Ken te weinig van ze om het te raden, ooit wel een verzamelaartje van een vriend geleend maar dat is alweer een tijd geledenquote:
Die heb ik nog op "Ein Abend in Wien"quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:53 schreef dolle_hond het volgende:
welk nummer van wie?
i sing myself to sleep
a song from the darkest hours
Ik krijg gezeur over database-problemen blabla, probeer het zometeen opnieuw etc, maar dat helpt niet..quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Even een nieuwe OP in kladblok/notepad maken. Terug naar Fok, op edit klikken, de hele oude OP in het tekstveld wissen, de nieuwe OP geheel erin copy-pasten. En op invoeren drukken.....
quote:have to be one of the most underated groups of the 80's. Thankfully this CD is testimony to what a big influence they were to the pop world. They won the Brit award for the best British Group in 1987, they were the youngest act to top the album chart with
and beat Micheal Jacksons record for the most hit singles taken from one album (
). People seem to have forgotten just how good they were! The videos were great! <knip>
This is a CD that truly showcases the greatness ofand the greatness of 80's pop music.
Geen slechte gok, maarquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bros ?
Welquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:53 schreef ranja het volgende:
Five star?
hoewel, zo jong waren die toch niet...
+21quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
Wel![]()
ranja + 21
....ik kan trouwens verdomd weinig vinden over Five Star, zelfs de meest obscure 80's band heeft wel een fansite, maar Five star - kan niks vinden
Het betrof hier een customer review van Amazon, waarschijnlijk niet gehinderd door feiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |