-Multiplayer kan binnen dertig meter volledig gratis, het gaat zonder draad.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:43 schreef Operc het volgende:
hoi mensen, even een paar vraagjes onder de DS (ik wil er mss een gaan kopen)
hoe zit dat met multi payer? moet je er iets extras voor hebben? en moet je per maand iets betalen?
en is het duidelijk of/wanneer hij goedkoper wordt? want ik ben ni zo rijk,en ik vind 150 euri best veel geld daarvoor eigk.. en als je multi playerd, wat voor bereik heeft een DS, en hoelang gaan de batterijen ongeveer mee? (jaja ik zeik, maar alsik hoor dat die van de PSP maar 3 uur mee gaan....)
Alvast bedankt voor het antwoorden!
al iets bekend over de manier van betalen op die plaatsen dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Lokaal multiplayer is 100% gratis, dan zetten de DS'en een lokaal draadloos netwerkje op.
Later dit jaar gaat Nintendo zelf een online service opzetten. Die is gratis. Je hebt dan uiteraard nog wel een internetverbinding nodig. Via openbare Hotspots kun je ook online (T-Mobile adverteert daar nu groots mee), maar dat is niet gratis.
Voor een gewone multiplayer, binnen 30 meter heb je verder niks nodig, als je over de hele wereld wil spelen (tegen iemand uit china) moet je een draadloze router ding kopen, maar dat kan pas vanaf het eind van dit jaar......quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:29 schreef Operc het volgende:
danku voor de reacties (vette foto trouwens:p)
maar je hoeft nix extras te kopen voor multi player? en dan bedoel ik en soort moden ervoor ofzo
Ben jij niet een beetje een spammert?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:43 schreef dstopgames.nl het volgende:
Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, filmpje Yu-Gi-Oh (reclamespotje) samen met twee nieuwe screenshots:
Filmpje
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik geloof dat T-Mobile met abonnementen werkt, altijd online voor een vast bedrag, en met kraskaarten: een bepaald aantal uur (of zelfs dagen?) online. Maar dat hebben ze vast wel ergens op hun site staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |