Cruijffiequote:Op woensdag 1 juni 2005 22:14 schreef Mindlight het volgende:inderdaad.
Kippenvel moment ook net met die hommage
zonder Zalm, van Aartsen en Brinkhorst had k er waarschijnlijk positiever tegenover gestaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:17 schreef tong80 het volgende:
Zonder van Aartsen had ik misschien wel voor gestemd.
de gemeente waarin ik woon ook nog nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:18 schreef pascalheister het volgende:
gem. oude IJsselstreek is nog niet bekend
dat krijg je als de uitslag met paard en wagen via karresporen naar de moderne wereld gebracht moet wordenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:18 schreef pascalheister het volgende:
gem. oude IJsselstreek is nog niet bekend
Ja je noemt het cocktail Trio. Juist verwoord Rubber.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zonder Zalm, van Aartsen en Brinkhorst had k er waarschijnlijk positiever tegenover gestaan
we hebben wel een modern stemapparaat hier, dat kan niet elke plaats zeggenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat krijg je als de uitslag met paard en wagen via karresporen naar de moderne wereld gebracht moet worden
k begon zelfs Balkenende te waarderen deze campange omdat hij het allemaal wat netter bracht en wat meer normaal deed tegen zn volk. Waar Brinkhorst het had over dat het licht uit zou gaan en wie was dat ook alweer van die oorlog?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja je noemt het cocktail Trio. Juist verwoord Rubber.
Welke tegenstanders hebben je dan in godsnaam overtuigd tong? Als ik die op een rijtje zet, krijg ik ook ontzettende anti-peristaltische bewegingen...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja je noemt het cocktail Trio. Juist verwoord Rubber.
nee klopt in Noord Holland ligt nog een gebied waar ze echt nog in de jaren 70 zijn blijven hangen, ook qua voetbalsuc6quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
we hebben wel een modern stemapparaat hier, dat kan niet elke plaats zeggen
Alleen de arme SCH Suijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Welke tegenstanders hebben je dan in godsnaam overtuigd tong? Als ik die op een rijtje zet, krijg ik ook ontzettende anti-peristaltische bewegingen...
Asterix en Obelix zitten daar in het gemeentebestuurquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee klopt in Noord Holland ligt nog een gebied waar ze echt nog in de jaren 70 zijn blijven hangen, ook qua voetbalsuc6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |