-Multiplayer kan binnen dertig meter volledig gratis, het gaat zonder draad.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:43 schreef Operc het volgende:
hoi mensen, even een paar vraagjes onder de DS (ik wil er mss een gaan kopen)
hoe zit dat met multi payer? moet je er iets extras voor hebben? en moet je per maand iets betalen?
en is het duidelijk of/wanneer hij goedkoper wordt? want ik ben ni zo rijk,en ik vind 150 euri best veel geld daarvoor eigk.. en als je multi playerd, wat voor bereik heeft een DS, en hoelang gaan de batterijen ongeveer mee? (jaja ik zeik, maar alsik hoor dat die van de PSP maar 3 uur mee gaan....)
Alvast bedankt voor het antwoorden!
al iets bekend over de manier van betalen op die plaatsen dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Lokaal multiplayer is 100% gratis, dan zetten de DS'en een lokaal draadloos netwerkje op.
Later dit jaar gaat Nintendo zelf een online service opzetten. Die is gratis. Je hebt dan uiteraard nog wel een internetverbinding nodig. Via openbare Hotspots kun je ook online (T-Mobile adverteert daar nu groots mee), maar dat is niet gratis.
Voor een gewone multiplayer, binnen 30 meter heb je verder niks nodig, als je over de hele wereld wil spelen (tegen iemand uit china) moet je een draadloze router ding kopen, maar dat kan pas vanaf het eind van dit jaar......quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:29 schreef Operc het volgende:
danku voor de reacties (vette foto trouwens:p)
maar je hoeft nix extras te kopen voor multi player? en dan bedoel ik en soort moden ervoor ofzo
Ben jij niet een beetje een spammert?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:43 schreef dstopgames.nl het volgende:
Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, filmpje Yu-Gi-Oh (reclamespotje) samen met twee nieuwe screenshots:
Filmpje
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik geloof dat T-Mobile met abonnementen werkt, altijd online voor een vast bedrag, en met kraskaarten: een bepaald aantal uur (of zelfs dagen?) online. Maar dat hebben ze vast wel ergens op hun site staan.
Heb Kirby (en Electroplankton) geimporteerd! Roze stylus, here I come.:Dquote:Op zondag 5 juni 2005 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Een echte topgame komt er natuurlijk binnenkort aan: Kirby Canvas Curse! Je moet hem dan wel importeren, dat is nog eens veel goedkoper ook
*Kuch*.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game (daily 2005/06/01 dates) Monday - Friday renewal
Ranking Type Title Sale origin Genre Sale day
1 NDS Work Your Brain: Brain Training For Adults DS Nintendo Co. ETC 2005/5/19
2 PS2 Tear Ring Saga SLG 2005/5/26
3 PS2 NAMCO×CAPCOM ナムコ SLG 2005/5/26
4 PS2 Racing battle -C1 GRAND PRIX- Vigorous SPT 2005/5/26
5 NDS SD Gundam Generations DS Bandai SLG 2005/5/26
6 PS2 Romancing Saga RPG 2005/4/21
7 PS2 Semi- ripening hero 4 - 7 semi- ripening heros - スクウェア * エニックス SLG 2005/5/26
8 NDS Nintendogs Shiba Nintendo Co. SLG 2005/4/21
9 PS2 Yu Yu Hakusho FOREVER Bump rest ACT 2005/5/19
10 GC Metroid Prime 2 Nintendo Co. ACT 2005/5/26
11 PS2 Ataelir Iris: Eternal Mana 2 Gas To RPG 2005/5/26
12 NDS Nintendogs Dachs Nintendo Co. SLG 2005/4/21
13 PS2 World soccer winning eleven 8 SPT 2005/3/24
14 PS2 Baseball live 2005 ナムコ SPT 2005/4/21
15 NDS Nintendogs Chihuahua Nintendo Co. SLG 2005/4/21
16 NDS Touch! Kirby Nintendo Co. ACT 2005/3/24
17 NDS Bomberman DS Hudson ACT 2005/5/19
18 NDS NARUTO 3 for DS Tommy ACT 2005/4/21
19 PS2 Lead * dead * revolver カプコン ACT 2005/5/26
20 NDS Wario Ware Touched! Nintendo Co. ETC 2004/12/2
Jep de Japanse. Kost niet veel meer, en die roze stylus is toch wel een leuke extra. En verhaal? Veel verder dan "Kirby is in een bal veranderd!" komt dat dacht ik niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan heb je de Japanse versie neem ik aan? De VS versie (die ik importeer) heeft dat niet dacht ik
Nicequote:News: Winning Eleven DS In Development
Posted by Tphi - Jun 6th 2005 14:46
It seems the DS is to receive a version of the critically acclaimed soccer game from Konami!
Nothing has been let slip about this game so far, except from the fact it is in development by Konami. Tentatively titled World Soccer Winning Eleven DS, it's unknown if the game will use the touch-screen features of the DS, or even how the two screens will be used.
With a release in the near future for Japan, we should have more news on this title soon.
Woei, hij's besteldquote:1x Kirby: Canvas Curse @ $50.95
Product ID: 90086806
Product Type: Nintendo Dual Screen'
quote:NDS WinS is an API for the Nintendo Dual Screen.
This is a port of the famous GBA WinS first coded by Francesco Napolitano
and is still available at www.gbawins.com.
However, NDS WinS is NOT a direct port of GBA WinS.
NDS WinS currently have the following features in addition to GBA WinS's features
• 100% Touch Screen Integration which means :
o Drag-able and Resize-able Windows
o On-Screen vKb (virtual Keyboard) for easy text editing
o Clickable Buttons and other Controls
• Cool new Application Lunching system – Icons
• On-Screen Real-Time-Clock
• Can hold ANY GBA WinS application
Blegh.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:08 schreef mikando18 het volgende:
Windows op de DS
[..]
[afbeelding]
http://n-next.com/index.php?subaction=showfull&id=1118071939&archive=&start_from=&ucat=2&
GBA flashcards kosten echt geen drol meer vandaag de dag.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel geinig. Alleen jammer dat ik er niks aan heb. Om homebrew code te draaien moet je of een flashcard hebben of de DS zelf flashen
Lekker, ik heb die dingen vrijdag besteld, ik krijg ze waarschijnlijk morgen of woensdag binnen. Ik vind het heerlijk om te horen dat je met een rustiger gevoel op je DS kan spelen, want ik ben heel erg zuinig op mijn DS!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nu de screenprotectors van pdashop.nl er een klein weekje op zitten, en het is echt een aanrader! (de protectors van Piranha, die ik ook heb geprobeerd, zijn een grote afrader)
Je gebruikt het touchscreen met een veel geruster gevoel, vooral bij bepaalde WarioWare spelletjes waar je echt idioot snel over het scherm moet bewegen. En ook erg fijn: de protectors werken ontspiegelend.
Hey, dat bericht stond nog niet eens onlinequote:Op maandag 6 juni 2005 23:57 schreef mikando18 het volgende:
Mario Kart pic
[afbeelding]
Makkelijk dat ze ook er neerzetten uit welk spel de tracks komen, als het goed is komen er 30 tracks uit de oude delen en nog eens een stapel nieuwe![]()
Dat is inderdaad best grappig. Ik heb de demo ervan gespeeld, die bevat maar 2 operaties, maar is toch al erg leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:44 schreef Jebus het volgende:
Dat dokterspel (Traumacenter) lijkt me nou zo dope he, alleen daarom ga ik misschien al terzijnertijd een DS halen
Ja erg leuk. Maar bij de tweede operatie gaat die kerel elke keer dood. Ik weet niet wat ik fout doe. Ik moet dat bloed afzuigen maar vervolgens is de beste man in no time dood. Weet jij het misschien?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best grappig. Ik heb de demo ervan gespeeld, die bevat maar 2 operaties, maar is toch al erg leuk.
Het is zeer zeker origineel, ik heb sinds december een DS. Maar behalve Mario64 heb ik geen andere games. Ze spreken me niet echt aan of ik heb het gevoel dat ze het geld niet waard zijn. Jammer is dat. Maar vanaf deze maand komen de betere games uit. Another Code, Bomberman, etc.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:56 schreef SebasC het volgende:
Heb nu sinds een week een Nintendo DS en moet zeggen dat ik het een erg tof ding vind, orgineel zeker, qua games moet hij nog even inkomen, maar de toekomst zal goed zijn voor de DS aangezien het erg orgineel blijft met 2 schermen te spelen.
In de mediamarkt in Zwolle was het spel 29.99quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:46 schreef philipnorth het volgende:
Iemand enig idee wat Polarium bijv. kost bij de media markt?
Sowieso wat de spellen bij de MM kosten?
Zit er morgen naast, dus misschien eens ff kijken
www.inkoopacties.netquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:01 schreef kanaiken het volgende:
Ik heb gekeken naar de neoflash website, en de duitse websites rekenen 180 euri voor een 512 Mb versie en 230 voor een 1024 Mb versie. Dat is dus maar 64 en 128 MB, lijkt me wat weinigZijn er betere alternatieven? Of kan ik beter gewoon wachten. (En zijn de mensen die dus al flashcards hebben aan het importeren geslagen?)
Relaxte sitequote:
Dat foldertje had ik gister alquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:33 schreef gamecube_master het volgende:
Net foldertje van de Media Markt gekregen, DS kost er 140 euro en Yoshi en Mario 64 DS kosten 42 euro
Zit er nergens meer een demo bij, of zouden er nog ergens restanten slingeren?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat foldertje had ik gister al
Ze hebben hem goedkoper gemaakt denk ik omdat er geen demo meer bij zit enzoooooo![]()
koop AUB niet de neoflash, ik ben daarmee behoorlijk afgezet (geld weg en geen flash kit + set is zwaar overpriced)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:01 schreef kanaiken het volgende:
Ik heb gekeken naar de neoflash website, en de duitse websites rekenen 180 euri voor een 512 Mb versie en 230 voor een 1024 Mb versie. Dat is dus maar 64 en 128 MB, lijkt me wat weinigZijn er betere alternatieven? Of kan ik beter gewoon wachten. (En zijn de mensen die dus al flashcards hebben aan het importeren geslagen?)
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef knater het volgende:
[..]
koop AUB niet de neoflash, ik ben daarmee behoorlijk afgezet (geld weg en geen flash kit + set is zwaar overpriced)
Ik zou nog even wachten hiermee als je het voor commerciele doeleinden gaat gebruiken, het save gedeelte is nog erg brak, je hebt dus een originele cartridge nodig met dezelfde savegame grootte.
Als je dan toch nu een flashkaart wil hebben is xg2t een goed alternatief met passme (of firmware flashen dan heb je die hele passme niet meer nodig) of EZ flash 3, zelfde principe..
zaterdag was ik in vlissingen bij de intertoys of bart-smit en daar hadden ze ook de DS met de Metriod demo.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:09 schreef lizardtattoo het volgende:
In het ZuidOosten des lands vandaag nog exemplaren met demo gesignaleerd.
Ik heb ze nu binnen, maar hoe heb je ze aangebracht? Ik blijf maar stof krijgen op de plakkant, en het aanbrengen is ook een heel precisiewerkje. Heb je het op een speciale manier gedaan?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zitten 2 protectors in het pakje, een voor het bovenste en een voor het onderste scherm
Ze zijn niet even groot, omdat die voor het bovenste scherm ook de zwarte rand bedekt.
Let wel goed op dat je de juiste kant naar beneden plakt.
Dat is snel.quote:Nintendo Confirms Another Code
At least one English-speaking territory's getting the DS adventure this summer.
Nintendo Europe has revealed that the company has added Another Code to its second quarter 2005 Nintendo DS line-up. Titled Another Code: Two Memories, this adventure game will be the localized version of the interactive novel released in Japan just a couple months ago.
The European version of Another Code: Two Memories will be released in that territory on June 24th. Though Nintendo of America has previously mentioned the game in past release lists, the company has yet to reveal a US date for Another Code.
In Another Code: Two Memories, players take control of Ashley, a young girl who gets a message to meet her long-lost father on a mysterious island. When she arrives her father is nowhere to be seen and Ashley begins to suspect something is wrong. As players explore the island in search of Ashley's father, strange things start to happen and they are thrust into the middle of a sinister plot.
Onthoud wel dat het spel zo kort is dat het ook in ongeveer 1 retourtje uit te spelen isquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:08 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
aaahhh!!!!!
another Code lijkt me zo een gaaf spel om te spelen.
lekker in de trein op ionderzoek uitgaan
Alleen niet vergeten uitte stappen als je op plaats van besteming bent ^^v
O...M....G!!!!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Limited Edition Nintendo DS-en:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=4883
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef OnaNia het volgende:
Onthoud wel dat het spel zo kort is dat het ook in ongeveer 1 retourtje uit te spelen is
Is het een kort spel?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Onthoud wel dat het spel zo kort is dat het ook in ongeveer 1 retourtje uit te spelen is
Dat meen je niet....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef OnaNia het volgende:
[..]
vette shit!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo kort is ie volgens mij nou ook weer niet?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:41 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Dat meen je niet....![]()
Als dat zo is laat ik deze ook aan m'n neus voorbij gaan. Jonge jonge.![]()
Alleen valt het punt een beetje tegenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:27 schreef lizardtattoo het volgende:
Volgens Planet GameCube is Another Code "pretty long" en "It'll keep you busy for quite a while." Ik kan geen schattingen vinden van hoe lang dat dan ongeveer is.
Als je pagina 1 leest, zie je ook waarom, hij ergert zich mateloos aan het feit dat je niet gewoon alles op kan pakken wat je ziet om het vervolgens "ooit" te gebruiken. In Another Code kan je pas als je een puzzel bent tegengekomen de benodigde voorwerpen gaan zoeken en pakken in plaats van een enorme stapel voorwerpen in je inventaris mee te slepen waar je het nut nog niet van weet. Ik heb daar niet zo veel problemen mee, dus ik denk wel dat ik dit een leuk spel ga vinden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alleen valt het punt een beetje tegen
Die Peach DSquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is uitgesteld vervroegd. Hij stond namelijk geplant voor 26 juni (volgens gamespress.com).quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is snel.Lijkt me wel een goed spel, ouderwetse adventure.
Eh, June 24th is 2 dagen voor 26 juni hoor...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Met andere woorden: Hij is uitgesteld. Hij stond namelijk geplant voor 26 juni (volgens gamespress.com).
Error errorquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:49 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Eh, June 24th is 2 dagen voor 26 juni hoor...
Was al eerder bekend dat er een Pro Evo naar de DS zou komen geloof ik. Heb het iig al eens eerder gelezen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:02 schreef BMH het volgende:
Pro evolution soccer toch niet exclusief voor PSP??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |