al editedquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
tot zover goed en hoe is het gebeurd?
ik ben wel eens over mijn eigen voet gefietsquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Handrem vergeten?
dat doe ik altijd, ik kom ook nog eens onder m'n auto te liggen
dat is m, gebeurd mij ook wel eens...quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:24 schreef Neva het volgende:
ze zanger van east17brian harvey
btw thanx peaceman![]()
edit: waarom... reed achteruit viel uit zijn eigen wagen en dus auto over hem heen..
LFO?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:45 schreef timbob het volgende:
ik neem aan dat niemand nog geraden heeft wat de groep van chris cunninham is?
leuke tekst heeft dat nummerquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:38 schreef Curchulain het volgende:
Squarepusher - My red hot car
neequote:
Ken ik niet... maar ik ben dan ook niet bepaald U2 fan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:48 schreef Neva het volgende:
+2 curchulain .. sorry had je edit niet gezien![]()
Ik miste Fast cars van U2 er tussen![]()
ja maar als ik een lijst maak gebruik ik die nooit aangezien ik geen titels van anderen wil 'lenen'quote:
tis ook een mooie lijst!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:00 schreef ranja het volgende:
[..]
ja maar als ik een lijst maak gebruik ik die nooit aangezien ik geen titels van anderen wil 'lenen'
Inderdaad vierquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sjit, heb de cd uitgeleent. Maar toch maar iets van 4 toch?
Ja of eigenlijk geen want 't zijn allemaal verbasteringen
quote:Back in the womb it's much too real
In pumps life that I must feel
De enige band in die richting met een Duitse naam die ik zo kan oplepelen is Rechenzentrum... maar het zou eventueel nog een oja-vraag kunnen worden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:48 schreef timbob het volgende:
[..]
nee
nog minder bekend.. en ook niet zo oud.. LFO komt al uit 1990 ongeveer.
duitse naam..
als iemand 'm al kent, moet jij het zijn.. anders geef ik de hoop op
Lijkt verdacht veel opquote:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:15 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op
Metallica - One
maar dat kan hem toch niet zijn?
ik geef het antwoord dan maarquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:11 schreef Curchulain het volgende:
[..]
De enige band in die richting met een Duitse naam die ik zo kan oplepelen is Rechenzentrum... maar het zou eventueel nog een oja-vraag kunnen worden.
nievongehörtquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:35 schreef timbob het volgende:
[..]
ik geef het antwoord dan maar
Abfahrt hinwil
puike geluidjes hoor.
Wie?quote:First establishing himself as an influential poet, and then as an award-winning screenwriter/actor,then went on to establish himself as an MC. His approach to MCing, though, wasn't exactly in line with the traditional school of hip-hop. His rhymes weren't really rhymes but rather his poetry delivered in a frenzied spoken word manner that was more rhythmic than alliterate. His first major recording was a collaboration with KRS-One,
, which appeared on the soundtrack to
, the award-winning film he not only co-wrote but also starred in. Around this same time in the late '90s, he began collaborating with other musicians, one of the more notable and impressive being the title track to drum'n'bass producer Krust's
album. These one-off performances, along with the attention that
garnered thanks to
, led to a deal with Rick Rubin's American Recordings. In late 2001, the long-awaited and much-hyped
solo debut album,
, hit the streets. The album featured a full-scale band and Rubin's production, with
' manic vocals taking the fore. It wasn't a straight-ahead rap album, more rock-rap in the style of Rage Against the Machine than anything. Critical opinion wavered, though
indeed seemed to impress many; he was not only invited to the 2001 Detroit Electronic Music Festival but also found himself to be a popular concert draw in Europe. The 2003 release of
on Synchronic found
being remixed by Coldcut and DJ Spooky. His 2004 self-titled release appeared on the Fader label.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:47 schreef Gambolputty het volgende:
Het Berkery-for-Mod-promoteam komt naar je toe deze zomer!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef cafca het volgende:
Ja, ik zeg al, dat weet ik...maar wie zong het ook weer...Baltimore boy?
Tarzan Boy was zijn enige hitquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:32 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Baltimora dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |