iddquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Nitro is nep.
Ik heb gehoord dat Majesco de DS gaat tunellen. Majesco brengt onder andere Age of Empires II naar de DS.
http://n-next.com/index.php?subaction=showfull&id=1116704450&archive=&start_from=&ucat=10"e:At this year's e3 2005 came many surprises. But perhaps one of the biggest to us was that Majesco is working on tunneling software and accessories for the Nintendo DS.
Alex Truong of N-Next reports that he spoke with multiple reps. of Majesco during this year's e3 2005. He claimed that they told him they were working on tunneling software for the Nintendo DS. Supposedly this will be available in the US during the holidays of 2005.
Whether or not it will be of use then is up for debate. We're assuming that Nintendo's online service will debute sometime before it.
Ehm dat is een beetje onzin wat je daar zegt. Ga eens naar schermen van PDA's kijken, die zijn meestal 2x zo groot als die van een DS. Te bedenken dat er ook tekentablets zijn die een 17" oppervlak hebben doet je hele stelling te niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:59 schreef SilverGun het volgende:
Even een discussiepuntje aandragen:
Nintendo heeft telkens geroepen dat een draagbare spelcomputer voorzien van twee schermen, fantastische nieuwe spelervaringen met zich mee zou brengen. Naar mijn idee is er echter maar één echte reden waarom de DS twee schermen heeft waarvan er één te gebruiken is als touchscreen, namelijk de technische beperkingen die het onmogelijk maken om een handheld te maken met één, groot touchscreen. De geweldige ideeën blijven namelijk uit. Het is puur en alleen het touchscreen waarmee leuke dingen wordt gedaan door developers.
Discuss!
Welke demo's zijn er allemaal en hoe komt een leek daaraan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:12 schreef RaymanNL het volgende:
Ik kan geen genoeg krijgen van de demo's![]()
Electroplanktonquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:13 schreef Khadgar het volgende:
Welke zoal, Rayman?
http://wiki.fok.nl/index.php/Wireless_Multibootquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke demo's zijn er allemaal en hoe komt een leek daaraan?
Die is zo ontieglijk gaaf als je hem eenmaal doorhebt!quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:49 schreef Strolie75 het volgende:
Zit die tech demo met die onderzeeboot er ook tussen?
Klinkt heel erg leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:30 schreef Dusch het volgende:
Trouwens die 'DS training for adults: work your brain demo' is ook wel grappig. Je krijgt een aantal sommetjes te zien en die moet je dan oplossen door het antwoord te schrijven.
Bron: http://www.ds-gamer.nl/article/1008p1.htmlquote:Een rondje internet doet wonderen. Bij 'een' Nederlandse distributeur zijn we achter deze veelbelovende titel gekomen. Veelbelovend zeggen jullie? Jazeker, want Electronic Arts en EA Sports zijn de laatste tijd zeer goed bezig. Nu heeft Konami met Pro Evolution Soccer niet meer de monopoliepositie qua voetbalgames op de Nintendo DS. Natuurlijk is Fifa 2006 World Cup geen geringe concurrent voor Konami. Extra motivering voor beide partijen! Hopen we dan...
Wat kunnen we verwachten? Wij weten het ook nog niet precies, want EA wil niets vertellen over de game. We begrijpen wel dat de game zal gaan over het aankomende Wereld Kampioenschap in Duitsland. Stiekem verwachten we een online modus, aangezien Konami die ook in hun Pro Evolution Soccer stoppen en EA niet graag achterblijft.
Volgens de uitgever komt de game uit op 31 december, maar neem maar van ons aan dat dit niet de uiteindelijke datum zal zijn waarop de game uitkomt. Als de officiële aankondiging van Electronic Arts komt dan zullen we ongetwijfeld meer te weten komen over de game!
Sceptisch als ik ben. Het zou eerder nieuws zijn als Fifa NIET naar de DS zou komenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:46 schreef Thomper het volgende:
Fifa naar DS
[..]
Bron: http://www.ds-gamer.nl/article/1008p1.html
Overgenomen door GameFront en GBA-Europe, en nog wel wat sites.Kan me trouwens ook niet voorstellen dat EA geen Fifa naar DS brengt.
"Nin ten do"quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Aha, dat tweede spel bij Brain Training reageert op stemcommando's heb ik net ontdekt. Helaas spreek ik geen woord Japans
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:28 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heb ik ook geprobeeerd, maar sushi, kamikaze, pokemon....allemaal geen effectquote:
Vreemd, ik speel het nog steeds bijna elke dag met veel plezier...quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:31 schreef YourMaster het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen Yoshi gespeeld. Wat een slecht spel zeg. Het is een opluchting als ik dood ga, dan houdt het saaie tenminste op. En dan heb ik eigenlijk totaal geen behoefte om het nóg een keer te doen. Ik vind het simpelweg saai omdat ik weet dat ik toch nooit ergens kan komen, geen doel.
De multiplayer is wél heel erg leuk, dat is lekker actief en heb je een duidelijk doel, je tegenstander hinderen/doden of snel bij de finish komen. Dat is echter ook maar even leuk, want ze hebben maar 1 level en 1 muziekje er in zitten, dat begint toch ook echt wel te vervelen. Maar dit vond ik de eerste paar honderd keer tenminste wel erg leuk.
Wat bedoel je precies?quote:Eindelijk kan ik de demos spelen. Werkt erg goed moet ik zeggen. Is het trouwens mogelijk om WMB continue te laten draaien? Of moet ik telkens als ik een game upload opnieuw opstarten?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zouden ook nog demo's moeten zijn van guru guru nogwat en een trailer van Zelda (niet de gallery). heeft iemand die al online gevonden?
Oh ik zal dat eens proberen, wat is die submarine demo goed zeg!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Heb je die .reg file in de map van wmb.exe goed aangepast (je moet de map veranderen met bijv. kladblok) en geimporteerd in het register?
Probeer het anders eens opnieuw, want het is echt supermakkelijk, met 1 muisklik verstuur je dan de rom naar de DS.
Pac-Pix is een heel erg leuk spel maar verwacht er niet meer dan 2 weken mee te doenquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:21 schreef jercovski het volgende:
is pic pax echt de moeite waard?? zijn er hier mensen die wat ervaringen willen delen??
kan je wat zeggen over de gameplay en variatie??quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:48 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Pac-Pix is een heel erg leuk spel maar verwacht er niet meer dan 2 weken mee te doen
Er zit niet heel veel variatie in, je hebt op elke "pagina" hetzelfde doel, wat dus alle spookjes opeten is. En dat kun je dus d.m.v. een pac-man te tekenen. Maar sommige zitten weer op onberijkbare plaatsen waardoor je een pijltje moet tekenen wat dan tot leven komt of spiegels gebruiken om de pijlen een bepaalde richting op te sturen. Ook kun je bommetjes tekenen (pas later, net als de pijltjes leer je dat later) waar je muurtjes mee weg kan blazen of een soort van bescherming van de vijanden weg te blazen. Ook heb je een sketchbook waar je wat mee kan kloten en wat geheime tekeningetjes te ontdekken maar na 10 min ben je er wel klaar mee. Ook krijg je als je later het spel hebt uitgespeeld een 2e book waar je alle levels nog een keer kan doen met een hoger moeilijkheidsgraad. Ook krijg je een bepaalde rank als je een level hebt gehaald en krijg je cards voor het halen van het level op een bepaald niveau die je later kan bekijken en eigenlijk totaal geen nut heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:03 schreef jercovski het volgende:
[..]
kan je wat zeggen over de gameplay en variatie??
zijn volgens mij niet veel leukere spellen uit die ik nog niet heb voor DSquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:13 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Er zit niet heel veel variatie in, je hebt op elke "pagina" hetzelfde doel, wat dus alle spookjes opeten is. En dat kun je dus d.m.v. een pac-man te tekenen. Maar sommige zitten weer op onberijkbare plaatsen waardoor je een pijltje moet tekenen wat dan tot leven komt of spiegels gebruiken om de pijlen een bepaalde richting op te sturen. Ook kun je bommetjes tekenen (pas later, net als de pijltjes leer je dat later) waar je muurtjes mee weg kan blazen of een soort van bescherming van de vijanden weg te blazen. Ook heb je een sketchbook waar je wat mee kan kloten en wat geheime tekeningetjes te ontdekken maar na 10 min ben je er wel klaar mee. Ook krijg je als je later het spel hebt uitgespeeld een 2e book waar je alle levels nog een keer kan doen met een hoger moeilijkheidsgraad. Ook krijg je een bepaalde rank als je een level hebt gehaald en krijg je cards voor het halen van het level op een bepaald niveau die je later kan bekijken en eigenlijk totaal geen nut heeft.
Ik adviseer om het spel te importeren omdat 45 euro (wat ik er zelf voor heb betaald) erg veel is, zeker als je nadenkt wat voor spellen je ook voor dat geld kan halen (bvb elektroplankton).
Ik heb ze en ze bevallen goed. Het scherm blijft gewoon goed reageren. Ze zijn afwasbaar onder kraan en daarna weer perfect te gebruiken. Wel erg duur voor een simpel laagje plastic, 15 euro!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:06 schreef basalphenaar het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze screenprotectors: http://www.pdashop.nl/product/12518/15212/14
Ik wil ze misschien kopen, maar ik weet niet of het wat is.
Kirby's Canvas Curse binnenkortquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:14 schreef jercovski het volgende:
[..]
zijn volgens mij niet veel leukere spellen uit die ik nog niet heb voor DS![]()
Tja ik vraag me af hoe lang het blijft boeien. Ik heb de demo even gespeeld maar om nou te zeggen dat het erg leuk is om lang te doen...nee niet echt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:51 schreef Thomper het volgende:
Ik twijfel over Electroplankton. Wel, niet, wel, niet, wel kopen?
Die demo heb ik nog niet gespeeld, heb geen WiFi kaartje.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
De demo is ook wel erg kort natuurlijk. Wat kloten met supermario geluidjes, dat verveelt snel. Het volledige spel zal natuurlijk een stuk uitgebreider zijn.
Ik hoop ook dat de dingen die je dan toevoegd aan de melodie uitgebreider zijn. Want met de demo kun je een paar dingetje aanklikken en dan "overschrijft" ie de gene die je als eerste hebt aangeklikt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:00 schreef Thomper het volgende:
[..]
Die demo heb ik nog niet gespeeld, heb geen WiFi kaartje.De demo is inderdaad beperkt als ik de impressies erover lees. 1 mode, en dan ook nog eens 1 tune.
Haha alleen door dat geweldige tekstje zal ik die dingen kopenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb ze en ze bevallen goed. Het scherm blijft gewoon goed reageren. Ze zijn afwasbaar onder kraan en daarna weer perfect te gebruiken. Wel erg duur voor een simpel laagje plastic, 15 euro!
En een briljante mededeling op de verpakking: Only wash protectors! Do not wash with PDA!
Toen ik m'n Wifi kaartje met die custom driver had geinstallleerd zag ik dat er in je device manager een DS komt te staan met bijbehorend icoon. Dus ik dacht 1 + 1 = 2 en heb dat icoontje opgezocht.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:26 schreef __Saviour__ het volgende:
he da's wel tof zo'n icoontje.
Ik zat eerst al in Windows zelf te zoeken. Nu heb ik een PDA-icoontje, die vond ik het er nog het meest op lijken.
Het is geen spel, niemand moet het ook zo bekijkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
De demo is ook wel erg kort natuurlijk. Wat kloten met supermario geluidjes, dat verveelt snel. Het volledige spel zal natuurlijk een stuk uitgebreider zijn.
Ze zijn ook bij Dynabyte te verkrijgen trouwens. Gister hadden ze er geen meet @ Dixons. Ook bij dynabyte zijn ze 30 euro.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Zie voor een installatiehandleiding: http://wiki.fok.nl/index.php/Wireless_Multiboot
De Dixons heeft de Sitecom WL-115 kaart, die is 30 euro.
En waarvan nul PSP titelsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Japanse dagelijkse software sales.
Game (daily 2005/06/01 dates) Monday - Friday renewal
Ranking Type Title Sale origin Genre Sale day
*lijst titels*
9 DS titels in de top 20. Meneer Iwata lacht zich waarschijnlijk helemaal rot.
10 nintendo + 10 ps2...goh, helemaal geen xbox titels....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:14 schreef Ruzbeh het volgende:
9 DS titels in de top 20. Meneer Iwata lacht zich waarschijnlijk helemaal rot.
Nee hehe tis japan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:52 schreef philipnorth het volgende:
[..]
10 nintendo + 10 ps2...goh, helemaal geen xbox titels....
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4822
Nintendo DS POWAH !
Je moet eens weten wat een geweldige line-up je nu hebt voor de DS daar in Japan. De volgende paar maanden komen er echt gigantisch veel kwaliteit games dus de PSP zal de DS nu waarschijnlijk nooit meer inhalen. De komende maanden in ieder geval niet!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4822
Nintendo DS POWAH !
Kopen Kopen Kopen Kopen!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:51 schreef Thomper het volgende:
Ik twijfel over Electroplankton. Wel, niet, wel, niet, wel kopen?
Doorzichtig is lelijk. Dan zie je al die dingen waar schroeven in zitten enzo. Bleh.quote:
Het spel zelf is 2D maar de characters en zo zijn 3D.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:30 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe heet dat nieuwe 2D Mario-spel eigenlijk? En wanneer komt hij uit?
quote:Koop je nu een Nintendo DS bij Bart Smit, dan krijg je gratis een zelfde stylus als die die op de E3 werd weggegeven op de Mario Kart booth.
Bart Smit is een van de grootste speelgoed winkel van Nederland, en ze hebben nu wel een hele leuke actie als je nog geen DS hebt. Koop je namelijk nu een Nintendo DS, dan krijg je gratis een Mario Kart stylus. Deze zelfde stylus werd ook weggegeven aan de journalisten die de afgelopen E3 langs de Mario Kart booth liepen. Heb je al een DS? Helaas, pech gehad. De actie geldt alleen als je nu een DS koopt. Dat wordt zeuren bij de kassa...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |