10 nummers over oorlog, soldaten en ellende enzo dusquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:08 schreef Neva het volgende:
kan je een voorbeeldje gevenk snap niet eg recies wat de bedoeling is
![]()
Titels graag, anders moet ik voor alles wat ik niet ken teksten gaan zoeken en daar ben ik te lui voorquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:11 schreef thaleia het volgende:
En moet het in de titel zitten of mag Metallica - One ook?
De muur snap ik niet helemaal in dit verband, graag uitleg of een vervanger svp. De rest isquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:12 schreef peaceman het volgende:
Bruce Springsteen - War
Status Quo - In the army
Klein Orkest - Over de muur
Stef Bos - Margraten
Herman van Veen - De Bom valt nooit
Guns n Roses - Civil War
Tom McRae - End of the world news
RATM - Bullet in the head
RATM - Take the power back
RATM - Killing in the name of
RATM - Bombtrack
RATM - Know your enemy
die gaat over tweedeling nav een oorlog, had er trouwens 12 genoemd geloof ik.... wel een beetje flauw van me van al die RATM platen, maar ze kunnen allemaal...quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De muur snap ik niet helemaal in dit verband, graag uitleg of een vervanger svp. De rest is![]()
De muur gaat specifiek over WO II en de koude oorlog, die past dus niet, maar goed dan heb je er alsnog 11 inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
die gaat over tweedeling nav een oorlog, had er trouwens 12 genoemd geloof ik.... wel een beetje flauw van me van al die RATM platen, maar ze kunnen allemaal...
Margraten wordt weer voller na de door jou geschetste oorlog, dus kan wel degelijk, vind ikquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
edit magraten natuurlijk ook....10 dus
tot zover goed en hoe is het gebeurd?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:24 schreef Neva het volgende:
ze zanger van east17brian harvey
btw thanx peaceman![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |