Woei, ik krijg steeds meer zin in dat spel. En binnenkort heb ik hemquote:
Is dat de US of JAP versie die je krijgt? Ik ben niet vies van import maar m'n Japans is niet optimaal dus het zou fijn zijn als het te volgen is. Enig id?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Woei, ik krijg steeds meer zin in dat spel. En binnenkort heb ik hem
Mooi want dat lijkt me een heel goede game. Dit is toch geen uit de kluiten gewassen minigame zoals Yoshi? Ik wil namelijk wel een verhaal en bosses enzo!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
De US versie is volgende week te koop. Dus ik zou die bestellen
Heb hem toch maar gekocht omdat het wachten op mario kart lang gaat durenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:22 schreef Sickert het volgende:
is dat cocoto kutto racer nogwat iets? zag m vandaag liggen met tasje voor 34,95 bij de eplaza alleen die ranzige baklaperige muts achter de balie wist niet of ie leuk was... ik bedoel je werkt in een game shop en je checked niet eens de spellen wat ben je dan voor NOOB!
Waar heb je hem besteld dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:21 schreef __Saviour__ het volgende:
De US versie heb ik inderdaad besteld ja. Ik heb er zin in
www.dvdboxoffice.com.quote:
Moet je je eerst registreren om die opties te krijgen, oid?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
www.dvdboxoffice.com.
Lekker goedkoop daar (prijzen zijn standaard in Candese dollar. Zet die via Opties op Euro en sta versteld van de koopjes!)
Je voelt wel een beetje dat het schuurt zeg maar, en dat speelt niet echt fijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb je er last van tijdens het spelen?
Nope, rechts zit een link genaamd Change Currencies.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Moet je je eerst registreren om die opties te krijgen, oid?
Neem even contact op met Nintendo, of ze een nieuwe willen sturen.quote:en ik maak me hier nu een beetje zorgen over, aangezien er veel shooters op de DS gaan uitkomen en die met de thumbstrap het beste spelen........
Nu zie ik het, dankjequote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nope, rechts zit een link genaamd Change Currencies.
Yoshi is een dino (zie Super Mario World)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
lol de prijsvraag bij Gammo :
Wat voor dier is Yoshi eigenlijk :
Een pinguin
Een draak
Een dinosaurus
Tis toch gewoon een Yoshi
Nee je moet weggetjes voor hem tekenen met de stylus waar hij dan overheen rolt, hij kan wel nog steeds de krachten van vijanden overnemen zoals we gewend zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:24 schreef HomerJ het volgende:
Wat voor soort game word kirby? Weer ouderwets 2d gastje opzuigen en eigenschappen stelen?
Omg. Weet je nog steeds niet wat die Kirby game wordt?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:24 schreef HomerJ het volgende:
Wat voor soort game word kirby? Weer ouderwets 2d gastje opzuigen en eigenschappen stelen?
Dat is als je het via koerier wilt laten versturen. Dat is erg snel, enkele dagen levertijd maar.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:46 schreef kanaiken het volgende:
Nu zie ik het, dankje
Idd goedkoop, maar kost nog 15 dollar extra om te verschepen
Maar moet je dan niet extra betalen bij de douane ofzo?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is als je het via koerier wilt laten versturen. Dat is erg snel, enkele dagen levertijd maar.
Maar de standaard bezorging is gratis, maar duurt langer, 1 tot 3 weken.
Die kans is er wel. Maar ze controleren slechts steekproefgewijs.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:48 schreef OnaNia het volgende:
Maar moet je dan niet extra betalen bij de douane ofzo?
Ik gebruik geen screen protection en heb helemaal geen last van krassen, en dat terwijl mijn DS minimaal 2 uur per dag aan staat.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:35 schreef Operc het volgende:
nog even een vraagje, ik ben van plan om ergens in de zomer een DS + mario te gaan kopen, maar hoe zit dat met screen protectors? ik heb namelijk bij electric city, zo'n pakket gezien van 25 euri, hoes, spel hoesjes, oortjes enz. daar zaten ook screen protectors bij, k geloof van big ben, weet een van jullie of dat een beetje goede zijn? alvast bedankt!
Ik verwacht rond november nieuwe kleuren in Europaquote:Op zondag 12 juni 2005 21:36 schreef -Yuna- het volgende:
Ik wacht nog steeds op de DS in andere kleuren (bij voorkeur donkerblauw, of een leuke print). Iemand enig idee wanneer hier andere kleuren naar toe komen (al is het maar turquoise die al in japan uit is)?? Ik wil namelijk another code als die uitkomt
Dan was ik eerst ook van plan om een DS te kopen (voor animal crossing) maarja nu wil ik er nu al 1quote:Op zondag 12 juni 2005 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht rond november nieuwe kleuren in Europa
Ik zeg 1 september. PSP komt uit, oplossing: nieuwe kleurtjes.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht rond november nieuwe kleuren in Europa
Bij www.pdashop.nlquote:Op zondag 12 juni 2005 22:53 schreef dstopgames.nl het volgende:
@Saviour: Welke protectors heb je? Waar gehaald?
is die ook te importeren?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:40 schreef dstopgames.nl het volgende:
Cocoto is inderdaad een aanrader voor iedereen
Dat is wel degelijk waar, een vriend van mij heeft de japanse versie en dat touchscreen is veel harder. Alleen het beeld zelf is minder mooi (wat gelig).quote:Op zondag 12 juni 2005 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Of je last van krassen hebt is echt enorm verschillend merk ik wel. Het zou te maken hebben 2 verschillende soorten touch screens. De import-DS-en uit Japan zouden een iets ander soort scherm hebben. Maar of dat verhaal klopt weet ik niet, ik las het maar ergens op een forum.
Ik heb die screenprotectors ook op aanraden van Saviour, en ik ben er over het algemeen heel tevreden mee. Het scherm voelt echt véél sterker aan, en je speelt met veel meer lol op je DS. Het enige wat een beetje kut is, is het opplakken van die dingen. Het is echt een ramp om ze opgeplakt te krijgen zonder dat er stof onder zit. Maar als ze er eenmaal opzitten heb je er heel veel plezier vanquote:Op zondag 12 juni 2005 23:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bij www.pdashop.nl
Voor een simpel stukje plastic is 15 euro veel, maar het is het waard.
Nou ik had toch echt flink veel krassen op mijn vorige DS, en die kreeg ik er ECHT niet af. En ik ga echt heel voorzichtig met mijn DS om. Het lag volgens mij ook voor het grootste deel aan mijn thumbstrap, die is beschadigd heb ik een paar dagen geleden ontdekt.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:36 schreef GcKing het volgende:
Het is ook wel logisch eigenlijk, want het lijkt mij dat als je met onscherp plastic (wat de thumbstrap en de stylus zijn) over een scherm gaat je geen echte krassen maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |