iddquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Nitro is nep.
Ik heb gehoord dat Majesco de DS gaat tunellen. Majesco brengt onder andere Age of Empires II naar de DS.
http://n-next.com/index.php?subaction=showfull&id=1116704450&archive=&start_from=&ucat=10"e:At this year's e3 2005 came many surprises. But perhaps one of the biggest to us was that Majesco is working on tunneling software and accessories for the Nintendo DS.
Alex Truong of N-Next reports that he spoke with multiple reps. of Majesco during this year's e3 2005. He claimed that they told him they were working on tunneling software for the Nintendo DS. Supposedly this will be available in the US during the holidays of 2005.
Whether or not it will be of use then is up for debate. We're assuming that Nintendo's online service will debute sometime before it.
Ehm dat is een beetje onzin wat je daar zegt. Ga eens naar schermen van PDA's kijken, die zijn meestal 2x zo groot als die van een DS. Te bedenken dat er ook tekentablets zijn die een 17" oppervlak hebben doet je hele stelling te niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:59 schreef SilverGun het volgende:
Even een discussiepuntje aandragen:
Nintendo heeft telkens geroepen dat een draagbare spelcomputer voorzien van twee schermen, fantastische nieuwe spelervaringen met zich mee zou brengen. Naar mijn idee is er echter maar één echte reden waarom de DS twee schermen heeft waarvan er één te gebruiken is als touchscreen, namelijk de technische beperkingen die het onmogelijk maken om een handheld te maken met één, groot touchscreen. De geweldige ideeën blijven namelijk uit. Het is puur en alleen het touchscreen waarmee leuke dingen wordt gedaan door developers.
Discuss!
Welke demo's zijn er allemaal en hoe komt een leek daaraan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:12 schreef RaymanNL het volgende:
Ik kan geen genoeg krijgen van de demo's![]()
Electroplanktonquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:13 schreef Khadgar het volgende:
Welke zoal, Rayman?
http://wiki.fok.nl/index.php/Wireless_Multibootquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke demo's zijn er allemaal en hoe komt een leek daaraan?
Die is zo ontieglijk gaaf als je hem eenmaal doorhebt!quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:49 schreef Strolie75 het volgende:
Zit die tech demo met die onderzeeboot er ook tussen?
Klinkt heel erg leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:30 schreef Dusch het volgende:
Trouwens die 'DS training for adults: work your brain demo' is ook wel grappig. Je krijgt een aantal sommetjes te zien en die moet je dan oplossen door het antwoord te schrijven.
Bron: http://www.ds-gamer.nl/article/1008p1.htmlquote:Een rondje internet doet wonderen. Bij 'een' Nederlandse distributeur zijn we achter deze veelbelovende titel gekomen. Veelbelovend zeggen jullie? Jazeker, want Electronic Arts en EA Sports zijn de laatste tijd zeer goed bezig. Nu heeft Konami met Pro Evolution Soccer niet meer de monopoliepositie qua voetbalgames op de Nintendo DS. Natuurlijk is Fifa 2006 World Cup geen geringe concurrent voor Konami. Extra motivering voor beide partijen! Hopen we dan...
Wat kunnen we verwachten? Wij weten het ook nog niet precies, want EA wil niets vertellen over de game. We begrijpen wel dat de game zal gaan over het aankomende Wereld Kampioenschap in Duitsland. Stiekem verwachten we een online modus, aangezien Konami die ook in hun Pro Evolution Soccer stoppen en EA niet graag achterblijft.
Volgens de uitgever komt de game uit op 31 december, maar neem maar van ons aan dat dit niet de uiteindelijke datum zal zijn waarop de game uitkomt. Als de officiële aankondiging van Electronic Arts komt dan zullen we ongetwijfeld meer te weten komen over de game!
Sceptisch als ik ben. Het zou eerder nieuws zijn als Fifa NIET naar de DS zou komenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:46 schreef Thomper het volgende:
Fifa naar DS
[..]
Bron: http://www.ds-gamer.nl/article/1008p1.html
Overgenomen door GameFront en GBA-Europe, en nog wel wat sites.Kan me trouwens ook niet voorstellen dat EA geen Fifa naar DS brengt.
"Nin ten do"quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Aha, dat tweede spel bij Brain Training reageert op stemcommando's heb ik net ontdekt. Helaas spreek ik geen woord Japans
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:28 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heb ik ook geprobeeerd, maar sushi, kamikaze, pokemon....allemaal geen effectquote:
Vreemd, ik speel het nog steeds bijna elke dag met veel plezier...quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:31 schreef YourMaster het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen Yoshi gespeeld. Wat een slecht spel zeg. Het is een opluchting als ik dood ga, dan houdt het saaie tenminste op. En dan heb ik eigenlijk totaal geen behoefte om het nóg een keer te doen. Ik vind het simpelweg saai omdat ik weet dat ik toch nooit ergens kan komen, geen doel.
De multiplayer is wél heel erg leuk, dat is lekker actief en heb je een duidelijk doel, je tegenstander hinderen/doden of snel bij de finish komen. Dat is echter ook maar even leuk, want ze hebben maar 1 level en 1 muziekje er in zitten, dat begint toch ook echt wel te vervelen. Maar dit vond ik de eerste paar honderd keer tenminste wel erg leuk.
Wat bedoel je precies?quote:Eindelijk kan ik de demos spelen. Werkt erg goed moet ik zeggen. Is het trouwens mogelijk om WMB continue te laten draaien? Of moet ik telkens als ik een game upload opnieuw opstarten?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zouden ook nog demo's moeten zijn van guru guru nogwat en een trailer van Zelda (niet de gallery). heeft iemand die al online gevonden?
Oh ik zal dat eens proberen, wat is die submarine demo goed zeg!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Heb je die .reg file in de map van wmb.exe goed aangepast (je moet de map veranderen met bijv. kladblok) en geimporteerd in het register?
Probeer het anders eens opnieuw, want het is echt supermakkelijk, met 1 muisklik verstuur je dan de rom naar de DS.
Pac-Pix is een heel erg leuk spel maar verwacht er niet meer dan 2 weken mee te doenquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:21 schreef jercovski het volgende:
is pic pax echt de moeite waard?? zijn er hier mensen die wat ervaringen willen delen??
kan je wat zeggen over de gameplay en variatie??quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:48 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Pac-Pix is een heel erg leuk spel maar verwacht er niet meer dan 2 weken mee te doen
Er zit niet heel veel variatie in, je hebt op elke "pagina" hetzelfde doel, wat dus alle spookjes opeten is. En dat kun je dus d.m.v. een pac-man te tekenen. Maar sommige zitten weer op onberijkbare plaatsen waardoor je een pijltje moet tekenen wat dan tot leven komt of spiegels gebruiken om de pijlen een bepaalde richting op te sturen. Ook kun je bommetjes tekenen (pas later, net als de pijltjes leer je dat later) waar je muurtjes mee weg kan blazen of een soort van bescherming van de vijanden weg te blazen. Ook heb je een sketchbook waar je wat mee kan kloten en wat geheime tekeningetjes te ontdekken maar na 10 min ben je er wel klaar mee. Ook krijg je als je later het spel hebt uitgespeeld een 2e book waar je alle levels nog een keer kan doen met een hoger moeilijkheidsgraad. Ook krijg je een bepaalde rank als je een level hebt gehaald en krijg je cards voor het halen van het level op een bepaald niveau die je later kan bekijken en eigenlijk totaal geen nut heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:03 schreef jercovski het volgende:
[..]
kan je wat zeggen over de gameplay en variatie??
zijn volgens mij niet veel leukere spellen uit die ik nog niet heb voor DSquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:13 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Er zit niet heel veel variatie in, je hebt op elke "pagina" hetzelfde doel, wat dus alle spookjes opeten is. En dat kun je dus d.m.v. een pac-man te tekenen. Maar sommige zitten weer op onberijkbare plaatsen waardoor je een pijltje moet tekenen wat dan tot leven komt of spiegels gebruiken om de pijlen een bepaalde richting op te sturen. Ook kun je bommetjes tekenen (pas later, net als de pijltjes leer je dat later) waar je muurtjes mee weg kan blazen of een soort van bescherming van de vijanden weg te blazen. Ook heb je een sketchbook waar je wat mee kan kloten en wat geheime tekeningetjes te ontdekken maar na 10 min ben je er wel klaar mee. Ook krijg je als je later het spel hebt uitgespeeld een 2e book waar je alle levels nog een keer kan doen met een hoger moeilijkheidsgraad. Ook krijg je een bepaalde rank als je een level hebt gehaald en krijg je cards voor het halen van het level op een bepaald niveau die je later kan bekijken en eigenlijk totaal geen nut heeft.
Ik adviseer om het spel te importeren omdat 45 euro (wat ik er zelf voor heb betaald) erg veel is, zeker als je nadenkt wat voor spellen je ook voor dat geld kan halen (bvb elektroplankton).
Ik heb ze en ze bevallen goed. Het scherm blijft gewoon goed reageren. Ze zijn afwasbaar onder kraan en daarna weer perfect te gebruiken. Wel erg duur voor een simpel laagje plastic, 15 euro!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:06 schreef basalphenaar het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze screenprotectors: http://www.pdashop.nl/product/12518/15212/14
Ik wil ze misschien kopen, maar ik weet niet of het wat is.
Kirby's Canvas Curse binnenkortquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:14 schreef jercovski het volgende:
[..]
zijn volgens mij niet veel leukere spellen uit die ik nog niet heb voor DS![]()
Tja ik vraag me af hoe lang het blijft boeien. Ik heb de demo even gespeeld maar om nou te zeggen dat het erg leuk is om lang te doen...nee niet echt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:51 schreef Thomper het volgende:
Ik twijfel over Electroplankton. Wel, niet, wel, niet, wel kopen?
Die demo heb ik nog niet gespeeld, heb geen WiFi kaartje.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
De demo is ook wel erg kort natuurlijk. Wat kloten met supermario geluidjes, dat verveelt snel. Het volledige spel zal natuurlijk een stuk uitgebreider zijn.
Ik hoop ook dat de dingen die je dan toevoegd aan de melodie uitgebreider zijn. Want met de demo kun je een paar dingetje aanklikken en dan "overschrijft" ie de gene die je als eerste hebt aangeklikt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:00 schreef Thomper het volgende:
[..]
Die demo heb ik nog niet gespeeld, heb geen WiFi kaartje.De demo is inderdaad beperkt als ik de impressies erover lees. 1 mode, en dan ook nog eens 1 tune.
Haha alleen door dat geweldige tekstje zal ik die dingen kopenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb ze en ze bevallen goed. Het scherm blijft gewoon goed reageren. Ze zijn afwasbaar onder kraan en daarna weer perfect te gebruiken. Wel erg duur voor een simpel laagje plastic, 15 euro!
En een briljante mededeling op de verpakking: Only wash protectors! Do not wash with PDA!
Toen ik m'n Wifi kaartje met die custom driver had geinstallleerd zag ik dat er in je device manager een DS komt te staan met bijbehorend icoon. Dus ik dacht 1 + 1 = 2 en heb dat icoontje opgezocht.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:26 schreef __Saviour__ het volgende:
he da's wel tof zo'n icoontje.
Ik zat eerst al in Windows zelf te zoeken. Nu heb ik een PDA-icoontje, die vond ik het er nog het meest op lijken.
Het is geen spel, niemand moet het ook zo bekijkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
De demo is ook wel erg kort natuurlijk. Wat kloten met supermario geluidjes, dat verveelt snel. Het volledige spel zal natuurlijk een stuk uitgebreider zijn.
Ze zijn ook bij Dynabyte te verkrijgen trouwens. Gister hadden ze er geen meet @ Dixons. Ook bij dynabyte zijn ze 30 euro.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Zie voor een installatiehandleiding: http://wiki.fok.nl/index.php/Wireless_Multiboot
De Dixons heeft de Sitecom WL-115 kaart, die is 30 euro.
En waarvan nul PSP titelsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Japanse dagelijkse software sales.
Game (daily 2005/06/01 dates) Monday - Friday renewal
Ranking Type Title Sale origin Genre Sale day
*lijst titels*
9 DS titels in de top 20. Meneer Iwata lacht zich waarschijnlijk helemaal rot.
10 nintendo + 10 ps2...goh, helemaal geen xbox titels....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:14 schreef Ruzbeh het volgende:
9 DS titels in de top 20. Meneer Iwata lacht zich waarschijnlijk helemaal rot.
Nee hehe tis japan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:52 schreef philipnorth het volgende:
[..]
10 nintendo + 10 ps2...goh, helemaal geen xbox titels....
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4822
Nintendo DS POWAH !
Je moet eens weten wat een geweldige line-up je nu hebt voor de DS daar in Japan. De volgende paar maanden komen er echt gigantisch veel kwaliteit games dus de PSP zal de DS nu waarschijnlijk nooit meer inhalen. De komende maanden in ieder geval niet!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4822
Nintendo DS POWAH !
Kopen Kopen Kopen Kopen!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:51 schreef Thomper het volgende:
Ik twijfel over Electroplankton. Wel, niet, wel, niet, wel kopen?
Doorzichtig is lelijk. Dan zie je al die dingen waar schroeven in zitten enzo. Bleh.quote:
Het spel zelf is 2D maar de characters en zo zijn 3D.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:30 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe heet dat nieuwe 2D Mario-spel eigenlijk? En wanneer komt hij uit?
quote:Koop je nu een Nintendo DS bij Bart Smit, dan krijg je gratis een zelfde stylus als die die op de E3 werd weggegeven op de Mario Kart booth.
Bart Smit is een van de grootste speelgoed winkel van Nederland, en ze hebben nu wel een hele leuke actie als je nog geen DS hebt. Koop je namelijk nu een Nintendo DS, dan krijg je gratis een Mario Kart stylus. Deze zelfde stylus werd ook weggegeven aan de journalisten die de afgelopen E3 langs de Mario Kart booth liepen. Heb je al een DS? Helaas, pech gehad. De actie geldt alleen als je nu een DS koopt. Dat wordt zeuren bij de kassa...
-Multiplayer kan binnen dertig meter volledig gratis, het gaat zonder draad.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:43 schreef Operc het volgende:
hoi mensen, even een paar vraagjes onder de DS (ik wil er mss een gaan kopen)
hoe zit dat met multi payer? moet je er iets extras voor hebben? en moet je per maand iets betalen?
en is het duidelijk of/wanneer hij goedkoper wordt? want ik ben ni zo rijk,en ik vind 150 euri best veel geld daarvoor eigk.. en als je multi playerd, wat voor bereik heeft een DS, en hoelang gaan de batterijen ongeveer mee? (jaja ik zeik, maar alsik hoor dat die van de PSP maar 3 uur mee gaan....)
Alvast bedankt voor het antwoorden!
al iets bekend over de manier van betalen op die plaatsen dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Lokaal multiplayer is 100% gratis, dan zetten de DS'en een lokaal draadloos netwerkje op.
Later dit jaar gaat Nintendo zelf een online service opzetten. Die is gratis. Je hebt dan uiteraard nog wel een internetverbinding nodig. Via openbare Hotspots kun je ook online (T-Mobile adverteert daar nu groots mee), maar dat is niet gratis.
Voor een gewone multiplayer, binnen 30 meter heb je verder niks nodig, als je over de hele wereld wil spelen (tegen iemand uit china) moet je een draadloze router ding kopen, maar dat kan pas vanaf het eind van dit jaar......quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:29 schreef Operc het volgende:
danku voor de reacties (vette foto trouwens:p)
maar je hoeft nix extras te kopen voor multi player? en dan bedoel ik en soort moden ervoor ofzo
Ben jij niet een beetje een spammert?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:43 schreef dstopgames.nl het volgende:
Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, filmpje Yu-Gi-Oh (reclamespotje) samen met twee nieuwe screenshots:
Filmpje
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik geloof dat T-Mobile met abonnementen werkt, altijd online voor een vast bedrag, en met kraskaarten: een bepaald aantal uur (of zelfs dagen?) online. Maar dat hebben ze vast wel ergens op hun site staan.
Heb Kirby (en Electroplankton) geimporteerd! Roze stylus, here I come.:Dquote:Op zondag 5 juni 2005 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Een echte topgame komt er natuurlijk binnenkort aan: Kirby Canvas Curse! Je moet hem dan wel importeren, dat is nog eens veel goedkoper ook
*Kuch*.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game (daily 2005/06/01 dates) Monday - Friday renewal
Ranking Type Title Sale origin Genre Sale day
1 NDS Work Your Brain: Brain Training For Adults DS Nintendo Co. ETC 2005/5/19
2 PS2 Tear Ring Saga SLG 2005/5/26
3 PS2 NAMCO×CAPCOM ナムコ SLG 2005/5/26
4 PS2 Racing battle -C1 GRAND PRIX- Vigorous SPT 2005/5/26
5 NDS SD Gundam Generations DS Bandai SLG 2005/5/26
6 PS2 Romancing Saga RPG 2005/4/21
7 PS2 Semi- ripening hero 4 - 7 semi- ripening heros - スクウェア * エニックス SLG 2005/5/26
8 NDS Nintendogs Shiba Nintendo Co. SLG 2005/4/21
9 PS2 Yu Yu Hakusho FOREVER Bump rest ACT 2005/5/19
10 GC Metroid Prime 2 Nintendo Co. ACT 2005/5/26
11 PS2 Ataelir Iris: Eternal Mana 2 Gas To RPG 2005/5/26
12 NDS Nintendogs Dachs Nintendo Co. SLG 2005/4/21
13 PS2 World soccer winning eleven 8 SPT 2005/3/24
14 PS2 Baseball live 2005 ナムコ SPT 2005/4/21
15 NDS Nintendogs Chihuahua Nintendo Co. SLG 2005/4/21
16 NDS Touch! Kirby Nintendo Co. ACT 2005/3/24
17 NDS Bomberman DS Hudson ACT 2005/5/19
18 NDS NARUTO 3 for DS Tommy ACT 2005/4/21
19 PS2 Lead * dead * revolver カプコン ACT 2005/5/26
20 NDS Wario Ware Touched! Nintendo Co. ETC 2004/12/2
Jep de Japanse. Kost niet veel meer, en die roze stylus is toch wel een leuke extra. En verhaal? Veel verder dan "Kirby is in een bal veranderd!" komt dat dacht ik niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan heb je de Japanse versie neem ik aan? De VS versie (die ik importeer) heeft dat niet dacht ik
Nicequote:News: Winning Eleven DS In Development
Posted by Tphi - Jun 6th 2005 14:46
It seems the DS is to receive a version of the critically acclaimed soccer game from Konami!
Nothing has been let slip about this game so far, except from the fact it is in development by Konami. Tentatively titled World Soccer Winning Eleven DS, it's unknown if the game will use the touch-screen features of the DS, or even how the two screens will be used.
With a release in the near future for Japan, we should have more news on this title soon.
Woei, hij's besteldquote:1x Kirby: Canvas Curse @ $50.95
Product ID: 90086806
Product Type: Nintendo Dual Screen'
quote:NDS WinS is an API for the Nintendo Dual Screen.
This is a port of the famous GBA WinS first coded by Francesco Napolitano
and is still available at www.gbawins.com.
However, NDS WinS is NOT a direct port of GBA WinS.
NDS WinS currently have the following features in addition to GBA WinS's features
• 100% Touch Screen Integration which means :
o Drag-able and Resize-able Windows
o On-Screen vKb (virtual Keyboard) for easy text editing
o Clickable Buttons and other Controls
• Cool new Application Lunching system – Icons
• On-Screen Real-Time-Clock
• Can hold ANY GBA WinS application
Blegh.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:08 schreef mikando18 het volgende:
Windows op de DS
[..]
[afbeelding]
http://n-next.com/index.php?subaction=showfull&id=1118071939&archive=&start_from=&ucat=2&
GBA flashcards kosten echt geen drol meer vandaag de dag.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel geinig. Alleen jammer dat ik er niks aan heb. Om homebrew code te draaien moet je of een flashcard hebben of de DS zelf flashen
Lekker, ik heb die dingen vrijdag besteld, ik krijg ze waarschijnlijk morgen of woensdag binnen. Ik vind het heerlijk om te horen dat je met een rustiger gevoel op je DS kan spelen, want ik ben heel erg zuinig op mijn DS!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nu de screenprotectors van pdashop.nl er een klein weekje op zitten, en het is echt een aanrader! (de protectors van Piranha, die ik ook heb geprobeerd, zijn een grote afrader)
Je gebruikt het touchscreen met een veel geruster gevoel, vooral bij bepaalde WarioWare spelletjes waar je echt idioot snel over het scherm moet bewegen. En ook erg fijn: de protectors werken ontspiegelend.
Hey, dat bericht stond nog niet eens onlinequote:Op maandag 6 juni 2005 23:57 schreef mikando18 het volgende:
Mario Kart pic
[afbeelding]
Makkelijk dat ze ook er neerzetten uit welk spel de tracks komen, als het goed is komen er 30 tracks uit de oude delen en nog eens een stapel nieuwe![]()
Dat is inderdaad best grappig. Ik heb de demo ervan gespeeld, die bevat maar 2 operaties, maar is toch al erg leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:44 schreef Jebus het volgende:
Dat dokterspel (Traumacenter) lijkt me nou zo dope he, alleen daarom ga ik misschien al terzijnertijd een DS halen
Ja erg leuk. Maar bij de tweede operatie gaat die kerel elke keer dood. Ik weet niet wat ik fout doe. Ik moet dat bloed afzuigen maar vervolgens is de beste man in no time dood. Weet jij het misschien?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best grappig. Ik heb de demo ervan gespeeld, die bevat maar 2 operaties, maar is toch al erg leuk.
Het is zeer zeker origineel, ik heb sinds december een DS. Maar behalve Mario64 heb ik geen andere games. Ze spreken me niet echt aan of ik heb het gevoel dat ze het geld niet waard zijn. Jammer is dat. Maar vanaf deze maand komen de betere games uit. Another Code, Bomberman, etc.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:56 schreef SebasC het volgende:
Heb nu sinds een week een Nintendo DS en moet zeggen dat ik het een erg tof ding vind, orgineel zeker, qua games moet hij nog even inkomen, maar de toekomst zal goed zijn voor de DS aangezien het erg orgineel blijft met 2 schermen te spelen.
In de mediamarkt in Zwolle was het spel 29.99quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:46 schreef philipnorth het volgende:
Iemand enig idee wat Polarium bijv. kost bij de media markt?
Sowieso wat de spellen bij de MM kosten?
Zit er morgen naast, dus misschien eens ff kijken
www.inkoopacties.netquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:01 schreef kanaiken het volgende:
Ik heb gekeken naar de neoflash website, en de duitse websites rekenen 180 euri voor een 512 Mb versie en 230 voor een 1024 Mb versie. Dat is dus maar 64 en 128 MB, lijkt me wat weinigZijn er betere alternatieven? Of kan ik beter gewoon wachten. (En zijn de mensen die dus al flashcards hebben aan het importeren geslagen?)
Relaxte sitequote:
Dat foldertje had ik gister alquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:33 schreef gamecube_master het volgende:
Net foldertje van de Media Markt gekregen, DS kost er 140 euro en Yoshi en Mario 64 DS kosten 42 euro
Zit er nergens meer een demo bij, of zouden er nog ergens restanten slingeren?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat foldertje had ik gister al
Ze hebben hem goedkoper gemaakt denk ik omdat er geen demo meer bij zit enzoooooo![]()
koop AUB niet de neoflash, ik ben daarmee behoorlijk afgezet (geld weg en geen flash kit + set is zwaar overpriced)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:01 schreef kanaiken het volgende:
Ik heb gekeken naar de neoflash website, en de duitse websites rekenen 180 euri voor een 512 Mb versie en 230 voor een 1024 Mb versie. Dat is dus maar 64 en 128 MB, lijkt me wat weinigZijn er betere alternatieven? Of kan ik beter gewoon wachten. (En zijn de mensen die dus al flashcards hebben aan het importeren geslagen?)
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef knater het volgende:
[..]
koop AUB niet de neoflash, ik ben daarmee behoorlijk afgezet (geld weg en geen flash kit + set is zwaar overpriced)
Ik zou nog even wachten hiermee als je het voor commerciele doeleinden gaat gebruiken, het save gedeelte is nog erg brak, je hebt dus een originele cartridge nodig met dezelfde savegame grootte.
Als je dan toch nu een flashkaart wil hebben is xg2t een goed alternatief met passme (of firmware flashen dan heb je die hele passme niet meer nodig) of EZ flash 3, zelfde principe..
zaterdag was ik in vlissingen bij de intertoys of bart-smit en daar hadden ze ook de DS met de Metriod demo.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:09 schreef lizardtattoo het volgende:
In het ZuidOosten des lands vandaag nog exemplaren met demo gesignaleerd.
Ik heb ze nu binnen, maar hoe heb je ze aangebracht? Ik blijf maar stof krijgen op de plakkant, en het aanbrengen is ook een heel precisiewerkje. Heb je het op een speciale manier gedaan?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zitten 2 protectors in het pakje, een voor het bovenste en een voor het onderste scherm
Ze zijn niet even groot, omdat die voor het bovenste scherm ook de zwarte rand bedekt.
Let wel goed op dat je de juiste kant naar beneden plakt.
Dat is snel.quote:Nintendo Confirms Another Code
At least one English-speaking territory's getting the DS adventure this summer.
Nintendo Europe has revealed that the company has added Another Code to its second quarter 2005 Nintendo DS line-up. Titled Another Code: Two Memories, this adventure game will be the localized version of the interactive novel released in Japan just a couple months ago.
The European version of Another Code: Two Memories will be released in that territory on June 24th. Though Nintendo of America has previously mentioned the game in past release lists, the company has yet to reveal a US date for Another Code.
In Another Code: Two Memories, players take control of Ashley, a young girl who gets a message to meet her long-lost father on a mysterious island. When she arrives her father is nowhere to be seen and Ashley begins to suspect something is wrong. As players explore the island in search of Ashley's father, strange things start to happen and they are thrust into the middle of a sinister plot.
Onthoud wel dat het spel zo kort is dat het ook in ongeveer 1 retourtje uit te spelen isquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:08 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
aaahhh!!!!!
another Code lijkt me zo een gaaf spel om te spelen.
lekker in de trein op ionderzoek uitgaan
Alleen niet vergeten uitte stappen als je op plaats van besteming bent ^^v
O...M....G!!!!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Limited Edition Nintendo DS-en:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=4883
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef OnaNia het volgende:
Onthoud wel dat het spel zo kort is dat het ook in ongeveer 1 retourtje uit te spelen is
Is het een kort spel?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Onthoud wel dat het spel zo kort is dat het ook in ongeveer 1 retourtje uit te spelen is
Dat meen je niet....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef OnaNia het volgende:
[..]
vette shit!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo kort is ie volgens mij nou ook weer niet?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:41 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Dat meen je niet....![]()
Als dat zo is laat ik deze ook aan m'n neus voorbij gaan. Jonge jonge.![]()
Alleen valt het punt een beetje tegenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:27 schreef lizardtattoo het volgende:
Volgens Planet GameCube is Another Code "pretty long" en "It'll keep you busy for quite a while." Ik kan geen schattingen vinden van hoe lang dat dan ongeveer is.
Als je pagina 1 leest, zie je ook waarom, hij ergert zich mateloos aan het feit dat je niet gewoon alles op kan pakken wat je ziet om het vervolgens "ooit" te gebruiken. In Another Code kan je pas als je een puzzel bent tegengekomen de benodigde voorwerpen gaan zoeken en pakken in plaats van een enorme stapel voorwerpen in je inventaris mee te slepen waar je het nut nog niet van weet. Ik heb daar niet zo veel problemen mee, dus ik denk wel dat ik dit een leuk spel ga vinden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alleen valt het punt een beetje tegen
Die Peach DSquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is uitgesteld vervroegd. Hij stond namelijk geplant voor 26 juni (volgens gamespress.com).quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is snel.Lijkt me wel een goed spel, ouderwetse adventure.
Eh, June 24th is 2 dagen voor 26 juni hoor...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Met andere woorden: Hij is uitgesteld. Hij stond namelijk geplant voor 26 juni (volgens gamespress.com).
Error errorquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:49 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Eh, June 24th is 2 dagen voor 26 juni hoor...
Was al eerder bekend dat er een Pro Evo naar de DS zou komen geloof ik. Heb het iig al eens eerder gelezen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:02 schreef BMH het volgende:
Pro evolution soccer toch niet exclusief voor PSP??
http://ds.ign.com/articles/623/623483p1.htmlquote:Digging Strike combines elements from the original Dig Dug and its successor, Dig Dug II. The top screen shows an overhead view of the stage, similar to Dig Dug II. The bottom screen shows the stage in classic Dig Dug side view as you dig.
Je moet een pad tekenen bij beide spellen om vooruit te komen, daar houdt de vergelijking op.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:55 schreef Lukaso het volgende:
Lijken kirby en yoshi danig op elkaar dat je er eigenlijk maar een hoeft te hebben?
ik zat er over te denken kirby te importeren maar yoshi(jap) is wel erg goedkoop...
What the fuck dude... als je die zwarte gebruikt bij een zwarte DS....!!!quote:
Die zijn wel tofquote:
Of onbreekbare stylussen, dat is ook wel goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:08 schreef Khadgar het volgende:
Mijn DS is al een keer goed geflikkerd, zitten diepe krassen in de deksel nu. Maar hij doet het nog!
Daar zit dat gaatje aan de achterkant voor...quote:
Dat heb ik twee keer gehad, en één van die twee keren lag hij recht voor me op tafel, terwijl ik de hele tafel had doorzochtquote:
GRRRRquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarom moet je eigenlijk ook spelen met zo'n Pac-Pix Stylus, die is een stuk moeilijker om kwijt te raken
Maar daar betaal je ook weer (hoeveel was het ook alweer) 2000 of 3000 sterren voorquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarom moet je eigenlijk ook spelen met zo'n Pac-Pix Stylus, die is een stuk moeilijker om kwijt te raken
oei, ik heb een gevoelige snaar geraaktquote:
Alleen in de US toch nog maar?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:24 schreef mikando18 het volgende:
Er gaan geruchten dat de DS deze maand nog met mario 64 gebundeld wordt, dus wie van plan is binnenkort een Ds te kopen kan misschien beter even wachten.
Ik vind het erg lijken op Mario Bros 3... Het is toch wel een NEW deel he?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:32 schreef mikando18 het volgende:
NieuweNew super mario bros filmpje, ziet er nog wat kaal uit maar ze hebben nog wel even om er aan te werken.
De Gamecube is amper te kraken en de DS is dat binnen een jaar, domme Nintendo hebben jullie dan niks van de gba geleerdquote:PIRATES CRACK THE DS CODE IN A FLASH
ROMs, emulators, and USB writers appear online
15:07 In what can only be making Nintendo grit their teeth in anger, the free reign of information on the internet has led to the creation of DS ripping and pirating software and hardware.
With a worryingly simple process of copying from your PC onto a cartridge that goes straight into your DS, would-be do-badders are now raring to go for the chance to get their games gratis.
With hacking circles already successfully cloning software and running NDS games on their PCs this was hardly unexpected, but a worry for Nintendo nonetheless.
In the past the Japanese gaming giant has had endless trouble with pirating, from the huge amounts of fake NES consoles being sold in markets, to the dodgy 100-in-1 GB/GBA cartridges.
No doubt there'll be a fiery reaction from Nintendo, so we'll keep you up to date
gb/gbc/nes/snes/n64 vergeten? alles word op te duur gekraakt, het is aan jou de keuze om nintendo te steunen of de rug toe te keren, alhoewel het eigenlijk geen keuze zou moeten zijn, maargoed..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:12 schreef mikando18 het volgende:
[..]
De Gamecube is amper te kraken en de DS is dat binnen een jaar, domme Nintendo hebben jullie dan niks van de gba geleerd?
http://www.computerandvid(...)ry.php(que)id=120217
Met prijzen van 45 euro t.o.v. 30 dollar in de VS en releasedata die vele maanden later zijn dan elders wordt het je in Europa soms wel eens moeilijk gemaakt om Nintendo onvolwaardelijk te blijven steunen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:48 schreef knater het volgende:
[..]
gb/gbc/nes/snes/n64 vergeten? alles word op te duur gekraakt, het is aan jou de keuze om nintendo te steunen of de rug toe te keren, alhoewel het eigenlijk geen keuze zou moeten zijn, maargoed..
De naam voorspelt iig niet veel goeds Cocoto kuttoquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:22 schreef Sickert het volgende:
is dat cocoto kutto racer nogwat iets? zag m vandaag liggen met tasje voor 34,95 bij de eplaza alleen die ranzige baklaperige muts achter de balie wist niet of ie leuk was... ik bedoel je werkt in een game shop en je checked niet eens de spellen wat ben je dan voor NOOB!
Ik heb dat pakket ook zien liggen. Tot nu toe heb ik alleen twee Franstalige reviews gevonden, het lijkt erop dat het geen slecht spel is maar ook niet echt iets bijzonders.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:22 schreef Sickert het volgende:
is dat cocoto kutto racer nogwat iets? zag m vandaag liggen met tasje voor 34,95 bij de eplaza alleen die ranzige baklaperige muts achter de balie wist niet of ie leuk was... ik bedoel je werkt in een game shop en je checked niet eens de spellen wat ben je dan voor NOOB!
aha leuk.. maar ik spreek geen woord fransquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:39 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Ik heb dat pakket ook zien liggen. Tot nu toe heb ik alleen twee Franstalige reviews gevonden, het lijkt erop dat het geen slecht spel is maar ook niet echt iets bijzonders.
http://portables.p-nintendo.com/previews/P-19797-1.html
http://www.jeuxvideo.com/articles/0000/00005419_test.htm
http://www.n-next.com/index.php?subaction=showcomments&id=1118383507&archive=&start_from=&ucat=6"e:In a bid to attract more programmers and skilled hardware hackers into the homebrew NDS scene to crack the ever depressing WiFi issues, StoneCypher has setup a bounty currently standing at $800 US at the time of reporting.
Currently the bounty applies to the following areas:
- figuring out the register set to accomplish (specific list)
- implementing correct connect/disconnect code and implementing correct send/receive code, each of which works both with DS’s and PC’s
- bootstrapping TCP/IP (or, icky, UDP/IP)
For those wanting to participate, head over to the HQ site of auby.no for further information. In layman's term, only apply if you are skilled in technical who-huh.
What does this mean to the rest of us non-techies?
Well you can expect homebrew games to have wireless multiplayer features coded into it if the projects are successful. If a full TCP/IP stack becomes available, expect to also see mp3/shoutcast streaming, web browsers, chats or anything else imaginable! You might even want to create a remote control for your TV…
Ik was een tijdje terug al op die site, toen stond de bounty nog op 350 dollar ofzo dus het is flink wat gestegen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:47 schreef mikando18 het volgende:
Zijn er hier nog een paar slimme gasten die $800 willen verdienen?
[..]
http://www.n-next.com/index.php?subaction=showcomments&id=1118383507&archive=&start_from=&ucat=6&
Ik denk dat dat spel ook wel wat voor mij is, maar volgens mij komt tie pas hier in november uitquote:
Woei, ik krijg steeds meer zin in dat spel. En binnenkort heb ik hemquote:
Is dat de US of JAP versie die je krijgt? Ik ben niet vies van import maar m'n Japans is niet optimaal dus het zou fijn zijn als het te volgen is. Enig id?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Woei, ik krijg steeds meer zin in dat spel. En binnenkort heb ik hem
Mooi want dat lijkt me een heel goede game. Dit is toch geen uit de kluiten gewassen minigame zoals Yoshi? Ik wil namelijk wel een verhaal en bosses enzo!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
De US versie is volgende week te koop. Dus ik zou die bestellen
Heb hem toch maar gekocht omdat het wachten op mario kart lang gaat durenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:22 schreef Sickert het volgende:
Waar heb je hem besteld dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:21 schreef __Saviour__ het volgende:
De US versie heb ik inderdaad besteld ja. Ik heb er zin in
www.dvdboxoffice.com.quote:
Moet je je eerst registreren om die opties te krijgen, oid?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
www.dvdboxoffice.com.
Lekker goedkoop daar (prijzen zijn standaard in Candese dollar. Zet die via Opties op Euro en sta versteld van de koopjes!)
Je voelt wel een beetje dat het schuurt zeg maar, en dat speelt niet echt fijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb je er last van tijdens het spelen?
Nope, rechts zit een link genaamd Change Currencies.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Moet je je eerst registreren om die opties te krijgen, oid?
Neem even contact op met Nintendo, of ze een nieuwe willen sturen.quote:en ik maak me hier nu een beetje zorgen over, aangezien er veel shooters op de DS gaan uitkomen en die met de thumbstrap het beste spelen........
Nu zie ik het, dankjequote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nope, rechts zit een link genaamd Change Currencies.
Yoshi is een dino (zie Super Mario World)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
lol de prijsvraag bij Gammo :
Wat voor dier is Yoshi eigenlijk :
Een pinguin
Een draak
Een dinosaurus
Tis toch gewoon een Yoshi
Nee je moet weggetjes voor hem tekenen met de stylus waar hij dan overheen rolt, hij kan wel nog steeds de krachten van vijanden overnemen zoals we gewend zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:24 schreef HomerJ het volgende:
Wat voor soort game word kirby? Weer ouderwets 2d gastje opzuigen en eigenschappen stelen?
Omg. Weet je nog steeds niet wat die Kirby game wordt?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:24 schreef HomerJ het volgende:
Wat voor soort game word kirby? Weer ouderwets 2d gastje opzuigen en eigenschappen stelen?
Dat is als je het via koerier wilt laten versturen. Dat is erg snel, enkele dagen levertijd maar.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:46 schreef kanaiken het volgende:
Nu zie ik het, dankje
Idd goedkoop, maar kost nog 15 dollar extra om te verschepen
Maar moet je dan niet extra betalen bij de douane ofzo?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is als je het via koerier wilt laten versturen. Dat is erg snel, enkele dagen levertijd maar.
Maar de standaard bezorging is gratis, maar duurt langer, 1 tot 3 weken.
Die kans is er wel. Maar ze controleren slechts steekproefgewijs.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:48 schreef OnaNia het volgende:
Maar moet je dan niet extra betalen bij de douane ofzo?
Ik gebruik geen screen protection en heb helemaal geen last van krassen, en dat terwijl mijn DS minimaal 2 uur per dag aan staat.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:35 schreef Operc het volgende:
nog even een vraagje, ik ben van plan om ergens in de zomer een DS + mario te gaan kopen, maar hoe zit dat met screen protectors? ik heb namelijk bij electric city, zo'n pakket gezien van 25 euri, hoes, spel hoesjes, oortjes enz. daar zaten ook screen protectors bij, k geloof van big ben, weet een van jullie of dat een beetje goede zijn? alvast bedankt!
Ik verwacht rond november nieuwe kleuren in Europaquote:Op zondag 12 juni 2005 21:36 schreef -Yuna- het volgende:
Ik wacht nog steeds op de DS in andere kleuren (bij voorkeur donkerblauw, of een leuke print). Iemand enig idee wanneer hier andere kleuren naar toe komen (al is het maar turquoise die al in japan uit is)?? Ik wil namelijk another code als die uitkomt
Dan was ik eerst ook van plan om een DS te kopen (voor animal crossing) maarja nu wil ik er nu al 1quote:Op zondag 12 juni 2005 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht rond november nieuwe kleuren in Europa
Ik zeg 1 september. PSP komt uit, oplossing: nieuwe kleurtjes.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht rond november nieuwe kleuren in Europa
Bij www.pdashop.nlquote:Op zondag 12 juni 2005 22:53 schreef dstopgames.nl het volgende:
@Saviour: Welke protectors heb je? Waar gehaald?
is die ook te importeren?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:40 schreef dstopgames.nl het volgende:
Cocoto is inderdaad een aanrader voor iedereen
Dat is wel degelijk waar, een vriend van mij heeft de japanse versie en dat touchscreen is veel harder. Alleen het beeld zelf is minder mooi (wat gelig).quote:Op zondag 12 juni 2005 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Of je last van krassen hebt is echt enorm verschillend merk ik wel. Het zou te maken hebben 2 verschillende soorten touch screens. De import-DS-en uit Japan zouden een iets ander soort scherm hebben. Maar of dat verhaal klopt weet ik niet, ik las het maar ergens op een forum.
Ik heb die screenprotectors ook op aanraden van Saviour, en ik ben er over het algemeen heel tevreden mee. Het scherm voelt echt véél sterker aan, en je speelt met veel meer lol op je DS. Het enige wat een beetje kut is, is het opplakken van die dingen. Het is echt een ramp om ze opgeplakt te krijgen zonder dat er stof onder zit. Maar als ze er eenmaal opzitten heb je er heel veel plezier vanquote:Op zondag 12 juni 2005 23:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bij www.pdashop.nl
Voor een simpel stukje plastic is 15 euro veel, maar het is het waard.
Nou ik had toch echt flink veel krassen op mijn vorige DS, en die kreeg ik er ECHT niet af. En ik ga echt heel voorzichtig met mijn DS om. Het lag volgens mij ook voor het grootste deel aan mijn thumbstrap, die is beschadigd heb ik een paar dagen geleden ontdekt.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:36 schreef GcKing het volgende:
Het is ook wel logisch eigenlijk, want het lijkt mij dat als je met onscherp plastic (wat de thumbstrap en de stylus zijn) over een scherm gaat je geen echte krassen maakt.
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:46 schreef Lukaso het volgende:
...
Ander onderwerp, weet iemand of electroplankton nog buiten japan uit gaat komen?
Lijkt er dus op dat de game in ieder geval naar Amerika komt.quote:
Article source: Nintendo Power
Category: Other
Players: 1 player
Release Date: Announced
Publisher: Nintendo
In Electroplankton, art and music collide to create a wildly fresh interactive audio experience. In this title, featuring the striking visual style of Japanese artist Toshio Iwai, you can poke, rub, and draw on the touch screen to stimulate odd aquatic creatures and create your own music. Each of the 10 different types of Electroplankton features a completely different sound style, ranging from haunting melodies to head-nodding beats to funky Mario theme remixes. One even acts as a sampler, allowing you to record up to four sounds and layer them over drum loops. Create new songs and experiences every time you play!
Check back for more information on this game as the release date approaches.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |