quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:47 schreef Gambolputty het volgende:
Het Berkery-for-Mod-promoteam komt naar je toe deze zomer!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef cafca het volgende:
Ja, ik zeg al, dat weet ik...maar wie zong het ook weer...Baltimore boy?
Tarzan Boy was zijn enige hitquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:32 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Baltimora dan
desintbestaat +2quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef desintbestaat het volgende:
The Tears - Here Come The Tears
tomptiedom :-)
Wow, waar kom jij ineens vandaan? Lang niet gezien, desintbestaat! Alhoewel ik File Under nog wel met enige regelmaat lees.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef desintbestaat het volgende:
The Tears - Here Come The Tears
tomptiedom :-)
Ik ben er wel, maar ehhh nou ja tijd en zo. FU vreet nogal wat tijd en zoquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:00 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wow, waar kom jij ineens vandaan? Lang niet gezien, desintbestaat! Alhoewel ik File Under nog wel met enige regelmaat lees.
Hoei, ik kom even binnen en scoor..quote:
Ja, singeltje kwam in een grote bulk binnen met de rest uit de recensie. Is die plaat eigenlijk uit in Nederland? De cd heb ik iig nog nergens gezien.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:20 schreef ranja het volgende:
Ik zat even op FileUnder te kijken, heb je daar Metric nu pas net binnen?
Yup, hmmm toch makkelijker dan ik dachtquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:25 schreef DaisyDuke het volgende:
2livecrew-me so horny
Yup! Er is net weer een nieuwe plaat van 'em verschenen. Erg tofquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat Richard Cheese?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |