niet allemaal even aardige en fijne mensen maar ze verachten de bevolking tenminste nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Welke tegenstanders hebben je dan in godsnaam overtuigd tong? Als ik die op een rijtje zet, krijg ik ook ontzettende anti-peristaltische bewegingen...
Soms zou ik op zo'n persoon willen stemmen om ze het dan maar eens een keer te laten proberen. Laat die Mao maar eens premier worden, uit de EU stappen, alle inkomens gelijk trekken, en kijken wat voor een ontzettende teringzooi het wordt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet allemaal even aardige en fijne mensen maar ze verachten de bevolking tenminste niet
Same herequote:Op woensdag 1 juni 2005 22:25 schreef golfer het volgende:
Ik heb genoten van En un momento dado.
Geweldige film.![]()
docu golfer docuquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:25 schreef golfer het volgende:
Ik heb genoten van En un momento dado.
Geweldige film.![]()
Groningen, daar gaat ook een hoop geld heenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:29 schreef Suijk het volgende:
Almere 30% voor...
Deze hele kutprovincie bestaat bij gratie van Europa, nergens gaat zoveel subsidie naar toe als naar Flevoland...
Als je hemtegenkomt duw die aardappel even verder in z'n strot.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:29 schreef Mindlight het volgende:
Trouwens ik mag Van Aartsen wel eigenlijk
dat krijg je van trainer zijn bij ajax en vitessequote:Op woensdag 1 juni 2005 22:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Mooie docu over Cruijf! Geweldig hoe al die fans over hem praten. Wat spreekt die vent trouwens goed Spaans!
Koeman heeft ook een dikke kop gekregen door de jaren heen.
Ach dat is de buitenkant.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je hemtegenkomt duw die aardappel even verder in z'n strot.
SCH moest een huwelijk ruzie bijleggen die is eventjes uitgewoont.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:30 schreef golfer het volgende:
Wat woon ik toch in een keurige ja-knikkende gemeente:
Bloemendaal: opkomst 75,3 Ja 60,6 Nee 39,4
SCH, wanneer kom je hier ook wonen?
Duw hem dan maar vanaf de buitenkanr erin. Zeg maar dat het bij Tong van binnen komt.quote:
dan ben je vast tevreden met hoe t nu bij feyenoord gaat, da's anarchie ten topquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben van alle markten thuis.
Ik ben voor anarchie!![]()
Je komt af en toe veel te intelligent over om hooligan te zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben van alle markten thuis.
Ik ben voor anarchie!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |