http://ds.ign.com/articles/623/623483p1.htmlquote:Digging Strike combines elements from the original Dig Dug and its successor, Dig Dug II. The top screen shows an overhead view of the stage, similar to Dig Dug II. The bottom screen shows the stage in classic Dig Dug side view as you dig.
Je moet een pad tekenen bij beide spellen om vooruit te komen, daar houdt de vergelijking op.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:55 schreef Lukaso het volgende:
Lijken kirby en yoshi danig op elkaar dat je er eigenlijk maar een hoeft te hebben?
ik zat er over te denken kirby te importeren maar yoshi(jap) is wel erg goedkoop...
What the fuck dude... als je die zwarte gebruikt bij een zwarte DS....!!!quote:
Die zijn wel tofquote:
Of onbreekbare stylussen, dat is ook wel goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:08 schreef Khadgar het volgende:
Mijn DS is al een keer goed geflikkerd, zitten diepe krassen in de deksel nu. Maar hij doet het nog!
Daar zit dat gaatje aan de achterkant voor...quote:
Dat heb ik twee keer gehad, en één van die twee keren lag hij recht voor me op tafel, terwijl ik de hele tafel had doorzochtquote:
GRRRRquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarom moet je eigenlijk ook spelen met zo'n Pac-Pix Stylus, die is een stuk moeilijker om kwijt te raken
Maar daar betaal je ook weer (hoeveel was het ook alweer) 2000 of 3000 sterren voorquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarom moet je eigenlijk ook spelen met zo'n Pac-Pix Stylus, die is een stuk moeilijker om kwijt te raken
oei, ik heb een gevoelige snaar geraaktquote:
Alleen in de US toch nog maar?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:24 schreef mikando18 het volgende:
Er gaan geruchten dat de DS deze maand nog met mario 64 gebundeld wordt, dus wie van plan is binnenkort een Ds te kopen kan misschien beter even wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |