Ik heb het met potlood gedaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heb het dus gevonden
en hebben ze al een computer in puttenof moesten jullie nog met potlood aan de slag ?
![]()
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee om het hoekie kijkt
Hier zijn jullie!
Ik kreeg een mailtje van mn stagedocente: 'Ik heb de helft gelezen en het ziet er tot dusver prima uit'Hopen dat ze vrijdag nog zo positief is
Kijk de helft alquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee om het hoekie kijkt
Hier zijn jullie!
Ik kreeg een mailtje van mn stagedocente: 'Ik heb de helft gelezen en het ziet er tot dusver prima uit'Hopen dat ze vrijdag nog zo positief is
wat zei u meneer Brinkhorst?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zoals altijd zijn de slimme mensen die wel hebben nagedacht in de minderheid![]()
Succesquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:50 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga weer ff gamen
fijne avond iedereen
Je stelt me r teleur.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
*Burp* kut kots ik zo over je examenkostuum van het VMBO-gala heen.
Jij mij al meerdere keren vandaag.quote:
Het inderdaad niet op een veel beter moment kunnen komenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Had ik net even nodig. Ik kan er weer even tegenaan
Of je worst lust ....quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Of je worst lust ....
Biertje dan maar, rondje van mij dan maar
Eindelijk, Bier! Al die politiek prietpraat hoort hier niet!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Of je worst lust ....
Biertje dan maar, rondje van mij dan maar
Zaterdag weer. Gaan we avondje stad in, bioscoopje pakken, daarna nog lekker stappenquote:
...want je pik staat in de hens!quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zaterdag weer. Gaan we avondje stad in, bioscoopje pakken, daarna nog lekker stappen![]()
Het ging weer even rap ja, door het referendumquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:07 schreef Vom het volgende:
Jemig zijn we hier alweer
Ik ga slapen Hools, trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |