Dat valt mee vanuit Europa, als er wel voor gestemd was betekende dat dat er alleen maar meer geld naar Groningen zou komen, dus daarvoor doen we het hier nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Groningen, daar gaat ook een hoop geld heen
Ja, best wel veel, ook wel een hogere opkomst dan dat ik had verwacht.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:37 schreef appelsientje het volgende:
Hier verder....
63% is best veel eigenlijk...
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:37 schreef Againzender het volgende:
Jezus, zit ik over een pakkende lange titel te denken, zie ik dus deze voor de hand liggende titel over het hoofd
Klinkt alsof we weer onder Lubbers-I zittenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:37 schreef Suijk het volgende:
Ik hoor nu alleen maar 'minder', 'langzamer', 'stapje terug', etc...
Ik wilde zomaar wat roepen, is er geen Hools, dus stond ik op het punt er één te openenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja niemand opende er 1... dus tja...
uilenzeikquote:
Ben 1 van de weinige met een goede opleidingquote:Je komt af en toe veel te intelligent over om hooligan te zijn
Bier gaat er altijd wel inquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:39 schreef Noca het volgende:
Biertje nu dan maar?
Ben het gelul over het referendum hier in de kroeg wel weer zat
Lekker man.quote:
Ik denk Eersel, dat is in ieder geval een gemeente die voor heeft gestemd. Dat houd groen toch inquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Welke plaats is dat groene stipje in de buurt van Eindhoven?
dan ben je vast tevreden met hoe t nu bij feyenoord gaat, da's anarchie ten topquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben van alle markten thuis.
Ik ben voor anarchie!![]()
Ermelo? tja bijna het zelfde als Puttenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:39 schreef appelsientje het volgende:
Hmmm mijn dorpje is rood...
teletekst.nos.nl vanaf pagina 450quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:41 schreef appelsientje het volgende:
ff denken waar kan je op internet ook al weer zien wat je gemeente heeft gedaan ??
Hehehe, je loopt me toch niet te stalken hequote:Op woensdag 1 juni 2005 22:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lekker man.
Maar kan jij 2 treetjes koudzetten dan? Krijg je van ons een krat bier naar keuze
.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hehehe, je loopt me toch niet te stalken he
Even serieus: meeten komt hier even niet zo goed uit met de kleine, laten we het eens proberen in het nieuwe seizoen
Bij putten zag ik nog niks staanquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:42 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ermelo? tja bijna het zelfde als Putten![]()
Ik houd mij echt aanbevolen voor komend seizoen hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:43 schreef JaWi het volgende:
[..].
Ok, jammer.
Dan moeten banaan en ik op zoek naar andere alternatieven.
pagina 461 op teletekstquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:41 schreef appelsientje het volgende:
ff denken waar kan je op internet ook al weer zien wat je gemeente heeft gedaan ??
Moet ik nou alweer gaan reageren op je...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan ben je vast tevreden met hoe t nu bij feyenoord gaat, da's anarchie ten top
jawel er waren nog paar mensen meer die ja zeiden.... maar niet veelquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een keihard nee
Ik heb voor gestemd, jammer dat er niet meer mensen waren
Tja, nu verandert er niks de komende jaren.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een keihard nee
Ik heb voor gestemd, jammer dat er niet meer mensen waren
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet ik nou alweer gaan reageren op je...
Wat ik dus zei, is dat de situatie bij Feijenoord (nog altijd met een hoofdletter graag) niet als anarchie is te bestempelen. Komt meer in de richting van een dictatuur.
*Burp* kut kots ik zo over je examenkostuum van het VMBO-gala heen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet ik nou alweer gaan reageren op je...
Wat ik dus zei, is dat de situatie bij Feijenoord (nog altijd met een hoofdletter graag) niet als anarchie is te bestempelen. Komt meer in de richting van een dictatuur.
Toch niet helemaal hetzelfde als in puttenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:46 schreef appelsientje het volgende:
zo zo ruim 60% is gekomen... 39,3 voor en 60,7 tegen... nou das duidelijk dus..
heb het dus gevondenquote:
Zoals altijd zijn de slimme mensen die wel hebben nagedacht in de minderheidquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel er waren nog paar mensen meer die ja zeiden.... maar niet veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |