http://ds.ign.com/articles/623/623483p1.htmlquote:Digging Strike combines elements from the original Dig Dug and its successor, Dig Dug II. The top screen shows an overhead view of the stage, similar to Dig Dug II. The bottom screen shows the stage in classic Dig Dug side view as you dig.
Je moet een pad tekenen bij beide spellen om vooruit te komen, daar houdt de vergelijking op.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:55 schreef Lukaso het volgende:
Lijken kirby en yoshi danig op elkaar dat je er eigenlijk maar een hoeft te hebben?
ik zat er over te denken kirby te importeren maar yoshi(jap) is wel erg goedkoop...
What the fuck dude... als je die zwarte gebruikt bij een zwarte DS....!!!quote:
Die zijn wel tofquote:
Of onbreekbare stylussen, dat is ook wel goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:08 schreef Khadgar het volgende:
Mijn DS is al een keer goed geflikkerd, zitten diepe krassen in de deksel nu. Maar hij doet het nog!
Daar zit dat gaatje aan de achterkant voor...quote:
Dat heb ik twee keer gehad, en één van die twee keren lag hij recht voor me op tafel, terwijl ik de hele tafel had doorzochtquote:
GRRRRquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarom moet je eigenlijk ook spelen met zo'n Pac-Pix Stylus, die is een stuk moeilijker om kwijt te raken
Maar daar betaal je ook weer (hoeveel was het ook alweer) 2000 of 3000 sterren voorquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarom moet je eigenlijk ook spelen met zo'n Pac-Pix Stylus, die is een stuk moeilijker om kwijt te raken
oei, ik heb een gevoelige snaar geraaktquote:
Alleen in de US toch nog maar?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:24 schreef mikando18 het volgende:
Er gaan geruchten dat de DS deze maand nog met mario 64 gebundeld wordt, dus wie van plan is binnenkort een Ds te kopen kan misschien beter even wachten.
Ik vind het erg lijken op Mario Bros 3... Het is toch wel een NEW deel he?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:32 schreef mikando18 het volgende:
NieuweNew super mario bros filmpje, ziet er nog wat kaal uit maar ze hebben nog wel even om er aan te werken.
De Gamecube is amper te kraken en de DS is dat binnen een jaar, domme Nintendo hebben jullie dan niks van de gba geleerdquote:PIRATES CRACK THE DS CODE IN A FLASH
ROMs, emulators, and USB writers appear online
15:07 In what can only be making Nintendo grit their teeth in anger, the free reign of information on the internet has led to the creation of DS ripping and pirating software and hardware.
With a worryingly simple process of copying from your PC onto a cartridge that goes straight into your DS, would-be do-badders are now raring to go for the chance to get their games gratis.
With hacking circles already successfully cloning software and running NDS games on their PCs this was hardly unexpected, but a worry for Nintendo nonetheless.
In the past the Japanese gaming giant has had endless trouble with pirating, from the huge amounts of fake NES consoles being sold in markets, to the dodgy 100-in-1 GB/GBA cartridges.
No doubt there'll be a fiery reaction from Nintendo, so we'll keep you up to date
gb/gbc/nes/snes/n64 vergeten? alles word op te duur gekraakt, het is aan jou de keuze om nintendo te steunen of de rug toe te keren, alhoewel het eigenlijk geen keuze zou moeten zijn, maargoed..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:12 schreef mikando18 het volgende:
[..]
De Gamecube is amper te kraken en de DS is dat binnen een jaar, domme Nintendo hebben jullie dan niks van de gba geleerd?
http://www.computerandvid(...)ry.php(que)id=120217
Met prijzen van 45 euro t.o.v. 30 dollar in de VS en releasedata die vele maanden later zijn dan elders wordt het je in Europa soms wel eens moeilijk gemaakt om Nintendo onvolwaardelijk te blijven steunen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:48 schreef knater het volgende:
[..]
gb/gbc/nes/snes/n64 vergeten? alles word op te duur gekraakt, het is aan jou de keuze om nintendo te steunen of de rug toe te keren, alhoewel het eigenlijk geen keuze zou moeten zijn, maargoed..
De naam voorspelt iig niet veel goeds Cocoto kuttoquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:22 schreef Sickert het volgende:
is dat cocoto kutto racer nogwat iets? zag m vandaag liggen met tasje voor 34,95 bij de eplaza alleen die ranzige baklaperige muts achter de balie wist niet of ie leuk was... ik bedoel je werkt in een game shop en je checked niet eens de spellen wat ben je dan voor NOOB!
Ik heb dat pakket ook zien liggen. Tot nu toe heb ik alleen twee Franstalige reviews gevonden, het lijkt erop dat het geen slecht spel is maar ook niet echt iets bijzonders.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:22 schreef Sickert het volgende:
is dat cocoto kutto racer nogwat iets? zag m vandaag liggen met tasje voor 34,95 bij de eplaza alleen die ranzige baklaperige muts achter de balie wist niet of ie leuk was... ik bedoel je werkt in een game shop en je checked niet eens de spellen wat ben je dan voor NOOB!
aha leuk.. maar ik spreek geen woord fransquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:39 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Ik heb dat pakket ook zien liggen. Tot nu toe heb ik alleen twee Franstalige reviews gevonden, het lijkt erop dat het geen slecht spel is maar ook niet echt iets bijzonders.
http://portables.p-nintendo.com/previews/P-19797-1.html
http://www.jeuxvideo.com/articles/0000/00005419_test.htm
http://www.n-next.com/index.php?subaction=showcomments&id=1118383507&archive=&start_from=&ucat=6"e:In a bid to attract more programmers and skilled hardware hackers into the homebrew NDS scene to crack the ever depressing WiFi issues, StoneCypher has setup a bounty currently standing at $800 US at the time of reporting.
Currently the bounty applies to the following areas:
- figuring out the register set to accomplish (specific list)
- implementing correct connect/disconnect code and implementing correct send/receive code, each of which works both with DS’s and PC’s
- bootstrapping TCP/IP (or, icky, UDP/IP)
For those wanting to participate, head over to the HQ site of auby.no for further information. In layman's term, only apply if you are skilled in technical who-huh.
What does this mean to the rest of us non-techies?
Well you can expect homebrew games to have wireless multiplayer features coded into it if the projects are successful. If a full TCP/IP stack becomes available, expect to also see mp3/shoutcast streaming, web browsers, chats or anything else imaginable! You might even want to create a remote control for your TV…
Ik was een tijdje terug al op die site, toen stond de bounty nog op 350 dollar ofzo dus het is flink wat gestegen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:47 schreef mikando18 het volgende:
Zijn er hier nog een paar slimme gasten die $800 willen verdienen?
[..]
http://www.n-next.com/index.php?subaction=showcomments&id=1118383507&archive=&start_from=&ucat=6&
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |