correct! dollehond +1quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:16 schreef dolle_hond het volgende:
een opblaaspop?
quote:She's loving, warm, inflatable, and the guarantee of joy...
krijg je toch een ander beeld van Stingquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:16 schreef dolle_hond het volgende:
een opblaaspop?
Even een nieuwe OP in kladblok/notepad maken. Terug naar Fok, op edit klikken, de hele oude OP in het tekstveld wissen, de nieuwe OP geheel erin copy-pasten. En op invoeren drukken.....quote:
hier of in jubel topicquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:19 schreef timbob het volgende:
ik heb gisteravond m'n antwoordpost gemaakt
Dus 04-06 komt hier een compleet uitgebreid geillustreerde antwoordpost
Uit de OP:quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:32 schreef Prep2Fight het volgende:
Wat ik me afvraag, mag je je cdkast te hulp vragen al vragen ze lyrics?
quote:Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het trivia-en, of je eigen muziekcollectie te raadplegen...
heb jij deze dan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:32 schreef Prep2Fight het volgende:
Wat ik me afvraag, mag je je cdkast te hulp vragen al vragen ze lyrics?
Als ik hem had had ik dat wel gezegd, maar ik vroeg het me afquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb jij deze dan?
niks voor jou lijkt mij....
Ken te weinig van ze om het te raden, ooit wel een verzamelaartje van een vriend geleend maar dat is alweer een tijd geledenquote:
Die heb ik nog op "Ein Abend in Wien"quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:53 schreef dolle_hond het volgende:
welk nummer van wie?
i sing myself to sleep
a song from the darkest hours
Ik krijg gezeur over database-problemen blabla, probeer het zometeen opnieuw etc, maar dat helpt niet..quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Even een nieuwe OP in kladblok/notepad maken. Terug naar Fok, op edit klikken, de hele oude OP in het tekstveld wissen, de nieuwe OP geheel erin copy-pasten. En op invoeren drukken.....
quote:have to be one of the most underated groups of the 80's. Thankfully this CD is testimony to what a big influence they were to the pop world. They won the Brit award for the best British Group in 1987, they were the youngest act to top the album chart with
and beat Micheal Jacksons record for the most hit singles taken from one album (
). People seem to have forgotten just how good they were! The videos were great! <knip>
This is a CD that truly showcases the greatness ofand the greatness of 80's pop music.
Geen slechte gok, maarquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bros ?
Welquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:53 schreef ranja het volgende:
Five star?
hoewel, zo jong waren die toch niet...
+21quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
Wel![]()
ranja + 21
....ik kan trouwens verdomd weinig vinden over Five Star, zelfs de meest obscure 80's band heeft wel een fansite, maar Five star - kan niks vinden
Het betrof hier een customer review van Amazon, waarschijnlijk niet gehinderd door feiten.quote:
die kan ik wel gebruikenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:56 schreef Berkery het volgende:
ranja + 21
Ranja stelt de vraag, voor 80% zeker een zangeresquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Steppenwolf?
edit: ik zie een zangeres?
Ik ken d'r één die heel goed op mijn blokfluit kan spelenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
PssstVrouwen schijnen ook instrumenten te kunnen bespelen
GLO to the rescuequote:Op woensdag 1 juni 2005 15:10 schreef GLO het volgende:
Dat zijn de 360's.
En ook goeiemiddag
Heb het eigenlijk veel te druk om te trivia'en maar deze kon ik toch niet laten lopen
dat klopt inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:10 schreef GLO het volgende:
Dat zijn de 360's.
En ook goeiemiddag
Heb het eigenlijk veel te druk om te trivia'en maar deze kon ik toch niet laten lopen

Kan niet missen hè?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:22 schreef GLO het volgende:
[..]
Kan niet missen hè?
timbob +2
Poppetje(s) gezien, kastje dicht
Glo +2quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:10 schreef GLO het volgende:
Dat zijn de 360's.
niet de artiest van het liedje van de clip, maar de band van de regiseur van de clipquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Aphex Twin?
ja maar die is dan ook wel heel erg goedquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:49 schreef Neleos het volgende:
Ik vind het al heel wat dat ik de regisseur weet.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:52 schreef timbob het volgende:
[..]
ja maar die is dan ook wel heel erg goed [afbeelding]
En die speelt in de band Storyhill.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik wist helemaal niet dat [ik zal zijn naam niet noemen] ook in een band zat...
Kom wel iemand met dezelfde naam tegen (wilde het opzoeken omdat ik het toch niet weet), maar dat is hem volgens mij een hele andere [ik zal zijn naam niet noemen]...
Nee, het gaat om een vrouw.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stars on 45 - Stars on 45? gedeeltelijk..soort van
Welles. 26 april 1969.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Goodbye van Mary Hopkin? Weet niet of dat nr 1 was.
Dat heeft ie ook niet, maar in dat boek waar ik dat in las, stond dat elk nummer dat werd geschreven door Paul McCartney of John Lennon, automatisch werd toegeschreven aan John Lennon en Paul McCartney.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:34 schreef ranja het volgende:
ik wist dan weer niet dat Lennon daar ook aan meegewerkt had, vandaar de ?
Inderdaad, ik heb het op het laatste moment af moeten zeggen.. het begon te laat en ik moest de volgende dag examen makenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:06 schreef peaceman het volgende:
offtopic:Hoe was Ron Sexsmith Daisy?
Newbiedoobiedoo +2quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Beatles - Blackbird
Video kids - Woodpeckers from space
Alan Parsons project - The Raven
Rick Dees - Disco Duck
Everly brothers - On the wings of a nightingale
ABBA - Eagle
Simon & Garfunkel - El condor pasa
Fleetwood mac - Albatross
Kate Bush - Night of the swallow
Grandmaster Chicken - Check out the chicken
frans, duits, nederlands, hongaars, swahili had ook gemogen hoorquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Living Colour?
newbiedoobiedoo + 2quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dub war?
Klopt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:09 schreef dolle_hond het volgende:
lijken wel feargel sharkey en vince clark
Erm... in z'n eentje alledrie de leden van Scooter?quote:
Die combi klopt, maar is niet de gezochte band..quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:24 schreef ranja het volgende:
Dream acedemy?
volgens mij heet de single Life in a northern town maar die band onthoud ik een stuk minder
jammer, net voor de neus weggepiktquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:26 schreef Berkery het volgende:
The Assembly
Ik bedoel natuurlijk die kerel, die ik wel eens in zo'n clip voorbij heb zien komen. De frontman is dat denk ik?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:26 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Erm... in z'n eentje alledrie de leden van Scooter?
Ik had Feargal niet eens herkend, maar 't is lekker inkoppen zoquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
jammer, net voor de neus weggepikt
Berkery + 2
ik vergeet die naam weer net zo snel vrees ikquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had Feargal niet eens herkend, maar 't is lekker inkoppen zo![]()
quote:Liefhebbers van deze cd bestelden ook:
Pointless Nostalgic
Jamie Cullum
¤ 17,99
All For You (A Dedication To The Nat King Cole... All For You (A Dedication To The Nat King Cole...
Diana Krall
¤ 7,99
Hem jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Michael Bublé
De andere is 180 AM van Grandaddy.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:34 schreef peaceman het volgende:
Die ene is Black Velvet van Alannah Myles, die andere ken ik ook, maar kan m ff niet thuisbrengen...
dan heb jij 2 punten verdiendquote:
wat hij zegtquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's die Crazy frog met Axel F toch?
10 nummers over oorlog, soldaten en ellende enzo dusquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:08 schreef Neva het volgende:
kan je een voorbeeldje gevenk snap niet eg recies wat de bedoeling is
![]()
Titels graag, anders moet ik voor alles wat ik niet ken teksten gaan zoeken en daar ben ik te lui voorquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:11 schreef thaleia het volgende:
En moet het in de titel zitten of mag Metallica - One ook?
De muur snap ik niet helemaal in dit verband, graag uitleg of een vervanger svp. De rest isquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:12 schreef peaceman het volgende:
Bruce Springsteen - War
Status Quo - In the army
Klein Orkest - Over de muur
Stef Bos - Margraten
Herman van Veen - De Bom valt nooit
Guns n Roses - Civil War
Tom McRae - End of the world news
RATM - Bullet in the head
RATM - Take the power back
RATM - Killing in the name of
RATM - Bombtrack
RATM - Know your enemy
die gaat over tweedeling nav een oorlog, had er trouwens 12 genoemd geloof ik.... wel een beetje flauw van me van al die RATM platen, maar ze kunnen allemaal...quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De muur snap ik niet helemaal in dit verband, graag uitleg of een vervanger svp. De rest is![]()
De muur gaat specifiek over WO II en de koude oorlog, die past dus niet, maar goed dan heb je er alsnog 11 inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
die gaat over tweedeling nav een oorlog, had er trouwens 12 genoemd geloof ik.... wel een beetje flauw van me van al die RATM platen, maar ze kunnen allemaal...
Margraten wordt weer voller na de door jou geschetste oorlog, dus kan wel degelijk, vind ikquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
edit magraten natuurlijk ook....10 dus
tot zover goed en hoe is het gebeurd?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:24 schreef Neva het volgende:
ze zanger van east17brian harvey
btw thanx peaceman![]()
al editedquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
tot zover goed en hoe is het gebeurd?
ik ben wel eens over mijn eigen voet gefietsquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Handrem vergeten?
dat doe ik altijd, ik kom ook nog eens onder m'n auto te liggen
dat is m, gebeurd mij ook wel eens...quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:24 schreef Neva het volgende:
ze zanger van east17brian harvey
btw thanx peaceman![]()
edit: waarom... reed achteruit viel uit zijn eigen wagen en dus auto over hem heen..
LFO?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:45 schreef timbob het volgende:
ik neem aan dat niemand nog geraden heeft wat de groep van chris cunninham is?
leuke tekst heeft dat nummerquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:38 schreef Curchulain het volgende:
Squarepusher - My red hot car
neequote:
Ken ik niet... maar ik ben dan ook niet bepaald U2 fan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:48 schreef Neva het volgende:
+2 curchulain .. sorry had je edit niet gezien![]()
Ik miste Fast cars van U2 er tussen![]()
ja maar als ik een lijst maak gebruik ik die nooit aangezien ik geen titels van anderen wil 'lenen'quote:
tis ook een mooie lijst!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:00 schreef ranja het volgende:
[..]
ja maar als ik een lijst maak gebruik ik die nooit aangezien ik geen titels van anderen wil 'lenen'
Inderdaad vierquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sjit, heb de cd uitgeleent. Maar toch maar iets van 4 toch?
Ja of eigenlijk geen want 't zijn allemaal verbasteringen
quote:Back in the womb it's much too real
In pumps life that I must feel
De enige band in die richting met een Duitse naam die ik zo kan oplepelen is Rechenzentrum... maar het zou eventueel nog een oja-vraag kunnen worden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:48 schreef timbob het volgende:
[..]
nee
nog minder bekend.. en ook niet zo oud.. LFO komt al uit 1990 ongeveer.
duitse naam..
als iemand 'm al kent, moet jij het zijn.. anders geef ik de hoop op
Lijkt verdacht veel opquote:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:15 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op
Metallica - One
maar dat kan hem toch niet zijn?
ik geef het antwoord dan maarquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:11 schreef Curchulain het volgende:
[..]
De enige band in die richting met een Duitse naam die ik zo kan oplepelen is Rechenzentrum... maar het zou eventueel nog een oja-vraag kunnen worden.
nievongehörtquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:35 schreef timbob het volgende:
[..]
ik geef het antwoord dan maar
Abfahrt hinwil
puike geluidjes hoor.
Wie?quote:First establishing himself as an influential poet, and then as an award-winning screenwriter/actor,then went on to establish himself as an MC. His approach to MCing, though, wasn't exactly in line with the traditional school of hip-hop. His rhymes weren't really rhymes but rather his poetry delivered in a frenzied spoken word manner that was more rhythmic than alliterate. His first major recording was a collaboration with KRS-One,
, which appeared on the soundtrack to
, the award-winning film he not only co-wrote but also starred in. Around this same time in the late '90s, he began collaborating with other musicians, one of the more notable and impressive being the title track to drum'n'bass producer Krust's
album. These one-off performances, along with the attention that
garnered thanks to
, led to a deal with Rick Rubin's American Recordings. In late 2001, the long-awaited and much-hyped
solo debut album,
, hit the streets. The album featured a full-scale band and Rubin's production, with
' manic vocals taking the fore. It wasn't a straight-ahead rap album, more rock-rap in the style of Rage Against the Machine than anything. Critical opinion wavered, though
indeed seemed to impress many; he was not only invited to the 2001 Detroit Electronic Music Festival but also found himself to be a popular concert draw in Europe. The 2003 release of
on Synchronic found
being remixed by Coldcut and DJ Spooky. His 2004 self-titled release appeared on the Fader label.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:47 schreef Gambolputty het volgende:
Het Berkery-for-Mod-promoteam komt naar je toe deze zomer!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef cafca het volgende:
Ja, ik zeg al, dat weet ik...maar wie zong het ook weer...Baltimore boy?
Tarzan Boy was zijn enige hitquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:32 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Baltimora dan
desintbestaat +2quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef desintbestaat het volgende:
The Tears - Here Come The Tears
tomptiedom :-)
Wow, waar kom jij ineens vandaan? Lang niet gezien, desintbestaat! Alhoewel ik File Under nog wel met enige regelmaat lees.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef desintbestaat het volgende:
The Tears - Here Come The Tears
tomptiedom :-)
Ik ben er wel, maar ehhh nou ja tijd en zo. FU vreet nogal wat tijd en zoquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:00 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wow, waar kom jij ineens vandaan? Lang niet gezien, desintbestaat! Alhoewel ik File Under nog wel met enige regelmaat lees.
Hoei, ik kom even binnen en scoor..quote:
Ja, singeltje kwam in een grote bulk binnen met de rest uit de recensie. Is die plaat eigenlijk uit in Nederland? De cd heb ik iig nog nergens gezien.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:20 schreef ranja het volgende:
Ik zat even op FileUnder te kijken, heb je daar Metric nu pas net binnen?
Yup, hmmm toch makkelijker dan ik dachtquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:25 schreef DaisyDuke het volgende:
2livecrew-me so horny
Yup! Er is net weer een nieuwe plaat van 'em verschenen. Erg tofquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat Richard Cheese?
Geen idee maar het album is van 2003 en ik heb 'm ergens in september 2004 ofzo gekocht (besteld). Ze komen een paar keer voor in 'mijn' topicquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:23 schreef desintbestaat het volgende:
Ja, singeltje kwam in een grote bulk binnen met de rest uit de recensie. Is die plaat eigenlijk uit in Nederland? De cd heb ik iig nog nergens gezien.
Deze meneer is nog een stuk bekender.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:12 schreef Neleos het volgende:
Bobby Farell?
Natuurlijk! Wel een stukje ouder dan op de foto's die we wat meer gewend zijn, maar het is 'm wel degelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:14 schreef Z het volgende:
Miles Davis
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik wist helemaal niet dat into Status Quo was, Daisy?
ohnee, het is alweer juni, die zijn al geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |