Welles. 26 april 1969.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Goodbye van Mary Hopkin? Weet niet of dat nr 1 was.
Dat heeft ie ook niet, maar in dat boek waar ik dat in las, stond dat elk nummer dat werd geschreven door Paul McCartney of John Lennon, automatisch werd toegeschreven aan John Lennon en Paul McCartney.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:34 schreef ranja het volgende:
ik wist dan weer niet dat Lennon daar ook aan meegewerkt had, vandaar de ?
Inderdaad, ik heb het op het laatste moment af moeten zeggen.. het begon te laat en ik moest de volgende dag examen makenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:06 schreef peaceman het volgende:
offtopic:Hoe was Ron Sexsmith Daisy?
Newbiedoobiedoo +2quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Beatles - Blackbird
Video kids - Woodpeckers from space
Alan Parsons project - The Raven
Rick Dees - Disco Duck
Everly brothers - On the wings of a nightingale
ABBA - Eagle
Simon & Garfunkel - El condor pasa
Fleetwood mac - Albatross
Kate Bush - Night of the swallow
Grandmaster Chicken - Check out the chicken
frans, duits, nederlands, hongaars, swahili had ook gemogen hoorquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Living Colour?
newbiedoobiedoo + 2quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dub war?
Klopt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:09 schreef dolle_hond het volgende:
lijken wel feargel sharkey en vince clark
Erm... in z'n eentje alledrie de leden van Scooter?quote:
Die combi klopt, maar is niet de gezochte band..quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:24 schreef ranja het volgende:
Dream acedemy?
volgens mij heet de single Life in a northern town maar die band onthoud ik een stuk minder
jammer, net voor de neus weggepiktquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:26 schreef Berkery het volgende:
The Assembly
Ik bedoel natuurlijk die kerel, die ik wel eens in zo'n clip voorbij heb zien komen. De frontman is dat denk ik?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:26 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Erm... in z'n eentje alledrie de leden van Scooter?
Ik had Feargal niet eens herkend, maar 't is lekker inkoppen zoquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
jammer, net voor de neus weggepikt
Berkery + 2
ik vergeet die naam weer net zo snel vrees ikquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had Feargal niet eens herkend, maar 't is lekker inkoppen zo![]()
quote:Liefhebbers van deze cd bestelden ook:
Pointless Nostalgic
Jamie Cullum
¤ 17,99
All For You (A Dedication To The Nat King Cole... All For You (A Dedication To The Nat King Cole...
Diana Krall
¤ 7,99
Hem jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Michael Bublé
De andere is 180 AM van Grandaddy.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:34 schreef peaceman het volgende:
Die ene is Black Velvet van Alannah Myles, die andere ken ik ook, maar kan m ff niet thuisbrengen...
dan heb jij 2 punten verdiendquote:
wat hij zegtquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's die Crazy frog met Axel F toch?
10 nummers over oorlog, soldaten en ellende enzo dusquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:08 schreef Neva het volgende:
kan je een voorbeeldje gevenk snap niet eg recies wat de bedoeling is
![]()
Titels graag, anders moet ik voor alles wat ik niet ken teksten gaan zoeken en daar ben ik te lui voorquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:11 schreef thaleia het volgende:
En moet het in de titel zitten of mag Metallica - One ook?
De muur snap ik niet helemaal in dit verband, graag uitleg of een vervanger svp. De rest isquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:12 schreef peaceman het volgende:
Bruce Springsteen - War
Status Quo - In the army
Klein Orkest - Over de muur
Stef Bos - Margraten
Herman van Veen - De Bom valt nooit
Guns n Roses - Civil War
Tom McRae - End of the world news
RATM - Bullet in the head
RATM - Take the power back
RATM - Killing in the name of
RATM - Bombtrack
RATM - Know your enemy
die gaat over tweedeling nav een oorlog, had er trouwens 12 genoemd geloof ik.... wel een beetje flauw van me van al die RATM platen, maar ze kunnen allemaal...quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De muur snap ik niet helemaal in dit verband, graag uitleg of een vervanger svp. De rest is![]()
De muur gaat specifiek over WO II en de koude oorlog, die past dus niet, maar goed dan heb je er alsnog 11 inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
die gaat over tweedeling nav een oorlog, had er trouwens 12 genoemd geloof ik.... wel een beetje flauw van me van al die RATM platen, maar ze kunnen allemaal...
Margraten wordt weer voller na de door jou geschetste oorlog, dus kan wel degelijk, vind ikquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
edit magraten natuurlijk ook....10 dus
tot zover goed en hoe is het gebeurd?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:24 schreef Neva het volgende:
ze zanger van east17brian harvey
btw thanx peaceman![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |