Ned-1quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:13 schreef Mindlight het volgende:
Morgen maar wel die docu over op nl 2 kijken geloof ik. Weet er eigenlijk ook weinig van.
Die wil ik dus ook zien, ik heb er ook maar zo nu en dan iets over gehoord.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:13 schreef Mindlight het volgende:
Morgen maar wel die docu over op nl 2 kijken geloof ik. Weet er eigenlijk ook weinig van.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nou weer niks...een ajacied en hazes..
Rare combinatie inderdaad als je weet dat Hazes een F'noord-supporter was.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:19 schreef Cart_man het volgende:
Waarom verbaast me dat nou weer niks...een ajacied en hazes..
Idd, een Ajacied moet Lee Touwers fan zijn!quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Rare combinatie inderdaad als je weet dat Hazes een F'noord-supporter was.
Ik dacht dat het over Cruijff gingquote:
Ach Cruijff maakte Rotterdam kampioen toen ze 20 jaar droog stonden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Rare combinatie inderdaad als je weet dat Hazes een F'noord-supporter was.
Lijkt me ook, maar ik moet het zeker zien.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:41 schreef Mindlight het volgende:
Morgen minder genieten schat ik in.
Morgen alleen maar tranen als je die brand ziet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:41 schreef Mindlight het volgende:
Neej Cruijff vanavond van genoten. Morgen minder genieten schat ik in.
Ja ik ook, ook stukje algemene ontwikkeling natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar ik moet het zeker zien.
En welterusten Tong!
Dat was zonder die malloot ook wel gelukt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Cruijff maakte Rotterdam kampioen toen ze 20 jaar droog stonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |