.
Wat lievvvv!!!1~!!!~111quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wie gaat er ook naar het WK Amsterdam?
Wat een scheetje.
Whehe hoor het ook jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:32 schreef pfaf het volgende:
Ondertussen een rondje van John de Mol, die Tien niet meer als naam mag gebruiken.
Echt heel stom inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die marketing machine kan weer helemaal omgegooid worden. Reken maar dat ze hier al veel tijd en geld aan hadden besteed.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een scheetje.
Ik ga voor 9,5quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:59 schreef Bjoro het volgende:
John de Mol mag zijn zender geen "10" noemen, mogen we nu weer sms-en ?
of komt er een referendum ?
morgenquote:
uiteraardquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:13 schreef Vom het volgende:
Lekker, mag ik dan een bakkie met 1 klontje suiker![]()
Aaahh, wat schattigquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een scheetje.
Lekker ben ook wel weer toe aan een bakje koffiequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
morgen
ja, ik heb net verse koffie gezet.
* Bos ook voor appelsientje koffie inschenktquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker ben ook wel weer toe aan een bakje koffie
voordeel is weer dat de nieuwe naam overal uitgebreid in het nieuws zal komenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die marketing machine kan weer helemaal omgegooid worden. Reken maar dat ze hier al veel tijd en geld aan hadden besteed.
Ja 'gratis' reclame... maar goed wie heeft ondertussen nog niet gehoord van Talpa/10 ??? Misschien dat ze nu wel met een 'leuke' naam komen... en zeg niet dat het 11 wordtquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voordeel is weer dat de nieuwe naam overal uitgebreid in het nieuws zal komen
Mag niet! Was al een tv-serie.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja 'gratis' reclame... maar goed wie heeft ondertussen nog niet gehoord van Talpa/10 ??? Misschien dat ze nu wel met een 'leuke' naam komen... en zeg niet dat het 11 wordt![]()
Koopt 'ie dat toch ook gewoon opquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Elf kan al niet vanwege dat voetbalmagazine.
geweldige serie was datquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mag niet! Was al een tv-serie.
[afbeelding]
hij wordt hier op waarde geschatquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Schitterend dat Excelsior'31 youngster Gerwin Schalk het twintig elftallen lang heeft volgehouden in het 'Wat is het beste team' topic.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij wordt hier op waarde geschat
24 nieuwe namen bij de Lowlands line up vandaag, zitten erg leuke tussen
Onze kleintjes gaan overigens vanaf volgend seizoen ook een interne competitie spelen. De Ajax, PSV en Vitesse shirtjes zijn al besteld!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Schitterend dat Excelsior'31 youngster Gerwin Schalk het twintig elftallen lang heeft volgehouden in het 'Wat is het beste team' topic.
Meestal zo rond de 6 a 7. Of beter: meestal aan het begin van het seizoen 5 en aan het eind wel 7.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Is erg leuk zeg! Hebben jullie ook zoveel F'jes?
Nee, hoewel voor een gehuchtje als de onze het wel redelijk is.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Noem je dat veel?
Arcade Fire, Royksopp, Roisin Murphyquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad.Welke nieuwe namen ben je erg blij mee?
Royksopp is errug stoer!quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Arcade Fire, Royksopp, Roisin Murphy
daar vooral mee
ken ze alleen van CD maar vrienden van me hebben ze live gezien en dat was erg goedquote:
quote:
Dan moet bij ons ieder kind op voetbal gaan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij ons waren er vorig seizoen tien: Ajax, Twente, Zwolle, GAE, RKC, PSV, Feyenoord, Heerenveen, Vitesse en Willem II.
is dat je wraak omdat we NEE hebben gestemd?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:23 schreef SCH het volgende:
paprikasoep
die wraak zal veel zoeter zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat je wraak omdat we NEE hebben gestemd?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:21 schreef rubbereend het volgende:
en oja voor Appelsientje; Korn is er ook bijgekomen, daar was jij volgens mij wel blij mee
Wat vertelde die er over dan?? ik heb echt alleen de stand gezien en meer niet eigenlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
De humor houdt maar niet op, Groen Links vond de smadelijke referendumnederlaag kennelijk niet genoeg en wenst een referendum over de toetreding van Turkije tot de EU
Kap nou gewoon met dat hele klote referendujm, populistisch gedoe met miljoenen beslissingsonbevoegden, onwetenden etc.
Was gisteren lachen om al het nieuws op buitenlandse zenders te volgen, zeker de Italiaanse en Franse TV waren leuk
iets met suiker dus?quote:
Eergisteren toevallig Newsnight gezien waar ze heel kort Wilders 'interviewden'?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
het is gewoon lachen hoe de Italiaanse TV het gewoon over nog steeds Harry Potter heeft, wiens toverkracht kennelijk op is, dat de Fransen Wilders als neo nazi zien, etc.
Hehe Italië neemt JP dus niet zo serieusquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
het is gewoon lachen hoe de Italiaanse TV het gewoon over nog steeds Harry Potter heeft, wiens toverkracht kennelijk op is, dat de Fransen Wilders als neo nazi zien, etc.
Terwijl ze zelf ook nee hebben gestemdquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:16 schreef Suijk het volgende:
Het is de eigen schuld van de overheid. Ze hebben ook een campagne gelanceerd 'Zeg vaker Nee punt NL'. Tja, dan weet je als burger ook niet meer wat je moet doen natuurlijk.
Blum weerquote:
En de suiker is die ook op ? Doe dan ook maar met zonder suiker.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:25 schreef Suijk het volgende:
De zwarte koffie is op tong. We hebben alleen koffie met melk.
aangezien die man de naam bedacht heeft zal hij wel een schadeclaim aan zn broek krijgen van de Molquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:23 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Moet de vent die de auto had gewonnen omdat ie 'Tien' had bedacht deze nu teruggeven ?
Koffie graag, zwart.
Nee dit keer niet...quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee dit keer niet...
Maar in combinatie met een bericht dat ik zojuist las over rode hond gevallen hier in de buurt ben ik er niet echt blij mee
Komt allemaal goedquote:ode hond of rubella is een meestal onschuldige virale kinderziekte die zich kenmerkt door een paar dagen koorts en een meestal weinig opvallende rozerode uitslag gedurende een paar dagen. De kans op complicaties of een ernstig verloop is zeer klein. Niettemin wordt van rijkswege in Nederland iedereen tegen Rubella ingeënt omdat het doormaken van de ziekte in het begin van de zwangerschap tot ernstige aangeboren afwijkingen van de vrucht kan leiden: het rubellavirus is teratogeen. Het bekendste voorbeeld van dergelijke complicaties betreft prinses Christina die een oogafwijking opliep doordat haar moeder, koningin Juliana, tijdens de zwangerschap besmet raakte met het virus.
Om aangeboren afwijkingen te voorkomen werden in Nederland sinds 1974 meisjes in hun elfde levensjaar ingeënt tegen rode hond. Vrouwen die een kinderwens hadden en nog niet waren ingeënt kregen de mogelijkheid zich te laten vaccineren.
Met deze maatregelen werd rode hond echter niet geheel uitgeroeid in Nederland. Dit komt omdat er mensen zijn die na vaccinatie nog geen antistoffen maken en dus niet beschermd zijn (non-responders). Verder missen sommige meisjes de vaccinatie en jongens werden niet gevaccineerd. Hierdoor bleven er zoveel niet-immune mensen in de bevolking bestaan dat het optreden van rode hond-epidemietjes mogelijk bleef. Daarom worden sinds 1987 in Nederland alle kinderen, jongens en meisjes, al als baby gevaccineerd. Hiermee is het percentage niet-vatbare personen in de populatie zo hoog geworden dat het virus zich niet meer kan handhaven en ook de weinige niet-beschermde individuen dus profiteren van het kudde-effect (herd immunity).
Ik heb z'n handtekeningquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zei je, he Jantje! ?
SCH heeft de suiker gejat.....voor z'n zoete wraakquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de suiker is die ook op ? Doe dan ook maar met zonder suiker.
Inderdaad, hebbie meer aan dan een handtekening.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:46 schreef rubbereend het volgende:
je moet t telefoonnummer van ze zn zussen vragen Appelsientje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |