.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:32 schreef pfaf het volgende:
Da's minder Robbie.Had ik 2 jaar terug ook al last van, is geen pretje.
Ondertussen een rondje van John de Mol, die Tien niet meer als naam mag gebruiken.
quote:
Die marketing machine kan weer helemaal omgegooid worden. Reken maar dat ze hier al veel tijd en geld aan hadden besteed.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een sukkelaar zeg
Marketingwondertje![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een half jaar terug was er bij ons op de faculteit een oefening, laat op de dondermaddag/vroeg op de avond. Het calamiteiten-team dacht dat het hele gebouw leeg was en was dus druk aan het oefenen. Wat ze niet wisten is dat wij met een groep of 10 man dronken in de kelder zaten te borrelen. Had ik net een Pitcher voor mij en een vriend besteld, gaat in eens het brandalarm af! Normaal krijgen we bij oefeningen/ontruimingen een mailtje, maar bij deze late oefening uiteraard niet. Wij zaten dus in de kelder, maar wel mét nieuwe, volle Pitchers. Gevolg: niemand wilde naar buiten! 5 minuten lang discussieren: zullen we nu wel vluchten of niet, maar hoe moet dat dan met al ons bier. Na lang beraad, besloten we al ons bier mee naar buiten te nemen. Komen we de trap omhoog zie je al die brandweerlieden en EHBO-ers vreemd kijken als wij daar met al ons bier rustig de trap op komen: "Waar is de brand meneer? "![]()
Wie gaat er ook naar het WK Amsterdam?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef pfaf het volgende:
Iemand anders nog leuke verhalen voor rond het kampvuur.
Wat lievvvv!!!1~!!!~111quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wie gaat er ook naar het WK Amsterdam?
Wat een scheetje.
Whehe hoor het ook jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:32 schreef pfaf het volgende:
Ondertussen een rondje van John de Mol, die Tien niet meer als naam mag gebruiken.
Echt heel stom inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die marketing machine kan weer helemaal omgegooid worden. Reken maar dat ze hier al veel tijd en geld aan hadden besteed.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een scheetje.
Ik ga voor 9,5quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:59 schreef Bjoro het volgende:
John de Mol mag zijn zender geen "10" noemen, mogen we nu weer sms-en ?
of komt er een referendum ?
morgenquote:
uiteraardquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:13 schreef Vom het volgende:
Lekker, mag ik dan een bakkie met 1 klontje suiker![]()
Aaahh, wat schattigquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een scheetje.
Lekker ben ook wel weer toe aan een bakje koffiequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
morgen
ja, ik heb net verse koffie gezet.
* Bos ook voor appelsientje koffie inschenktquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker ben ook wel weer toe aan een bakje koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |