desintbestaat +2quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef desintbestaat het volgende:
The Tears - Here Come The Tears
tomptiedom :-)
Wow, waar kom jij ineens vandaan? Lang niet gezien, desintbestaat! Alhoewel ik File Under nog wel met enige regelmaat lees.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef desintbestaat het volgende:
The Tears - Here Come The Tears
tomptiedom :-)
Ik ben er wel, maar ehhh nou ja tijd en zo. FU vreet nogal wat tijd en zoquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:00 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wow, waar kom jij ineens vandaan? Lang niet gezien, desintbestaat! Alhoewel ik File Under nog wel met enige regelmaat lees.
Hoei, ik kom even binnen en scoor..quote:
Ja, singeltje kwam in een grote bulk binnen met de rest uit de recensie. Is die plaat eigenlijk uit in Nederland? De cd heb ik iig nog nergens gezien.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:20 schreef ranja het volgende:
Ik zat even op FileUnder te kijken, heb je daar Metric nu pas net binnen?
Yup, hmmm toch makkelijker dan ik dachtquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:25 schreef DaisyDuke het volgende:
2livecrew-me so horny
Yup! Er is net weer een nieuwe plaat van 'em verschenen. Erg tofquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat Richard Cheese?
Geen idee maar het album is van 2003 en ik heb 'm ergens in september 2004 ofzo gekocht (besteld). Ze komen een paar keer voor in 'mijn' topicquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:23 schreef desintbestaat het volgende:
Ja, singeltje kwam in een grote bulk binnen met de rest uit de recensie. Is die plaat eigenlijk uit in Nederland? De cd heb ik iig nog nergens gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |